Stránka 45 z 68

Napsal: 10.07.2011 13:51
od Lee93
cendab píše:Pojeklování???...to ještě neznám... :|


Já taky ne, ale znamená to, že z U profilu dělám obdelníkový jekl jako u originálu :mrgreen:

Napsal: 10.07.2011 14:38
od cendab
Jo ták...tak že uzavření tak zvaného otevřeného rámu pro zvýšení tuhosti konstrukce...Tak vtom případě ale nazapomeň tu dutinu pořádně vystříkat antikorozním přípravkem nebo ti to po dvou letech schnije... :twisted:
Ale jak tě znám tak to asi stejně půjde komplet do žárovýho zinku že?

Napsal: 10.07.2011 18:51
od Lee93
Ne celý to půjde do prášku :-)
Dutinu asi zavřu :-)

Hotovo:
- Jekl profil rámu
- Držák listů
- Držáky rozvodovky


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 10.07.2011 19:10
od gorila
Lee93 píše:
cendab píše:Pojeklování???...to ještě neznám... :|


Já taky ne, ale znamená to, že z U profilu dělám obdelníkový jekl jako u originálu :mrgreen:


Nedá mi to, ale originál žádný rám nemá :)

Napsal: 10.07.2011 19:36
od Kamillo
gorila, Cherokee rám má, ale je integrovaný do karosérie. Podobne je postavené aj Discovery 3. Cherokee XJčko mám doma. ;-)

Napsal: 10.07.2011 19:47
od Lee93
Cherokee má rám podobnýho tvaru co mám já. Jen uprosted se mu mění na jekl čtvercový a na koncích obdelníkový :-)

Napsal: 10.07.2011 20:09
od gorila
Kamillo píše:gorila, Cherokee rám má, ale je integrovaný do karosérie. Podobne je postavené aj Discovery 3. Cherokee XJčko mám doma. ;-)


http://www.jpmagazine.com/featuredvehicles/154_0701_jeep_cherokee_xj_10_day_jeepspeed/photo_07.html integrovaný rám je marketingový výraz pro jinak celkem běžně vžitý název - samonosná karosérie. Ale to přeci neznamená, že je to špatný, každá konstrukce má svá pro a proti.

Napsal: 10.07.2011 20:15
od gorila
Lee93 píše:Cherokee má rám podobnýho tvaru co mám já. Jen uprosted se mu mění na jekl čtvercový a na koncích obdelníkový :-)


fakt jsem se nesetkal s Cheeroke, co by mělo samostatný rám.

Napsal: 10.07.2011 20:21
od Lee93
Je to divný, já měl furt za to, že má samonosnej a kastle je na šroubech.

Napsal: 10.07.2011 21:44
od Filip
Budeš muset udělat plechovou kastli a přivařit ji krámu.
Jediný jeep co má rám je Wrangler.

Napsal: 11.07.2011 1:30
od aviaro
Filip píše:Bude¹ muset udìlat plechovou kastli a pøivaøit ji krámu.
Jediný jeep co má rám je Wrangler.


Hmm to je mi ale novinka ... a co tøeba Willys, M-715, CJ-èka, J-10, FSJ ... ? :?

Rad¹i nejdøív èti, zji¹tuj a studuj, ne¾ nám sem zaène¹ psát nesmysly, ty "rozumbrado" ... :roll:

Dìlá¹ ze sebe akorát neznalýho blbeèka co " v¹echno ví, v¹ude byl a od v¹eho má klíèe ! "

Jinak XJèko (cherokee) má " subframe ", pomocný rám, který je integrovaný v karoserii. Pevností tohle øe¹ení, bohu¾el, není ani zdaleka klasický ¾ebøinový rám, sám jsem mìl dvì " cheera " (4.0 L a 4.0 L H.O.) a pøi køí¾ení se celá kastle kroutí tak, ¾e nejde po otevøení zavøít kufr a dveøe. :lol: Stejný konstrukèní øe¹ení má tøeba i niva, disco III ...

Jinak to ¹patný auto není, u¾il jsem si s nima spoustu srandy.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

U¾ bych ho ale nechtìl. Patrol je holt jiná planeta. :)

Napsal: 11.07.2011 2:16
od Trewor
Když už se tady tak rozumbraduje :mrgreen: tak mi to nedá poopravit, že Disco III je samonosná karoserie posazená na klasickym rámu...proto to taky váží 2.5t :roll:
A aspoň jedno číro s rámem je....Jen si teď nevzpomenu kdo to tady do něj vařil ty jekly :idea:

Napsal: 11.07.2011 2:36
od aviaro
Víceménì má¹ pravdu, je to takový " hybridní " øe¹ení. Sám výrobce to uvádí, jako " Integrated Body-Frame ", co¾ je stejný øe¹ení jako u XJ, krom toho, ¾e u diskárny mysleli i na deformaèní zóny a tak posadili samonosnou kastli s urèitou (svou) tuhostí na " pomocný " rám, který má zajistit pevnost (tuhost) karoserie v terénu. Proto D3 není ani " ryba " ani " rak ". Pøi nárazu ale nepùsobí tak, jako klasický rám, jako beranidlo a razí si cestu na úkor toho, ¾e lidi jsou na ka¹i.

Nevím, jak se tohle øe¹ení osvìdèí, sám jsem na to zvìdav. Jestli se tímhle smìrem budou automobilky ubírát v budoucnu. :wink:

PS: U D3 je celkovì podvozek atyp co se týèe pérování a systému zavì¹ení IFS.

Já mám nejrad¹i klasiku, ¾ebøinovej rám s obìma tuhejma nápravama. Podle mì nejlep¹í øe¹ení podvozku u offa.

Napsal: 12.07.2011 16:46
od Lee93
Dáreček pro Cherokeeho :)

http://www.youtube.com/watch?v=Jg4DnbI3hOY

Napsal: 12.07.2011 17:03
od Filip
Myslel jsem nejoužívanější jeepy na offu, Což je asi cherokee a Wrangler, občas Grand cherokee 1. Jinak nevim kdo tady dělá rozumbradu a hraje machry, když si piše do podpisu co ma za auta 1:1 na foru RC4x4.