Stránka 482 z 574

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 13.11.2016 17:07
od Nossino
Ahoj,jak dostanu do hry tyto mapy,nějak se mě to nedaří.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 13.11.2016 17:33
od sim_ma
nevíte někdo jak je to s vývojem hry ? poslední dobou nic moc :-(

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 13.11.2016 17:36
od sim_ma
Nossino píše:Ahoj,jak dostanu do hry tyto mapy,nějak se mě to nedaří.


takto - překopíruješ všechny soubory ... https://www.youtube.com/watch?v=FnCzFaPuUDs
a k tomu jsi stáhneš toto http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =644378567

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 13.11.2016 18:18
od maztekk
V12 paráda pan mistr, už sosám a těším se, byl to průkopnický nápad udělat jednu mapu ve čtyřech ročních obdobích. :FINE: :FINE: :FINE:

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 13.11.2016 18:45
od V12
Nossino píše:Ahoj,jak dostanu do hry tyto mapy,nějak se mě to nedaří.

Stiahnes, rozbalis do adresara, kde mas hru, podadresar MEDIA/LEVELS. Ked tam podadresar LEVELS nie je, musis ho vytvorit.
Musis ale z workshopu nainstalovat kniznicu objektov (http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =644378567), aby to chodilo. Tu neriesis nic, len sa v Steame prihlasis na jej odber, tak ako v pripade aut. Potom by to malo frcat uplne bez problemov.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 13.11.2016 18:50
od Nossino
dík už to chápu,ja to rozbaloval jen do medii.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 13.11.2016 19:35
od Nossino
Už to šlape,dík a bomba mapa.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 13.11.2016 21:56
od TATA007007
V12:
Web je často plnej pochlebovačů co pochválí i nechválitelné. Dovolím si za sebe zpětnou vazbu:
- led je výbornej (jasně práší se za autem, ale je to prvotřídní inovace)
- mapy jsou špatné (holé, bez detailu, špatné distribuce, chce to trpělivost, moc spěcháš)
Jsi prostě technik a ne malíř. Vývoj a zlepšování možností editoru map by mohla být tvoje parketa a docela by mě ten směr zajímal.
Zejména nezabugovaná tvorba terénu a tvorba vlastních distribucí.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 14.11.2016 13:21
od V12
TATA007007 píše:V12:
Jsi prostě technik a ne malíř.

Tak to ma pobavilo. Ale trafil si kliniec po hlavicke :FINE: Maliar a estet teda nie som ani nahodou. Ale bavi ma ukazovat smer, ked treba, aj ako delova gula cez mur :mrgreen:

Inak oprasil som si trochu vedomosti z matematiky - sinus, cosinus a deskriptiva, coho vysledkom je generator ladovych poli. Uz funguje, tu ladovu mapu budem prerabat. Ukladat ladove kryhy kus po kuse do mapy, potom ich otacat a posuvat po vertikale aby nevznikli nechutne efekty pri prekryvani je robota o drzku, navyse poriadne nudna. Do generatora zadam sirku a dlzku pola, potom X, Z a Y suradnice jeho stredu, uhol jeho natocenia a typ ladovych blokov, generator nasledne vygeneruje XML kod, ktory vlozim do XML v prebuilde mapy. Nasledne sa natiahne do editora a regeneruje teren. Uz to funguje, len je to uzivatelsky pritulne este menej, ako sefova sekretarka :evil: Musim to este dokoncit do ludsky pouzitelnej podoby.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 14.11.2016 17:14
od V12
Ladove pole z generatora vlozene do mapy level_sample, ktora je sucastou instalacie editora :

Obrázek

Vyzera to celkom dobre. Lad sa uz preboril pod Phoenixom 8x8...

Generator vyzera nejako takto :

Obrázek

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 17.11.2016 14:57
od TATA007007
V12:
Pěkné. Nakonec ale bude třeba to doladit ručně přímo v editoru. Předpokládám, že se to po zpětném natáhnutí upraveného xml zobrazí jako vložené modely?
V editoru (starém) žádný souřadnicový systém nevidím. Jak se v tom orientuje?

Kolikrát jsem přemýšlel, jak pro svoji potřebu dodatečně vložit např. úkoly a zahalováky do cizích map... Pár skvělých map, ve kterých se toho moc nedá dělat vzniklo... Tohle by k tomu účelu časem znásilnit asi nešlo že?

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 17.11.2016 15:11
od no107064
V12: ty máš v tom balíku i ty sněhové doplňky? já právě hraji už jen cracknutou verzi tam to ze steamu asi nedostanu, že?

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 17.11.2016 15:24
od V12
V prvom rade treba mat kniznicu zo Steamu http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =644378567, tu rozbalit do MEDIA pre Editor.
Do existujucej mapy neviem vlozit nic. Pracujem s XML prebuildom level_XXX.XML. Do toho, do sekcie MODELS vlozim vysledok cinnosti toho programu. Ked do mapy v editore vlozis model, vpravo vidis jeho suradnice. Orientujes sa prave podla nich. Inak generator je uz hotovy v plne pouzitelnom stave na https://ulozto.sk/!X5KlLkNu6rwJ/ice-gen-rar

Navod na pouzitie :
1. Vytvor mapu v editore a uloz ju, aby vznikol prebuild XML subor, v mape vytvor jazero, alebo rieku. Rieka v oblasti zaladnenia musi mat rovnake Y suradnice svojich bodov
2. pomocou Locator objektu zisti rozmery a suradnice zamyslaneho priestoru na zaladnenie, locator sa moze aj natacat, treba si ale vsimnut a zapamatat uhol natocenia v interaktivnom rezime
3. spusti generator, zadaj X a Z rozmery ladoveho pola, suradnice X, Y a uhol natocenia podla Locatora
4. suradnicu Y zadaj podla nastavenia bodov River
5. da sa generovat homogenne pole obsahujuce iba jeden typ kryh, alebo nahodne - tlacidlo Random field
6. ked sa pouzije Random, je mozne jemne doladit zastupenie kryh, 0 znamena minimalnu sancu na prechod a teda najslabsie kryhy, 100 zasa opak - generator pouzije najsilnejsie kryhy
7. ak treba, okrajove kryhy sa daju vygenerovat ako nerozbitne, da sa to pouzit na zamaskovanie hrany velkych ladovych blokov, ked je to neziaduce, treba vypnut prislusne checkboxy
8. pre lepsiu orientaciu v XML suboroch s velkym mnozstvom ladovych oblasti je mozne zadat nazov ladoveho pola, vsetky jeho kryhy budu mat tento nazov. Ten sa vsak v Editore nezobrazuje
9. po kliknuti na Generate program vytvori pole jeho jednoduchu vizualizaciu farebnymi kruhmi predstavujucimi kryhy, ked zlozenie pola nevyhovuje, je mozne ho vygenerovat opatovne
10. ked je pole OK, kliknutim na Export XML generator vytvori XML a otvori ho v notepade
11. kod sa da vlozit do prebuild XML mapy do sekcie MODELS, ked tam nie je, treba ju vytvorit
12. otvorit mapu v editore a pouzit Recreate Terrain, v pripade potreby je samozrejme mozne nagenerovane pole upravit

Obrázek

Keby som mal toto robit rucne, asi by ma klepla pepka...

Obrázek

no 107064 :
Malo by to fungovat. Nainstalujes ofiko verziu, subscribnes tu kniznicu (ano, ladove bloky su tam), ST ju stiahne a ulozi. Nie je problem ju potom rozbalit do MEDIA hry aj editora a ides aj s naburanou verziou.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 17.11.2016 17:16
od TATA007007
V12:
Já používám Level Converter, který umí zpětně z .stg udělat prebuild .xml libovolné mapy. (a opačně) Bohužel neumí vygenerovat zpětně potřebné mapy výšek a distribucí, takže cizí mapu v editoru nezobrazí. Proto se ptám na ty souřadnice, páč poté tedy lze nahrubo do XML mapy něco vložit.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 17.11.2016 17:34
od V12
Tu vec poznam, hodi sa len na konverziu map predoslych verzii to verzie poslednej. Takisto je pouzitelny aj na konverziu referencii, ide to s nim lepsie, ako som to robil ja - vsetko rucne.

EDIT :
Ten konvertor co mam ja dokaze vytiahnut vyskovu mapu a mapy pre materialy. Distribucie, overlaye, rivers atd. ale uz nedokaze.