Zdravím, jsem s časem úplně v ..., ale nedalo mi to, když kolega Matvey posunul dál stavbu tak něco málo taky napíšu. (Ta jeho úprava řízení se mi líbí - je jednoduchá, jsem zvědav co vydrží ty plastový čepy, i když zrovna tyhle jsou podle mých zkušeností hodně dobrý)
Pár fotek mého řešení řízení jsem dal na:
http://ropucha67.rajce.idnes.cz/CAPO-uprava_rizeni/Já jsem úpravu řízení řešil ohnutou spojovačkou, z bezešvé nerezové trubičky průměru 4mm a ocelových čepů s vnějším závitem, protože jsem chtěl mít možnost nastavení délky jednotlivých spojovaček (pro snadnější nastavení sbíhavosti), dál jsem chtěl aby to bylo co možná nejmenší, ale zárověň co nejpevnější a tohle řešení mi připadalo jako nejpřijatelnější. Na fotkách je vidět, že i při největším rejdu spojovačka v žádné poloze polonápravy nekoliduje ani s polonápravou, ani s tlumičem, a to jak na 1., tak na 2. nápravě.
Dál jsem nahradil táhlo mezi vlaštovkami řízení, které jsem uchytil na obou vlaštovkách shora, tím jsem místo kulových čepů mohl použít jen oko se závitem, které má poloviční výšku než kulový čep, tím pádem se to vejde i pod maketu motoru. Ty oka jsou mosazný s vložkou, uvidím jak dlouho to vydrží.
Pro ovládání řízení jsem vybral servo SAVÖX - SA-1230SG (Digitální standard servo s Coreless motorem a kovovými převody, 2x kuličkové ložisko, 30,0/36.0kg při 4,8/6,0V a 0,20/0,16s na 4,8/6,0V, váha 79,0g, 40,3x20,2x45mm. Provozní napětí 4,8 - 6,0V), do makety motoru se vejde, ale mám pochyby, že to utáhne-uvidím. Jestli s ním máte někdo zkušenost, napište.
Jinak do makety motoru se vejde bez úprav i motor velikosti šestistovky (použil jsem SPEED 600).
A naposledy, CAPO udělalo verzi TATRY s korbou -
http://www.rc-capo.com/?brand-22.html