Konečně se mi podařilo dokončit podvozek a nastavit ho tak, abych s ním byl spokojen. Teď už jen lepší počásko pro nastříkaní boudy, elelektro bordel a je to. Osadil jsem nové disky a gumy. Jsou výrazně měkčí nežli ty předchozí a vzorek je taky vhodnější. Kdyby se mi ještě podařilo vylepšit moje řidičské schopnosti, mohlo by to docela dobře fungovat. Po prvním testu v Mrakolandu jsem výrazně omezil křížení zadní nápravy a předělal uchycení linků, aby tak necestovala. Pořád je to krátký auto a tím i linky, ale myslím že je to výrazně lepší a že oponenti mě už nebudou napadat s tím, že mám zatáčecí zadní nápravu.
Cekal jsem jestli se kvuli tomu nekdo ozve. Vec se ma tak, ze jsem o tom dost uvazoval. Nakonec jsem to tak udelal ze dvou duvodu. Jednak na sasku, ktere me inspirovalo, take vyuzivalo podobne uchyceni a hlavne jsem chtel docilit co mozna nejprimejsich linku, pac jsou kratky myslel, tak jsem si myslel ze tim trochu omezim posun napravy. Nevim ale jestli to k necemu je.
Tome krásná šedá myška :hura: No a když to máš na triálek, tak to schování uchycení linků je celkem důležitý aby jsi za to nechytal o šutry a větve a nebo to překrýt nějakým šusplechem aby to po něm sklouzlo. Jinak asi zase od Tebe obšhlehnu to zadní odpružení jako tenkrát ty zadní dveře na defíkovi ;-)
A mě se to líbí...jenom bych nějak zkusil poladit ty přední blatníky...nevim jak ale chtělo by to...a potom si taky myslim že tam máš moc dveří...zbytečnejch... 8)