Tak chlapci moji, a vrhneme se na řízení! 8o Zní to trochu divně u návěsu, ale tento návěs by asi nebyl schopen vůbec jízdy bez řízení náprav. ;-) To by Michelinka nestačila dělat pneumatiky! :-( První náprava je neřízená, a ostatní nápravy se při jízdě automaticky natáčejí tak, aby kopírovaly stopu první nápravy. To znamená, že ten návěs nadjíždí, což má napsáno i na zádi, a dokáže projet i tam, kde ostatní bez řízení náprav drbou rohy, nebo vůbec neprojedou. :-I I já to chci takto udělat! 8o Doufám, že se mi to povede podle mých představ. :-p Řízení je téměř celé umístěno ve středovém jeklu. Základem něho jsou čtyři příruby, na kterých jsou páky a ramena řízení.

Na nich jsou otočně uložena pouzdra, zatím mám jen tři, :-) protože poslední bude možná jiné, :-) jelikož to chci přímo spojit s převodovým servem, ale to zatím není vymyšlené. :-) On se vlastně ten návěs projektuje za pochodu! :YOP:

Toto pouzdro mělo být původně soustružené ze železa, :-I a svařené s pákama, ale to jsem zavrhnul a udělal změnu se čtyřhranem. :YOP:

Základem každé páky je přesný čtyřúhelník, :-I aby se ještě před oříznutím okrajů vyfrézoval dovnitř řtyřhran na pouzdro.

:-I Teprve potom je možné opracovat páku na vnějších stranách. Jinak by každá páka čuměla někam jinam, a nesouhlasila mi s horním plechem. :BYE:

