V prvom rade treba mat kniznicu zo Steamu
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =644378567, tu rozbalit do MEDIA pre Editor.
Do existujucej mapy neviem vlozit nic. Pracujem s XML prebuildom level_XXX.XML. Do toho, do sekcie MODELS vlozim vysledok cinnosti toho programu. Ked do mapy v editore vlozis model, vpravo vidis jeho suradnice. Orientujes sa prave podla nich. Inak generator je uz hotovy v plne pouzitelnom stave na
https://ulozto.sk/!X5KlLkNu6rwJ/ice-gen-rarNavod na pouzitie :
1. Vytvor mapu v editore a uloz ju, aby vznikol prebuild XML subor, v mape vytvor jazero, alebo rieku. Rieka v oblasti zaladnenia musi mat rovnake Y suradnice svojich bodov
2. pomocou Locator objektu zisti rozmery a suradnice zamyslaneho priestoru na zaladnenie, locator sa moze aj natacat, treba si ale vsimnut a zapamatat uhol natocenia v interaktivnom rezime
3. spusti generator, zadaj X a Z rozmery ladoveho pola, suradnice X, Y a uhol natocenia podla Locatora
4. suradnicu Y zadaj podla nastavenia bodov River
5. da sa generovat homogenne pole obsahujuce iba jeden typ kryh, alebo nahodne - tlacidlo Random field
6. ked sa pouzije Random, je mozne jemne doladit zastupenie kryh, 0 znamena minimalnu sancu na prechod a teda najslabsie kryhy, 100 zasa opak - generator pouzije najsilnejsie kryhy
7. ak treba, okrajove kryhy sa daju vygenerovat ako nerozbitne, da sa to pouzit na zamaskovanie hrany velkych ladovych blokov, ked je to neziaduce, treba vypnut prislusne checkboxy
8. pre lepsiu orientaciu v XML suboroch s velkym mnozstvom ladovych oblasti je mozne zadat nazov ladoveho pola, vsetky jeho kryhy budu mat tento nazov. Ten sa vsak v Editore nezobrazuje
9. po kliknuti na Generate program vytvori pole jeho jednoduchu vizualizaciu farebnymi kruhmi predstavujucimi kryhy, ked zlozenie pola nevyhovuje, je mozne ho vygenerovat opatovne
10. ked je pole OK, kliknutim na Export XML generator vytvori XML a otvori ho v notepade
11. kod sa da vlozit do prebuild XML mapy do sekcie MODELS, ked tam nie je, treba ju vytvorit
12. otvorit mapu v editore a pouzit Recreate Terrain, v pripade potreby je samozrejme mozne nagenerovane pole upravit

Keby som mal toto robit rucne, asi by ma klepla pepka...

no 107064 :
Malo by to fungovat. Nainstalujes ofiko verziu, subscribnes tu kniznicu (ano, ladove bloky su tam), ST ju stiahne a ulozi. Nie je problem ju potom rozbalit do MEDIA hry aj editora a ides aj s naburanou verziou.