TATA007007 píše:V12, no107064 :
Nechápu proč řešíte nějakou kompatibilitu a jestli to je moc velký zásah, či nikoliv. Snad jedním kliknutím v JSGME zapnu mapu a jestli její autor zároveň mění vše včetně media.zip a pod. nikoho vůbec nezajímá. Má to v balíčku a hotovo. Po dohrání mapu zase jedním kliknutím vypnu a Spintires je opět jak když vyjel z továrny.
Jako když někdo ručně hledá soubory a přemýšlí co má kam nahrát, tak to jsme snad už dál ne?
Tady tyto zásahy přes JSGME nejedou. JSGME přenáší soubory do nezazipnutých menia, ale tady potřebuješ vlastně další základní zazipnutý media a ještě změnit nastavení configu.xml, koukni se na mapy od VoTo nebo DesnisParis, má pak při tvorbě zcela volnou ruku, nic se s ničím neruší, mám jeho zazipnuá Media, TextureCache a MeshCache nahraná už tak měsíc v PC, přidány povelové řádky v config.xml to s tím voto1979
>
<MediaPath Path="Media" />
<MediaPath Path="Media.zip" />
<MediaPath Path="Media_voto1979.zip" />
<MediaPath Path="TextureCache.zip" DoPrepend="true" />
<MediaPath Path="TextureCache_voto1979.zip" DoPrepend="true" />
<MediaPath Path="MeshCache.zip" DoPrepend="true" />
<MediaPath Path="MeshCache_voto1979.zip" DoPrepend="true" />
a jede mi to normálně u ostatních map a změněné, vlastní textury u jeho map. Myslím že by se dalo odděleně použít i na různé části jedné mapy jako jsi měl něco podobného v tatastory, dokonce se domnívám že některé textury v jeho mapách jsou mi od tebe nějak povědomé, pravděpodobně čerpal ze stejného pramene.
Hrál jsem mezitím i v MP a nic se nedělo, v MP jela hra zcela v poho. Nijak se vzájemně neruší.