Ehm, tak jsem dorazil na modelhobby a za 10minut jsem přestal jet. Spadl jsem na budku a chtěl se rozjet,ale bohužel. Auto svítí,zatáčí, ale nejede dopředu ani dozadu a když vypnu vysílačku, tak ani nepípá, pouze bliká. Přesně todle udělal stejnej regl (DSYS 56A),kterej jsem ale svou blbostí utopil. Někdo nějakej nápad? Nebo rovnou reklamace? :-(
prysk píše:No to nevim od kdy, můr regl pípá když ho zapnu.Jinak bych nepoznal že se spáruje. A hlavně když se nastvuje,tak taky přes zvuky. :-(
Tož je to možné, že nějaký regulátor má v sobě nějakou piezoelektrickou pípačku, ale je to velice nepravděpodobné - proč by se tam měly přidávat další součástky, když není problém vyslat do motoru pulzy o slyšitelné frekvenci a tímto způsobem se motor "rozechvěje" a to způsobí to pípání. I celé melodie, kdy jakoby regulátor hraje, je způsobeno motorem.
aha,no já myslel, že to dělá regl,když ho zapnu ,tak pípá a když zapnu vysílačku,tak to pípně dklouze, jako že se to spárovalo.A když jsem ho nastavoval, tak taky podle pípání,tak jsem myslel, že to dělá ten regulátor,protože nastavení DSYSu je na páčkách docela ošemetný,takže jsem pípal asi půlku dne, než jsem všechno nastavil.No nic, ted jsem to rozebral a jemně zatlačil na kontakty a už se to zase točí :hura: ,tak jsem s tim hrkal a házel o zed a točí se furt :-D , takže asi nějakej kontakt,ale nejsam zaboha schopen najít kde :/ a to s tim kroutim a tahám.No hlavně že jedu :) Díky za reakce
Hodně častá chyba je špatně přiletovaný konektor - zejména, pokud se pájí pistolovou páječkou. Stává se, že pocínovaný vodič se strčí to dutinky v konektoru a špatně se prohřeje. Výsledkem je vodič, který drží v konektoru jen přes ztuhlou kalafunu a vodivé propojení není vůbec žádné ! Proto pořádně prohřej veškeré pájené spoje a s velkou pravděpodobností bude po problému.
No když jsem pájel kabely k motoru a k reglu, tka to bylo "poprvý" no vypadá to hrozně,ale doposud to fungovalo a sem rád, že to tam drží.Takže to nechám a až se to stane znova, tak to zkusim nějak přepájet. Díky
Myslím, že neděláš dobře. Právě tento nedokonalý spoj může být docela reálnou příčinou konce regulátoru - je to stejný typ rušení, jako špatně odrušený motor. Jenže v tomto případě může být kolísání a výpadky mnohem větší a tím i nebezpečnější. Stačí se mrknout do návodu: strana 13, bod 12a. A stejně podle zákona schválnosti to vypoví poslušnost zrovna v tu dobu, kdy to bude nejméně vhodné.
prysk píše:No když jsem pájel kabely k motoru a k reglu, tka to bylo "poprvý" no vypadá to hrozně,ale doposud to fungovalo...
Chce to hlavně ještě před připájením kablíků ke kontaktům motoru oholené části kablíků pořádně, ale opravdu pořádně ocínovat. Zváště ty kablíky se silikonovou izolací s hustými jemnými drátečky se necínují zrovna lehce. A taky ocínovat kontakty motorů. Když to máš oboje pocínovaný, pak to chytne dohromady jedna báseň.