Stránka 464 z 574

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 12.08.2016 18:22
od maztekk
:-D pán překladač :FINE:

V12 je to na všech mapách i testovací, zkusím co si psal.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 12.08.2016 18:34
od maztekk
V12 bohužel to taky nefunguje, no nic stáhnu čistou hru :wink:

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 12.08.2016 21:08
od Bohus
Ty d***l, kto to ma po Tebe citat ??? Nie si komplet ?
Admin, odpal to az volakde na Mars, nech to tu nezavadzia, alebo, Bohusu, preformatuj to do citatelnej podoby !!!

Kua, som po roznych forach uz hoooooodne dllllllhooooooo, ale toto som este nezazil :

Ta Tatra mi pride este horsia ako bola predtym... nic ine ako na tej tatre je zle su textury...mohlo by to byt viacej realisticke,,,vyzera to ako s rospravky...Radsej by ste sa mali zamyskiet nad tym co robite a nie krytizovat ostatnych ...ludi... :evil: :twisted:

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 12.08.2016 21:13
od Bohus
Návod na použitie a konfiguráciu SpinTires Plus náplasť

SpintiresPlus_config Otvorte súbor pomocou ľubovoľného textového editora (Poznámkový blok, poznámkový blok, atď) a nastaviť, ako je potreba udržiavať a ďalšie pokyny týkajúce

Config DebugMode = "false" WireframeMode = "false
opravy chýb
DPIIndependentCursorSize = "- 1" -
FixSunkenMud = korekčný "true" Chyba s neviditeľnou špinu (true-ON, falošné-off potom všade)

WheelmassBug
SuspensionFix = "true" - (ďalej len úseky s pomlčkou na modders)
TireDeformationFix = "true" -
MudSinkingFix = "true" auto ponorenie do pôdy alebo nečistotami (už dlhú dobu považovaná auto potopenie na mäkkom povrchu)
MaxDeformationPressure = "25e6" -

kamera
CabinCameraMaxAngle = "- 1" -
DetachCameraFromSteering = "true", aby nedošlo k fotoaparátu pohybu spolu s volantom.
NoCabinCameraReset = "true", aby sa zabránilo fotoaparát od automatického prístupu v kabíne, keď je vozík v pohybe.
NoAutoZoom = "true", aby nedošlo k fotoaparátu z automatického prístupu pri jazde
NoAdvancedAutoZoom = "true", aby nedošlo k fotoaparátu z automatického prístupu u vstupu / výstupu rozšírenom režime
NoAutoZoomOnStations = "true", aby nedošlo k fotoaparátu z automatického prístupu pri zastavení pri čerpacej stanice, píla, garáž
RightSideCameraKey = "160" -
UncapZoom = "true" bez kamery (ak výrazne znížiť FPS zakázať)
UncapX360Zoom = "false" free kamera pre regulátor X360.

ExternalMinimap
EnableMinimap = "false" -
MinimapPositionX = "- 1280" -
MinimapPositionY = "0" -
MinimapWidth = "1280" -
MinimapHeight = "1024" -
MinimapMarkerSize = "16" -
MinimapAdapter = "1" -

gameplay
AlternateDifflockDamage = "false" škoda spôsobená uzamknutím diff trochu viac realisticky v simulátore, ako predvolený, pretože je založená na rozdiele medzi rýchlosťou kolesa a menej tolerantní.
AlwaysShowDevMenu = "false" cheat menu, ktoré zobrazuje polygón na mapách (s možnosťou respawn, prekladanie, vypĺňanie)
AlwaysAllowSpawnLocators = "false" -
HardcoreAutoLogs = "true" výrub stromov v režime simulácie je prítomná
LegacyCloaks = "true" prekrývanie inteligencia bod nie je otvoriť každého iný je územie
LoadPointsPerObjective = "- 1" -
NoDamage = "false" podvádzať žiadnu škodu
UnlimitedFuel = "false" cheat palivo nekonečne

grafika
DisableDOF = "true" zakáže hĺbku ostrosti (rozmazanie, ktorá je veľmi blízko a veľmi ďaleko od fotoaparátu).
IncreaseTerrainLOD = "false" -
NoVisualDamage = "false" zakáže vizuálne poškodenie efekty, ako sú iskry, úniku oleja, nastane, keď je vaše vozidlo poškodený dosť.
RenderDistanceIncrease = "128" činí nárast vzdialenosti od špiny na tomto počte tiež ovplyvniť niektoré ďalšie objekty Východisková hodnota: 0, maximálna 255, 0 zakáže funkciu, hodnoty za posledných 18 čísel takmer bezvýznamné vzhľadom k mimoriadnej obmedzenia motora. Pre Vašu informáciu predvolený zobrazovacie vzdialenosť je 6 jednotiek, bolo by to 6 + RenderDistanceIncrease.
AspectRatio = "- 1" -
FOV = "- 1" -

HUD
HideHUD_SteamInfo = "false" -
HideHUD_3dUI = "false" -

rôzne
AllowCustomObjectsInMP = "false" sa pri hraní MP mapy s vlastné objekty zabrániť "herné súbory sú odlišné od originálu ..." chybu.
DisableSuspensionDamage = "true" vypnutie poškodenia produkovaný pri jazde priemernou rýchlosťou po nerovnom teréne a mimo miery poškodenia (škody podanou do pohybu v akomkoľvek teréne, a to aj dokonale rovný).
HavokBufferSize = "5000000" veľkosť v bajtoch vyrovnávacej Havoc používa na uloženie dočasných dát (napríklad kolízie). Skúste ju zvýšiť, ak dôjde k chybe pri hre príliš veľa objektov, alebo pre 2 autá sa blíži ku každému iný. Štandardne je hra používa 500000 0 zakáže funkciu.
ShifterReleaseFix = "true" -
TrailerLoadFix = "true" umožňuje vynútiť lodné drevo o prívesoch, aj keď vaše truck "je v poriadku." Čím ďalej od správnej polohy, tým väčšia je pravdepodobnosť vyvolať závada s točňou a rozmiestnené všade okolo (radím, aby zahŕňal ako veľa ľudí, ktorí trpia s týmto)

Modding
ExtraAddonProperties = "true" -
MapsCanOverrideCloakMesh = "true" -
OrientableShafts = "true" -
SupportCustomShafts = "true" -
SupportSkidSteering = "true" -
SupportAdditionalConstraints = "true" -
SupportSilentLinkedSteering = "true" -
SuspensionTunableInWheelsSets = "true" -
UnclampedXML = "true" -
UnclampedManualLoads = "true" -
UnpresetWheels = "true" -
WheelsetsCanRequireAddons = "true" -

NewGameOptions
DisableCloaks = "false" cheat karta open
ScrollableMapMenu = "true" Mapa je teraz možné listovať pomocou kolieska myši alebo stránka hore / dole. Nie posuvník, ale v ponuke odpovie správne.
SelectStartupAddons = "false" vám umožní vybrať, ktoré doplnky nainštalované v kamióne pri spustení novej hry. To má podobu nové menu, ktoré sa objavia na obrazovke batožinového priestoru. Tip: môžete zistiť, ktoré doplnky v okamihu, keď môže vstúpiť * do vyhľadávacieho riadku. Addony blokované vozne môžu byť tiež prispôsobený nezávisle na autora
ShowLockedTrucksAtSelectionScreen = "false" Zablokované kamióny tiež objaví v zozname vyberte, a môže byť prispôsobený. Upozornenie: Neexistuje žiadny spôsob, ako zistiť vozíka je uzamknutý alebo nie na tejto karte.

TimeCycle
FreezeTimeOfDayAt = "- 1" zastaví hodiny na konkrétnu hodinu. Rozsah je 0-24. Napríklad 14,5 čas Blokovanie je 2 hodiny a 30 minút vo večerných hodinách. Záporná hodnota zakáže túto funkciu.
GameDayDurationInRealSeconds = "- 1" Dĺžka dňa hrať v reálnom živote sekúnd. Toto nemá vplyv na spotrebu paliva, keď je vyjadrené v litroch za minútu reálneho života. Pôvodná hra používa 1 deň = 2700s. Záporné hodnoty 0 alebo túto funkciu vypnúť.

navijak
BatteryPoweredWinch = "false" Elektrické navijaky pracuje s vypnutým motorom (aj keď nie je žiadne palivo alebo dostal maximálnu poškodenie)
ReleaseWinchKey = "88"
WinchRange = "- 1" Dĺžka v metroch lanového navijaka. Vzhľadom na obmedzenia motora, nemôžete dať viac ako 40m. Predvolené nastavenie je 14 metrov. Akékoľvek zakáže záporná hodnota

OtherDlls
LoadDll = "SpintiresPlusPlugin.dll"
LoadDll = "Plugin2.dll"
d3d9DllOverride = ""

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 13.08.2016 18:20
od V12
Chlapcek na piesku sa urazil ?
S texturami som totiz nerobil absolutne nic, takze si najdi lepsiu zadrapku :mrgreen:
A ked si si uz dal robotu ten clanok preformatovat, mohol si si dat tej roboty o kustik viac a poopravovat tam aspon zjavne somariny, co google translator nezvladol.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 13.08.2016 21:03
od Bohus
V12 píše:Chlapcek na piesku sa urazil ?
S texturami som totiz nerobil absolutne nic, takze si najdi lepsiu zadrapku :mrgreen:
A ked si si uz dal robotu ten clanok preformatovat, mohol si si dat tej roboty o kustik viac a poopravovat tam aspon zjavne somariny, co google translator nezvladol.


Chlapceka zo seba tu robis asi ty ... ked taky velky chlap sa hra s autickami ako male dietatko...koho to zaujima ako toje ..hlavne ze to tuje ..ked tito vadi tak sito poopravuj...
Keby si okrem toho urazsnia aspon nieco robil ako tu vypisujes hluposti...co nikoho nezaujimaju...
:BYE:

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 13.08.2016 21:25
od maztekk
Pánové nedohadujte se tu, každý máte stejně svojí pravdu a tu si nenecháte vymluvit :-D

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 14.08.2016 9:25
od V12
Maztekk :
Pomohlo to preinstalovanie, alebo si skusil nieco ine ?
Ked si to este nepreinstaloval, skus toto :
Vymaz kompletne cache a otestuj. Ked to nepomoze, opat vymaz cache a potom komplet media. Po mazani to musi fungovat a usetris cas stahovanim modov.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 14.08.2016 9:53
od maztekk
Bohužel jsem to nevydržel a pomalu stahuji znovu. Po hodně dlouhé době hraní bez problému si udělám zálohu čisté hry.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 14.08.2016 10:44
od V12
Hmm, skoda. Bolo by zaujimave zistit, v com bola chyba. Tento workshop system je podstatne lepsi, ako kopirovanie a prepisovanie suborov v MEDIA. Workshop format zabezpeci, ze vsetko je na 100% oddelene, kedze pri publikovani sa vsetky modely, textury a .xml premenovavaju. Vo vysledku sa nic neprepisuje.

Ja teraz dokoncujem prerabku geocachingovych map, jedna je uz hotova, na druhej bojujem s blatom. Robi to psie kusy a kazdy zablateny kusok musim kontrolovat. Vdaka localhostovmu ST+ je mozne pre kazdu mapu zvlast definovat model zahalovaku bez toho, aby boli ovplyvnene zahalovaky ostatnych map.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 14.08.2016 14:30
od no107064
Zdravím, hele ty návěsy jsou nebo nejsou bržděný? co vím tak se dřív řešilo že se s nima nedá jezdit právě kvůli tomu, že nejsou. Ale teďka jsem zastavil a jedno kolo u návěsu se točilo, tak jsem dal ruční brzdu a hnedka přestalo. (jedná se o návěs z WS který je u modu (zil) b34 a je to ten original návěs co pak stáhli, že jím propadaly klády)

ne tak to byla jen náhoda

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 14.08.2016 17:21
od V12
Brzdene su bohuzial iba auta. Ked som robil Liwu a k nej ten XXL vlek, povodny zamer urobit 50 tonovy naklad bol zruseny prave faktom, ze s nebrzdenym vlekom by sa nedal zist ziadny zatackovy kopec.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 14.08.2016 19:54
od no107064
V12 píše:Brzdene su bohuzial iba auta. Ked som robil Liwu a k nej ten XXL vlek, povodny zamer urobit 50 tonovy naklad bol zruseny prave faktom, ze s nebrzdenym vlekom by sa nedal zist ziadny zatackovy kopec.

jj já právě, když jsem jel na asfaltu na mapě rescue mission s tatrou 815 8x8 s naloženou T 72 tak se to z kopce nedá

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 14.08.2016 21:50
od maztekk
Můžete dát někdo svůj výpis ST+ který je co nejvíce reálný, tady s tím pořád blbnu a pořád něco nefunguje. Děkuji

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 15.08.2016 10:46
od V12
Toto je moj config :

Kód: Vybrat vše

<Config DebugMode="false" WireframeMode="false">
   <BugFixes
      DPIIndependentCursorSize="-1"
      FixSunkenMud="true"
      >
      <WheelmassBug
         SuspensionFix="false"
         TireDeformationFix="true"
         MudSinkingFix="false"
         MaxDeformationPressure="25e6"
      />
   </BugFixes>
   <Camera
      CabinCameraMaxAngle="-1"
      DetachCameraFromSteering="true"
      NoCabinCameraReset="true"
      NoAutoZoom="true"
      NoAdvancedAutoZoom="true"
      NoAutoZoomOnStations="true"
      RightSideCameraKey="160"
      UncapZoom="true"
      UncapX360Zoom="false"
   />
   <ExternalMinimap
      EnableMinimap="false"
      MinimapPositionX="-1280"
      MinimapPositionY="0"
      MinimapWidth="1280"
      MinimapHeight="1024"
      MinimapMarkerSize="16"
      MinimapAdapter="1"
   />
   <Gameplay
      AlternateDifflockDamage="false"
      AlwaysShowDevMenu="false"
      AlwaysAllowSpawnLocators="false"
      HardcoreAutoLogs="true"
      LegacyCloaks="true"
      LoadPointsPerObjective="-1"
      NoDamage="false"      
      UnlimitedFuel="false"
   />
   <Graphics
      DisableDOF="true"
      IncreaseTerrainLOD="false"
      NoVisualDamage="false"
      RenderDistanceIncrease="0"
      
      AspectRatio="-1"
      FOV="-1"
   />
   <HUD
      HideHUD_SteamInfo="false"
      HideHUD_3dUI="false"
   />   
   <Misc
      AllowCustomObjectsInMP="true"
      DisableSuspensionDamage="false"
      HavokBufferSize="5000000"
      ShifterReleaseFix="true"
      TrailerLoadFix="true"
   />
   <Modding
      ExtraAddonProperties="true"
      MapsCanOverrideCloakMesh="true"
      OrientableShafts="true"
      SupportCustomShafts="true"
      SupportSkidSteering="false"
      SupportAdditionalConstraints="true"
      SupportSilentLinkedSteering="true"
      SuspensionTunableInWheelsSets="true"
      UnclampedXML="true"
      UnclampedManualLoads="true"
      UnpresetWheels="true"
      WheelsetsCanRequireAddons="true"
   />
   <NewGameOptions
      DisableCloaks="false"
      ScrollableMapMenu="true"
      SelectStartupAddons="false"
      ShowLockedTrucksAtSelectionScreen="false"
   />   
   <TimeCycle
      FreezeTimeOfDayAt="-1"
      GameDayDurationInRealSeconds="-1"
   />
   <Winch
      BatteryPoweredWinch="false"
      ReleaseWinchKey="88"
      WinchRange="-1"
   />
   <OtherDlls
      LoadDll="SpintiresPlusPlugin.dll"
      LoadDll="Plugin2.dll"
      d3d9DllOverride=""
   />   
</Config>


Neriesim problem so zahrabavanim aut do bahna, aby moje nove vytvory boli maximalne kompatibilne so starymi. No pouzivam upravy vlastnosti aut v addonoch - napr. brodivost (Jamal 8x8) a prevodovku ako addon (Phoenix 8x8, kde je mozne pouzit 10 kvalt namiesto povodneho 5 kvaltu. Samozrejme za cenu ukrutnej spotreby :twisted: ). Taktiez som pouzil kolesa s numerickym nastavenim trakcie, a to trialovy Jamal 8x8, trialovy Phoenix 8x8 a vojenske kolesa na Phoenixe 8x8. Okrem toho pre potreby pripravovanych geocaching map mam zapnute stare spravanie sa zahalovakov, ked su prekryvajuce sa zony odhalene az po vybrati vsetkych zahalovakov, vybrat iba jeden nestaci. Dalej mam zapnutu moznost custom modelu pre zahalovaky - opat ohladom na GC mapy.Zaujimava moznost je pouzit orientovane hriadele spolu s custom modelom hriadela, skusal som to, ale boli s tym problemy, takze zatial som to na mojich modeloch nepouzil.
Dost dolezita je hned prva vec - FixSunkenMud="True", riesi to problemy s neviditelnym bahnom na custom mapach, ked auto ide vzduchom po neviditelnom bahne, ktore je pod urovnou terenu. Ma to nieco docinenia aj s problemom v Editore.