Stránka 6 z 11

Napsal: 09.05.2010 20:54
od Steak
Taky sem na to přišel. :lol: A možná to pujde zpátky na 4x4 až objednam novej regl a motor.Jinak to máš teda fakt supr udělaný a rychlý 8)

Napsal: 09.05.2010 21:00
od Lee93
Pár much tam ještě je, ale hlavníje, že je to dobře zpřevodovaný a motor se tolik nehřeje. Regl je pořád jak zmrzlej.

Napsal: 16.05.2010 11:48
od Lee93
Takže dneska proběhl velký test Losiny. Sednul jsem do auta a s Losinou jel před ním. Celkově asi 2 + 4km přes půl plynu. Max. rychlost se pohybovala 65-70km/h. Po 4 kilometrech se regl vypnul, jelikož se zahřál motor. Takže z toho všechno vyplává, že je potřeba o něco málo změnit převod. Menší pastorek by mohl pomoct.

Napsal: 16.05.2010 13:31
od cores
Max 60-70 km/h by bylo ideální na dráhu.

Napsal: 16.05.2010 16:08
od Lee93
cores píše:Max 60-70 km/h by bylo ideální na dráhu.

Pokusim se najít jiné řešení jak schladit motor. Ikdyž 4kiláky na půl plynu v kuse tomu dalo zabrat.

Zkusim ještě díry v kastli.

Napsal: 27.08.2010 18:31
od Lee93
Tákže po delším váhání jsem obnovil tento project. Bojoval jsem pořád z tou krabicí od mlíka jménem převodovka, takže musela ven, pač nervy mám jen jedny.
Od rána v dílně a po cca 10 hodinách práce jsem se posunul o docela velký krok vpřed.
Udělal jsem nový skid a na něj začal budovat nové uložení motoru a středového ozubení.

Začalo to držák středového ozubení. Je z 5mm vršek z 1,5mm duralu.
Všechno na kuličkových ložiskách.
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Dále přišel na řadu držák motoru. To byl trochu větší oříšek, takže jsem si pár hodin hrál s pilníkem a vzniklo z toho tohle. Přidělal jsem i podpěru pro motoru.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Na zkoušku jsem to celý přidělal na zvláštní plato a ladil detaily.
Obrázek

Obrázek

A přidělal na šásko..
Obrázek

A protože jsem vyhodil celý horní plato, tak jsem neměl kam přidělat serva. Proto jsem obkreslil přední část plata obsahující díry pro serva a vyřízl ho z duralu.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Tady je video funkčnosti celýho ústrojí. Ještě jsem to byl otestovat celý na asfalt a první dojmy jsou pozitivní.

http://www.youtube.com/watch?v=VREiI5DQG7Q

Napsal: 27.08.2010 18:49
od voriss
Ty si fakt nedáš pokoj..Ale jinak pěkná práce..

Napsal: 27.08.2010 19:22
od Adam62_cz
Práce pěkná, otom žádná... ale co ten kardan co jde dopředu? jak tam lítá. To asi není správně nebo jo?

Napsal: 27.08.2010 19:29
od Lee93
JJ to vím, pač tam není to horní plato. Oni z Team Losi si občas vymyslí takový demetní způsoby přichycení. Ten diferák je chycenej jen ze stran, tak se můžu hýbat nahoru a dolu. Tomu se zamezí takovým držákem, který se navleče na ústí domku a konec se šprajcne do toho horního plata a pak to drží.
Vzadu to bylo to samý, ale upravil jsem to pomocí jinýho dílu, brusky a pilky. Udělal bych to samý i vpředu, ale tam je řízení a vydilo by to.

Jinak máš dobrej postřech :-)
A díky :-)

Napsal: 27.08.2010 19:45
od Lee93
Ještě detail přichycení zadního diferáku.
Obrázek

Napsal: 27.08.2010 20:13
od Steak
Máš to autí fakt vymakaný.Akorát ti fakt závidim,že máš samostatně nápravy a šasi já to přestavuju a mam s tim docela problém. :roll:

Napsal: 27.08.2010 20:48
od Lee93
brzo bude origo šásko z Muggy, takže se zase bude řezat :-D :-D

Napsal: 27.08.2010 21:20
od cores
Až to doděláš, tak to někomu zase půjč. :CIAO: :-D

Napsal: 28.08.2010 15:34
od Lee93
Konečná fáze :-)
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Video :-)

http://www.youtube.com/watch?v=Ltt37oWs4yk

Napsal: 28.08.2010 20:13
od Steak
Že ta felda trochu popojela. :lol: