prosimvás, kdyžtak to smažte, ale dal sem si práci a vyhledal vám fakta. O rozdílech crashtestů NCAP a IIHS si vygůglujte sami, každej simuluje něco jinýho, každopádně větší pecka je americká verze IIHS. Jenom 25% překrytí, tušim 60 za hodinu a do pevný překážky.
srovnání etalonů trhu ve stejným segmentu:
BMW 3, nejhezčí auto na světě,
"radost z jízdy"kolo v interiéru a tak vůbec to neni úplně vono, že.
následuje Mercedes C
"Am Besten Oder Nichts, nejlepší, nebo nic"tady to celkem de, ovšem zachovaný místo pro posádku ... e e, jde to lépe.
Audi A4,
"navoněná bída" (sami němci tomu tak přezdívají, tuhle hlášku německy neumim :mrgreen: )
tady smolík, figurína má kotníky pryč a dál může jezdit multiplou páč tam dobře naloží vozík.
Noo a Volvo S60.
"Volvo. For life." jejich slogan asi netřeba překládat.
tady je jasně vidět, co znamená řízená deformace a snaha o zachování prostoru pro posádku. Jestlipak víte, proč S60 nemá kolenní airbag? :-D no protože ho nepotřebuje, že. Jedná se o NAPROSTO TOTOŽNÝ náraz v laboratorních podmínkách, tedy naprosto regulérní srovnání. Pro ukázku jsem vybral auta stejný kategorie, aby to bylo osazenstvu blízké, jsou to všechno auta velikosti škody octavie. To nejdražší na trhu. Tak prosim.
A na závěr výmluvná reklama Volva ze sedmdesátých let