Stránka 487 z 574

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.12.2016 16:18
od sim_ma
no čekám už docela dlouho ...

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.12.2016 21:33
od V12
Je to mrtve, Oovee sa uz neunuva odpovedat ani na bug report.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 04.12.2016 9:04
od kocixx
Ahoj mam prozbu mam spin cez steam a mam cez workshop traktor case puma 380 ,potrebujem zmenit objem nadrze a neviem vobec najst kde sa ten traktor stiahol.Viete mi prosim pomoct kde a ako prepisat dakujem. A zidon nevies ako to bude z tvojim ursusom ? :roll:

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 04.12.2016 13:28
od V12
Skus hladat adresar ...\SteamApps\workshop\content\263280\
Potom postupne prechadzaj jednotlive podadresare so zip subormi, tie otvaraj, kazdy ma strings.xml, podla toho budes vediet, o aky mod sa jedna.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 04.12.2016 19:19
od lukino343
zidon155 píše:Oovee prdi na vse od zacatku - od ty doby co koupili od Kopavela prava na hru .... :/ Jen diky ochote a obetavosti mnoha lidi a Kopavela je to ted aspon ve stadiu v jakym to je ... ;) Az Kopavel dodela konverzi na konzole tak zase zacne vydavat updaty i pro PC verzi - vydrzte ;)

je to super ze robia aj pre ine konzoly .. ale robi natom len on sam?

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 05.12.2016 6:18
od V12
Podla toho, ako dlho to trva, tak asi naozaj sam a ako vedlajsi pracovny pomer. Konverzia z PC Windows na XBox je otazka par malo tyzdnov, nakolko ten XBox je postaveny na jadre Windows. Konverzia na PS je ale ina kava, to moze trvat hooodne dlho. Pokial ale mam spravne info, vzdy sa vsade hovorilo iba o XBoxe...

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 07.12.2016 18:49
od V12
Skusal som vytvorit zasnezeny teren trochu inym sposobom, aby spevnena a nezasnezena cesta bola pod urovnou zasnezeneho terenu. Da sa to samozrejme urobit klasickou editaciou terenu, no to je prilis zdlhave a nepresne. Ked ale vygenerujem mapu do level_xxx.dds, toto otvorim vo fotoeditore, ktory dokaze pracovat s kanalmi a minimapu vlozim do noveho kanalu height_dds, vyberiem z nej farbu zodpovedajucu cestam, vyber ulozim, nasledne celu minimapu z height.dds vymazem a na ulozenom vybere znizim jas o 5 jednotiek iba v cervenom kanale, vznikne relativne dobra cesta pod urovnou zasnezeneho terenu. Nasledne sa terenu, ktory ma byt zasnezeny nastavi 100% bahno, efekt hlbokeho snehu je hotovy :

Obrázek

Este doplnim, ze ked mam normalnu papierovu mapu nejakej oblasti, prevediem ju do cierno - bielej formy, upravim rozmery a vlozim ju do zeleneho kanalu height.dds, tato mapa sa objavi pri editacii geometrie, co je celkom slusna pomoc. Ked k tomu este ziskam DEM vyskovy model terenu danej oblasti a ten supnem do cerveneho kanalu, velmi slusny zaklad SpinTires mapy realnej krajiny je hotovy za par malo minut.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 10.12.2016 19:18
od V12
Prvy realisticky pasak :

[youtube]QPJUPUK7M6c[/youtube]

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 11.12.2016 16:37
od no107064
V12 píše:Prvy realisticky pasak :

[youtube]QPJUPUK7M6c[/youtube]

jj je super, jen se lepí pásy na některé předměty, zkoušel jsem zatím jen na testovací mapě, kde jsou předěly podle tintu, tak mám zapuštěné road blocky, že čouhá jen vršek, který je pár centimetrů nad zemí a na něj se mi ty pásy lepí.

Jinak moje stará mapa Russian Taiga je opravena, brzy ji vydám na poslední verzi.

V12: prosimtě dá se nějak globálně nastavit aby se auta do bahna a tintu více bořila ... myslím tím aby mohla uvíznout. Příjde mi, že je takřka nemožné s autem někde uvíznout, zařadí se jednička na půl plynu a vyjede to všechno. A právě bych to chtěl nějak stížit, tak zda to nějak jde, nebo přes spintires plus je něco na nastavení?

Pak by se právě dal suprově využít ten pásák

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 12.12.2016 12:12
od V12
Treba zmenit parametre v media.xml. Momentalne nakladiaky prejdu takmer vsetko.

Kód: Vybrat vše

   <Mud>
      <Substance
         FullPushDepth="1.2"
         LinResistance="7.0"
         PushResistance="36.0"
         SubstanceFriction="2.2"
      />
   </Mud>

Pomoze hlavne znizenie SubstanceFriction, skus sa pohrat aj s xxxResistance parametrami. Len bacha na vec, jedna sa o globalne udaje.

Inak pomalicky pracujem na novej mape, ktoru na papieri navrhol syn. Aby som ju dostal do editora s co najmensou namahou, zoskenovany obrazok som strcil do zeleneho kanala height.dds, ked dam editovat geometriu, mam voditko, kadial chcel tahat cesty, rieky, kde maju byt kopce a doliny. Este musim Adama naucit pouzivat vrstevnice, ulahci mi to dost prace.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 12.12.2016 17:15
od no107064
V12 píše:Treba zmenit parametre v media.xml. Momentalne nakladiaky prejdu takmer vsetko.

Kód: Vybrat vše

   <Mud>
      <Substance
         FullPushDepth="1.2"
         LinResistance="7.0"
         PushResistance="36.0"
         SubstanceFriction="2.2"
      />
   </Mud>

Pomoze hlavne znizenie SubstanceFriction, skus sa pohrat aj s xxxResistance parametrami. Len bacha na vec, jedna sa o globalne udaje.

Inak pomalicky pracujem na novej mape, ktoru na papieri navrhol syn. Aby som ju dostal do editora s co najmensou namahou, zoskenovany obrazok som strcil do zeleneho kanala height.dds, ked dam editovat geometriu, mam voditko, kadial chcel tahat cesty, rieky, kde maju byt kopce a doliny. Este musim Adama naucit pouzivat vrstevnice, ulahci mi to dost prace.


Tyjo zkouším to, ale nepoznávám rozdíl. Je to ten media.xml z raru media.rar .... odtud jsem media.xml rozbalil do složky media, klasicky jak mody

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 13.12.2016 5:32
od V12
Ked to rozbalis, zmena sa neprejavi. Musis to zmenit priamo v zip subore.
Hral som sa znova s ladom. Je vidiet, ze cela hra bola vyvijana ako singleplay, az v zaverecnej faze vyvoja pridali MP. A aj to nie, ako treba. Lad je iba mala cast tohto problemu. Ked ma byt MP urobeny spravne, musia sa zdielat stavy vsetkych objektov. A to sa v ST nedeje. Dalsi pruser je v spravani sa dynamickych objektov. Ked hrac opusti fyzikalnu bublinu daneho objektu, ten sa resetne do vychodiskovej polohy. A to je kamen urazu v pripade ladu, ked je definovany ako dynamicky objekt. Ked ho zadefinujem ako strom, po oddialeni su kryhy nahradene proxy objektami, co je nechutne. A ked je lad ako naklad, je to opat nevypocitatelne.
Preto budu mapy s ladom hratelne iba v SP a aj to s urcitymi kompromismi.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 18.12.2016 17:12
od V12
Takze mame tu novu mapu vzniknutu inym sposobom, ako doteraz - je urobena z predlohy na papieri, nakreslil to syn Adam :

Obrázek

Obrazok som upravil, zmensil na 1536x1536 bodov a vlozil do green kanala suboru height.dds. To mi umoznilo tahat rieky, cesty a horske hrebene presne podla papierovej mapy, doteraz som vsetko robil priamo z hlavy a velakrat sa mi stalo, ze nieco nevyslo podla predstav a oprava nebola mozna. Tento postup je lepsi a hlavne presnejsi. Vysledna mapa je stiahnutelna z https://uloz.to/!53zs4W6ceSCm/level-adam-rar. Jedna sa o klasicku drevarsku akciu, 1 odomknuta garaz, 2 startovacie auta, 1 zamknuta garaz, 5 ukolov, 3x palivo, 1 automaticka nakladka, 2x log kiosk pre hardcore hracov. Je na nej vyznaceny aj okruh offroad pretekov :

Obrázek

Zaciatok okruhu je priamo oproti vychodu z garaze, niekde je to v style rally, inde offroad a na par miestach trialove sekcie. Da sa jazdit aj expedicnym sposobom, kde ide len o odhalenie mapy, odhalovakov ale nie je velmi vela a velka vacsina je na bezproblemovo dostupnych miestach.
Testujte a komentujte.

EDIT :
Po testoch a reklamaciach par hracov bola mapa mierne upravena - finalna verzia je tu - https://ulozto.sk/!GaILsoqbsy5G/level-adam-rar

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 23.12.2016 11:53
od V12
Mapa Adam je uz aj u Heina na spintires.nl - http://spintires.nl/level-adam/

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 23.12.2016 15:30
od Max
Přeji Vám všem co ještě tento baječný simulator hrajete Veselé Vánoce a šťastný nový rok 2017.
Spoustu radostných okamžiků v novém roce 2017 jak v bežném životě tak v tom virtuálním.

Přeje Honza