Stránka 484 z 574
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 19.11.2016 16:34
od no107064
V12 píše:no107064 :
Aku chybu to hadze ?
EDIT :
Klzku cestu urobit neviem. Dalo by sa to ale tak, ze namiesto overlaya pouzijes v zakrute nejaky model s Friction=0.1. Koeficient trenia je globalny, nikde som ho nenasiel. Zmeit sa da iba koeficient trenia vo vode a v blate, opat globalne. Tam sa da nastavit aj odpor proti pohybu a borivost blata. Prave zmenou tychto parametrov sa da riesit hlboky sneh. Zmena je pochopitelne pre vsetky mapy a preto sa mi nepaci.
Ice_block, ice_break .....
This material cant have specular map
Ale spíš je problém, že ten kousek mapy co jsem udělal tak když ho chci přegenerovat, tak se mi zasekne celý editor a na tvrdo ho musím vypnout
image posting
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 19.11.2016 18:32
od V12
Chybu so specular mapou mozes kludne ignorovat, ta to nesposobuje. Aj tu druhu poznam, vyskakovala mi, ked som nejaky objekt privelmi zvacsil. Skus otvorit .xml mapy a tam hladat model s najvacsim SCALE parametrom, daj 1 a skus mapu generovat nanovo.
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 19.11.2016 21:30
od no107064
V12 píše:Chybu so specular mapou mozes kludne ignorovat, ta to nesposobuje. Aj tu druhu poznam, vyskakovala mi, ked som nejaky objekt privelmi zvacsil. Skus otvorit .xml mapy a tam hladat model s najvacsim SCALE parametrom, daj 1 a skus mapu generovat nanovo.
no ikdyž držím pořád enter, tak ta chyba najíždí pořád ... nekonečně. Zkusím zmenšit jeden objekt, asi vím, který to je
Tak to nezabralo
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 20.11.2016 0:11
od Apseron1
https://www.facebook.com/MAXXRETRO/vide ... 2134709641Jen takové malé popíchnutí pro milovníky Tater a tvůrce modů
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 20.11.2016 8:33
od V12
No107064 :
Posli mi prebuildy tej mapy, omrknem, kde je problem.
Hlasku o nemoznosti specular mapy odstranis tak, ze v EDITOR meshes/models pre vsetky modely ice*.xml odstranis specular mapu, riadky twosided, alphakill a ostatne, ponechas iba diffusemap a tag nooclusion. Tym sa zbavis tej otravnej hlasky. Zaujiimave, ze mne naskakovala iba raz.
Chcem este zlahka upravit generator ladu, momentalne generuje aj vysku kryhy aj jej typ nahodne. Chcem to urobit tak, ze najslabsie kryhy budu vzdy najnizsie, odstranim tym vizualny efekt, ked prepadavaju cez ine.
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 20.11.2016 11:15
od V12
Vysledok cinnosti upraveneho generatora je tu :
https://ulozto.sk/!wzjxpyHQ8AW5/level-sample-rarZda sa, ze to funguje a ladove pole je vygenerovane podstatne lepsie, ako v predoslej verzii.
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 20.11.2016 12:05
od TATA007007

Tak to by bylo...
Pět nádherných dní jsem se neskutečně bavil ve světe nejlepší mapy této hry. Akorát to nesmí opustit můj hadr...
Svět je holt krutej.
Chtěl jsem k mapě dodělat i speciální sadu textur, ale ukázalo se, že je dokonalá tak jak je.
Časem se pustím do Canyonu a vůbec mám sto chutí dodělat všechny ty (napohled) krásné mapy ... Raději mlčet.
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 20.11.2016 13:09
od V12
no107064 :
Mrkni do SS, problem s tou Tvojou mapou som vyriesil. Vymazany kus ladu bol nahradeny ladovym polom z generatora. Pole je urobene tak, ze sa cez neho da prejst.
TATA :
prerob ju na zimnu :wink:
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 20.11.2016 13:25
od TATA007007
V12:
Jó plíživá legalizace přes zimní mód Draconuse mne napadla. Ty máš k němu blíže... Kdyby měl v nabídce Canyon 2 a Bravo 2, tak by to pro něj mohl být trhák.
Chtělo by to jen odstranit Tint z mapy.
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 20.11.2016 13:31
od V12
Draconus ma problem, ktory by som veru nechcel mat. Nadava sa tomu rakovina, absolvuje kadejake vysetrenia, zakroky a co ja viem co vsetko, okrem toho ho zlozi aj to, co my prechodime bez povsimnutia, takze praca na zimnej totalnej konverzii mu ide velmi pomaly.
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 20.11.2016 16:51
od no107064
no107064 píše:V12 píše:Hmm, kriky som neriesil. Ale nic, co by som nezvladol.
Stay tuned :wink:
EDIT :
Staci takto ?

jj to je super... mě příjdou nějaké místa takové hodně prázdné ... jo potom mě napadlo jestli by šlo udělat cestu stejně kluzkou jako je led ... že třeba namrzlá zatáčka nebo tak .... jenom teďka jsem generoval mapu po části co jsem udělal a šlo mi to do chyby. Ony ty ledové kry hází chybu, ještě jsem to nezkoumal, ale je možný, že kvůli stínu, že to nemá cestu k dané textuře. Jestli to tak stačí nastavit to stejné co má třeba kadibouda a už to chybu házet nebude.
Jo prosimtě hodil bys mi odkaz na ty keříky? a i s tou sadou do distributions v editoru
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 20.11.2016 18:12
od V12
Snazim sa vyriesit rozpad tych krikov. Neviem presvedcit hru, aby za rozpadavajuce sa kusky brala moj model a nie povodny. Ked to urobim, dam vediet.
EDIT :
Kua, nedari sa :evil: Nech robim co robim, ked prejdem zasnezeny krik, vzdy tam ostanu povalane zelene kriky. Je to odporne, no posudte sami :

Uz fakt neviem, co s tym. Vidim jedinu moznost - volne priestory zapraskat distribuciou Firs, Spruces ale tak, ze velkost bude Randomized a nastavena na maximalne 20, hustota naplno. Vo vysledku to potom vyzera takto :

... co nie je na zahodenie.
Este jedna poznamka - takto nejako bude vyzerat hlboky sneh v Draconusovej konverzii.
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 21.11.2016 15:36
od no107064
ta draconusova konverze bude měnit všechna nastavení hry? že se potom bude chovat i bahno jako sníh, nebo to bude vyrobené od základu jako nová vlastnost nové položky?
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 21.11.2016 18:47
od V12
Je to totalna konverzia, takze ovplyvni komplet vsetko, ked to nainstalujes. Aj krabicove mapy, aj uzivatelske. Prave preto sa mi jeho sposob nepaci. Ale su veci, ktore sa inak vyriesit nedaju. Jedna z nich su parametre blata. Kedze sneh v hre neexistuje, blato bude konvertovane na sneh pomocou zamenenych textur, ako aj zmenou parametrov v media.xml. A to je jadro problemu - media.xml je globalny. Okrem toho, niektore veci nie je mozne zmenit. Tyka sa to napr. textur pre blato, ked ich vykopirujes z texturecache.zip niekde do media a nasledne zmenis, hra ich ignoruje. Musia byt zaradene do noveho media_xxx.zip a na ten musi byt odkaz v appdata/roaming/.../config.xml. Prave zasah do configu je druhy dovod, preco sa mi tento sposob nepaci. Pokial ale chceme hlboky sneh so spravnou texturou, inak to nejde.
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 21.11.2016 20:41
od no107064
V12: to by chtělo udělat nový spintires od základu se všema možnostma, takhle dolepovat to hodl nejde, buď jedno nebo druhé ale není možnost takhle mít oboje ... jenže to by chtělo taky tým lidí ... jeden člověk je na to málo aby to nebylo za 10 let
Jinak jsem překonvertoval moji mapu Siberian express ... utrpení, neustále odklikávání chyb, při recreatu jsem položil ovladač od televize na enter a čekal půl hodiny aby se to všechno přetvořilo. Tak jdu testnout výsledek