UFO píše:...auto viděl párkrát naživo, ale nikdy jsem v něm nejel....
To je možná dobře, třeba by tě to tak rozladilo, že bys ho nestavěl, a to by byla škoda :lol: Jízda v UAZu a zvlášť v zimě byl opravdu adrenalinový zážitek. Průvan a kravál. Po dojetí do cíle se chvíli nedělo nic, teprve po chvíli z auta doslova vypadlo několik zkroucených omrzlých a totálně nebojeschopných vojclů :mrgreen:
No při jízdě v terénu lesích Brd mi nějak moc hlasitej nepřišel... Pořád dělal i v bahně na od tahání klád rozrubaný cestě menší kravál, než některý osobní auta v TD...
Hele a jakou měl průjezdnost terénem? Protože zatím co jsem přečetll tak se dostal docela všude.. :idea:
Projel toho dost. Ovšem z těch už z výroby tvrdejch a lety používání vysezenejch sedaček si měl v terénu brzo rozmašlovanou pr...zadnici a vymlácený záda. Jak to jen šlo, vozil jsem se raději v radiovoze (vejtřaska), pěkně u bufíka v teplíčku. Mimochodem, vejtřaska, ta se dostala úplně všude, to byla mašina.
Vejtřaska je naprosto super, původně jsem ji chtěl dělat místo tohohle. Jenže udělat ji by byla strašně drahá sranda. Teda za předpokladu že bych ji dělal jako maketu, zn. na portálech a s tuplákama na zadních nápravách.. Jenže by takhle vyšla asi na 9k jenom díly podvozku, oproti UAZovi kterej se bez elektroniky dostal takhle lehce nad 4 a půl...
no s ,,ÚŽASEM" sem na vojně v 94roce vcelku spokojeně jezdil,najel sem asi 4500km ,i DOUPOV sem zažil ale s velitelem divize plukovníkem Machem ,to byl frajer ,měl sem nejšpinavějšího uaze a pan plukovník byl spokojenej a já taky protože uaz projel téměř všechno a od tý doby mě ten offroad nepustil, uaz je jen pro drsňáky tam není ani pohodlí ani teplo ale já byl zvyklej tenkrát z trabanta tak my uaz přišel luksusní (4 válce,4x4,topení,varovky,klacek na zemi....)rád na to vzpomínám takže ti fandím opravdu parádní práce
Hele ono tam toho není moc k focení... Pár nedopilovaných hliníkových polotovarů, rozdělaný uchycení okna, kde nejzajímavější přijde dnes večer... Dám vědět až to bude komplexnější
Musím říct že mne velmi překvapily vlastnosti listových pružin. Snažim se je vychytat tak, aby byly standartně skleslý o asi třetinu :arrow: výsledek stojí za to, chová se to fakt pěkně, po jemným bouchnutí do haubny se to trošku rozhoupne, to samí vzadu, takže se nemůžu dočkat až to pojede... :HOPS: