Když toto všechno klaplo, tak jsem musel vyrobit k tomu servu hlavní hřídel, :-I ale abych nedopadl jako u tahače, tak jsem hned na straně potenciometru udělal plastové pouzdro, :YOP: abych ho oddělil od kostry. Po zhotovení domečku pro potenciometr a zapojení jsem udělal první zkoušku.

Zatím jsem použil špejlové spojovačky, :-D které se po změření vymění za hliníkové. :-)

První náprava je neřiditelná, tak jsem hned vyrobil spojovačky originál.

I tuto poslední spojovačku jsem tedy udělal orininál, abych mohl začít vyrábět podélné spojovačky na ovládání řízení.

Jelikož jsem nesehnal dvojité plastové kloubky, :-( tak jsem je musel začít vyrábět.



Při demontáži se ukázalo, že použité červíky nejsou to pravé ořechové, :NO: protože se mi nedařilo je povolit, :-( jelikož to všechno bylo na dlouhý imbus, který se přetáčel. I originál broušený imbus za 150,- Kč, jsem ukroutil. Rozhodl jsem se pro nahrazení červíků šroubama, :-p aby bylo možno použít větší imbus, který se nemůže tolik kroutit.

Na ozubeném kole jsem musel hlavu trochu zbrousit na průměru, :-I aby se mi tam vešla.

No a tady už je první část podélných spojovaček. :BYE:
