Stránka 456 z 574

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 17.07.2016 15:10
od V12
Po restarte procesu STEAM.EXE to uz normalne ide. Nova verzia vleku je uz tam.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 17.07.2016 15:17
od popep3
V12 prosím Ťa ako reštartujem steam?

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 17.07.2016 15:29
od V12
Najlepsie bude, ked restartujes PC.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 17.07.2016 15:44
od popep3
V12 díky už to fakčí

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 18.07.2016 6:45
od V12
Pri hratkach s riadenym vlekom som zistil absolutne diletantstvo autorov krabicovych aut ! Ked chcem tahat naves, musia byt na aute 2 sockety :
- KrazTractor
- KamazTrailer
Toto auta samozrejme maju. Logicky mi vychadzalo, ze ich vzajomna poloha musi byt pre kazde auto rovnaka, aby kolik navesu zapadal vzdy na to iste miesto tocnice. Bohuzial, tato zakladna podmienka na krabicovych autach nie je splnena !!!
Preto sa moze stat, ze drevo nalozene na riadeny vlek nebude mat vzdy idealnu poziciu vzhladom na oplen. Zatial s tym neviem urobit absolutne nic. Skusal som vsetky moje, ako aj krabicove trucky, rozdiely su viditelne, nastastie nie az natolko, ze by to nebolo pouzitelne. Najvacsi rozdiel je na Kamaze, kde je horizontalny posun socketov uz poriadny, ale stale akceptovatelny.

Co je ale dolezitejsie, Bregelova Toyota asi bude moct dostat plne animovany podvozok ! Pri praci na tom riadenom vleku ma naucili pouzivat dodatocne constraints, ktore je mozne pouzit aj mimo sekcie Body blablabla. Vysledne efekty su 2 :
- jeden cdt objekt moze mat viacero constraints, takze napr. retaz uz nebude potrebne riesit cez kolizie cdt
- pada nutnost pouzitia IK, ktora v ST nie je implementovana na 100% spravne - dost casto diely pospajane prostrednictvom IK bones osciluju okolo svojej polohy.

Standardna definicia podvozku spociva v zadani pozicii jednotlivych kolies, urcenim, ktore kolesa su spojene napravou tvorenou bonou, cim je dosiahnute, ze model napravy je skinovany prave napravovou bonou reagujucou na pohyb kolies. Jadro problemu je v tom, ze napravova bona nie je v XML ziadnou constraint viazana na zvysok modelu, takze bez pouzitia dodatocnych constraints k nej nie je mozne ani dalsi objekt viazat. Dodatocnymi by to ale ist malo. Kym pojdem na dovolenku, musim tuto prevratnu konstrukciu otestovat.

EDIT :
Otestovane, bohuzial to nefunguje :-(

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 18.07.2016 7:48
od lukino343
v12 raz si vravel nech si to dam do hry.. tak ma niekto predbehol
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =726613775
:DD

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 18.07.2016 9:11
od V12
Strasne. Inak takychto pokusov bolo uz viac, nastastie sa na WS nedostali :
[youtube]0kDxezmG-tk[/youtube]

[youtube]F3yQM4upzXY[/youtube]

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 18.07.2016 12:09
od lukino343
tak je to strašne to ano :D ale tak Spintires je predca len virtualny svet.. treba tam skušiat to čo v realnom živote neskusiš

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 18.07.2016 13:09
od V12
Strasne je to aj v tom virtualnom svete. Tie mastodontske stroje su urobene absolutne zle, uplne zlyhava fyzikalny model, maju problem sa hybat aj v malom blaticku. Bud chybne definovane hmotnosti, alebo ST fyzika nie je postavena na taketo monstra.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 18.07.2016 19:43
od pepekos
V12 mas pravdu! Je to strsne,ale dal si namahu urobit tie textury :-D

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 18.07.2016 19:44
od pepekos
V12 mas pravdu! Je to strsne,ale dal si namahu urobit tie textury :-D
Nic v zlom. Jeden umi a ostatni cumi...

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 18.07.2016 23:19
od lukino343
V12 píše:Strasne je to aj v tom virtualnom svete. Tie mastodontske stroje su urobene absolutne zle, uplne zlyhava fyzikalny model, maju problem sa hybat aj v malom blaticku. Bud chybne definovane hmotnosti, alebo ST fyzika nie je postavena na taketo monstra.

tak to maš pravdu :)

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 19.07.2016 6:42
od V12
Vcera som sa snazil vylepsit riadeny trailer. Skoncilo to tak, ze zrazu zacal bez priciny vybuchovat. Este ze bola k dispozicii zaloha z predosleho dna. No 3 hodinova robota s mapovanim ma neminula. Keby som aspon vedel, v com bola chyba.
Podarilo sa mi to ale dotiahnut do pozadovaneho stavu. Mechanizmus otacania dostal limitery, takze vlek sa moze voci tahacu natocit o 80 stupnov, napravy vleku voci jeho ramu o 45 stupnov. Este treba pridat prednu nakladovu zonu pre manualnu nakladku a malo by to byt OK. To mam na plane dnes, potom snad bude vlek vypusteny na verejnost. Zatial ale v podobe neumoznujucej skladanie, este ma nenapadlo nic rozumne, ako to urobit. Ale jazdi sa s nim velmi dobre, nie je problem kdekolvek zacuvat, alebo sa otocit aj na malom priestore.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 19.07.2016 8:17
od Apseron1
Mně se ten vlek moc líbí . Fungoval skvělé . Akorát textura nástavby mně nefunguje mám ho pořád bez textury

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 19.07.2016 10:14
od V12
Zatial to je iba WIP faza na otestovanie vlastnosti. Okrem ineho nefunguje ani manualna nakladka. Ako som uz spominal, dnes vecer by to malo byt fixnute. Potom musim este urobit test v MP.