Stránka 497 z 574

Re: "SPiNTiRES"

Napsal: 17.04.2017 21:43
od Bohus
Tak toto je uz nieco lepsie...

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: "SPiNTiRES"

Napsal: 18.04.2017 9:32
od Coach
Škoda, že nevie aj plávať, ale to je asi nereálne spraviť do spintires.

Re: "SPiNTiRES"

Napsal: 22.04.2017 12:59
od Coach
Ako sa dajú upraviť meshes xml nejakého módu z workshopu? Chcel by som sa trochu pohrať s textúrami na tatru 148 a potrebujem upraviť aj xml.

Re: "SPiNTiRES"

Napsal: 22.04.2017 21:34
od korvetak
Coach píše:Ako sa dajú upraviť meshes xml nejakého módu z workshopu? Chcel by som sa trochu pohrať s textúrami na tatru 148 a potrebujem upraviť aj xml.

Najdi si v PC složkou - steam/steamapps/workschop/content/263280/575571612/224e869c.zip/classes/truck/sk1t4i a tam je xml. tatry 148 modré, sk1t4g0 je xml zelené a sk1t4tq je oranžový dempr.

Re: "SPiNTiRES"

Napsal: 23.04.2017 10:45
od Coach
Vďaka korvetak, ale čo som mal stiahnutú z uloz.to, tak tam bolo aj také xml v ktorom bola napísaná cesta odkiaľ má napr. korba brať textúru. To sa nachádzalo v priečinku meshes a tam boli aj súbory s X koncovkou a pri nich bolo aj xml. Mám taký pocit, že z workshopu to je už nejako spojené v jednom súbore :sad: bo nikde to tam nevidím.

Re: "SPiNTiRES"

Napsal: 23.04.2017 11:21
od korvetak
Coach píše:Vďaka korvetak, ale čo som mal stiahnutú z uloz.to, tak tam bolo aj také xml v ktorom bola napísaná cesta odkiaľ má napr. korba brať textúru. To sa nachádzalo v priečinku meshes a tam boli aj súbory s X koncovkou a pri nich bolo aj xml. Mám taký pocit, že z workshopu to je už nejako spojené v jednom súbore :sad: bo nikde to tam nevidím.

Ano, jde ale zkopírovat a upravit jen xml. a texturu s nastavenou novou cestou (texturu můžeš použít tu z ulož.to po vlastní úpravě) buď přes JSGME nebo přímo do hry bez ostatních částí modu do složky media a bude ti to pracovat taky. Jen pokud změníš název xml. tak nebude mít v nabídce fotku pak ji musíš ještě zkopírovat ze složky bilboards, přejmenovat na to jak jsi nazval auto sám a vytvořit si v media i složku bilboards a máš to funkční. Pokud chceš jen měnit barvy tak stačí hned v složce 224e869c.zip jsou soubory dds a když je otevřeš tuším že v Gimpu 2, tak se dají měnit textury, a lze i změnit v xml auta kterou texturu má používat, takže si můžeš vytvořit vlastní barevné kombinace nezávislé na workschopu s minimem vložených souborů do hry.

Re: "SPiNTiRES"

Napsal: 23.04.2017 11:48
od Coach
Našiel som spôsob ako to upraviť priamo aj vo workshop verzii. V súbore trucks_sk1t4pn, čo je korba na modru, stačí cez pspad zmeniť názov textúry sk1t4b1__d.dds na napr sk1t4b1__e.dds a už bere inú textúru ako kabína. Hento čo si ty napísal som akosi tomu nepochopil :(.

Re: "SPiNTiRES"

Napsal: 23.04.2017 12:44
od Coach
No zistil som, že tie textury skrášliť neviem, takže ich nechávam pôvodné :CIAO:
Jedine sklo som spravil čistejšie.

Re: "SPiNTiRES"

Napsal: 23.04.2017 16:04
od Coach
Takto vyzerá to sklo:
Obrázek

Re: "SPiNTiRES"

Napsal: 26.04.2017 12:57
od no107064
Pěkný dokument, žádný slečínky jako v truckách na ledě
https://www.youtube.com/watch?v=IKKTR_RHTMo

Re: "SPiNTiRES"

Napsal: 26.04.2017 14:47
od Max
:OK: Obdobné dokumenty jsem v minulosti viděl a je to bomba. Žádné Evropské slečinky za volantama trucku.

Re: "SPiNTiRES"

Napsal: 26.04.2017 18:06
od no107064
Max píše::OK: Obdobné dokumenty jsem v minulosti viděl a je to bomba. Žádné Evropské slečinky za volantama trucku.

nevíš názvy nebo odkazy jestli je něco podobného na youtube? Tohle je jedinej dokument o řidičích kamionu, který mě bavil a hledal jsem podobné a nenašel.

Re: "SPiNTiRES"

Napsal: 26.04.2017 19:23
od no107064
Neví někdo jak nahodit pásy u ptska? Napadlo mě jedině udělat wheelssets jako další typ pásů, které by byly ale úplně ty stejné jen aby se v garáži resetovali a nahodily, ale tohle je pro mě celkem dost složité, nedokázal by to někdo?

Tak ty pásáky jsou pěkně na pikaču, pásy se lepí na betonový bloky, padají u kamenů nebo padlých kmenů ... škoda, celkem jsem z toho byl nadšen, ale pokud to neudělá pavel tak to nebude nikdy použitelný pro hraní

Re: "SPiNTiRES"

Napsal: 28.04.2017 11:41
od V12
Momentalne su pasy urobene len na zaklade STplus. Ten pridava dalsie HAVOK vazby, ktore v hre zjavne nie su podporovane na 100%. Preto je to tak, ako to je.

Serie ma aj Draconus so svojou zimnou konverziou - stale to nema hotove. Ked to nedorobi do jesene, pustim sa do toho ja, ale po svojom. Nebude to take dokonale, ale hlboky sneh a prelamujuci sa lad bude stacit. Ten lad bouzial iba v SinglePlayer rezime, z dovodu programatorskej neschopnosti zdielat vlastnosti objektov cez siet.

Re: "SPiNTiRES"

Napsal: 03.05.2017 9:01
od Apseron1