moja inspiracia na dalsi vzhlad mojho axika (z rccrawler.com)
jeden z najkrajsich wranglerov urobenych z proline- karoserie.
vsetky diely uz mam doma a tak sa do toho pomaly pustam. Nebude presne taky isty, ale niektore riesenia preberiem komplet. Zrkadla riesil uplne jednoducho a nadherne..
Inak moj axik bude asi na predaj, pojdem do niecoho viac scale.
Nechci ti dotoho kecat,ale jestli ta 110 od RC4WD bude stejná jako 90 co má čmelák tak to bych si radši nechal podvozek z axika a hodil bych natu tu boudu D110,nárazník,kola ale podvozek radši axika.Podívejse jak to má T800 má to taky na Axiku :wink: nebo vem tu od RCMODELex :-)
___TATRA POWER____ Tatra T815-7 8x8(plány od Hanyse) ........T813 8x8-kolos FPV Freestyle / Martian II ---- "létající GoPro" Split Pearl Tamiya Buggy Champ 1979 - FOTO: http://stenlyjirec.rajce.idnes.cz/
Vcera mi odislo servo. Mal som tam originalne servo AS-2
Toto original servo je digitalne ci analogove? Za ake ho mam vymenit? Rozmyslal som nad digitalnym vodotesnym servom Hitec HS-5646 WP. Alebo potrebujem analogove aby si rozumelo s ESC AE-1??
Nakolko je toto servo skutocne vodotesne? Alebo mam zobrat daco ine???
Naposledy upravil(a) flateric dne 01.01.2012 19:55, celkem upraveno 1 x.
Hele to servo o které píšeš jsem u Pelikána nenašel a ani pan Gůůgl nic nenabídl. Co to je zač? Každopádně analogový servo digitálem normálně nahradit můžeš. To ničemu nevadí. Otázka je, nakolik je to nutný.
Ja sa do toho fakt nevyznam, tak mozno hlupa otazka-preco by som potreboval externe napajanie?
A mate aj nejaku inu vodotesnu alternativu s kovovymi prevodmi?
Protože to servo je stavěný na napájení 7,4V (dva články LIPOL) Kdyby si ho napájel standardně přes BEC (tudíž z přijímače, kterej je napájenej z regulátoru, kterej dává na BEC standardně 5, nebo 6V) a parametry serva (rychlost, síla) by šly do prd...
Takže musíš od baterky vést dráty do regulátoru a plus i minus i k servu. Jenom signál pak půjde z přijímače.
Dakujem. Moje servo sa po rozobrani, vycisteni a namazani spamatalo a tak zatial nove nepotrebujem
inak, daju sa nejak namazat napravy, resp. Diferaky aj bez rozobrania napravy? Su diery na napravach priechodne, ci slepe?
no a plany s karoseriou sa zas menia- cherokee je moj absolutny favorit a tak pri nom ostanem. Budu dve kasne. Jedna cervena, ktoru mam doteraz, na nej dorobim fendre z dinga, aby som konecne eliminoval dotyk kolies s karoseriou. Tu som totiz dal o poznanie nizsie.
no a druha karoseria by mala byt trosku krajsie spracovana- ziadne prerabky, ziadne zahradky, ziadne rozsirenia, len cista krasna podoba cherokeeho, tentokrat vsak v bielej farbe a aj s interierom.
karoserie budu na vymienanie. Jedna na jazdenie a jedna do policky
Jestli myslíš ty díry nehoře nápravy, tak ty vedou až dovnitř, ale oni vedou do takovýho záhybu a mazivo nedojde na převodový kola, takže bych raději nápravu rozmontoval a namazal pořádně - při tom se i podíváš na stav převodových kol :wink:
Axial scx10, DSYS MD54DCRS, Nosram 4200 mah, Futaba T6EXP, 3 racing...
Kudy jsem jel, TEŽKO bys šel !
http://majek00.rajce.idnes.cz
dnes mi dosla ta nova karoseria na druheho cherokeeho a bol som neskutocne prekvapeny. Karoseria je sice ta ista, avsak je neskutocny rozdiel v kvalite. Na prvej kastli boli vsetky detaily velmi plytke, rozmazane, neostre...... A tato nove je ako by to bolo z uplne inej formy. Vsetky detaily ostre, hlboke spary na dverach, krasne ostre rozhrania okennych ramov...
Uz ste sa stretli s takymi rozdielmi na lexankach?? Necakal by som ze ma Proline takuto kolisajucu kvalitu
Dvojice děr po stranách vedou k poloose mezi ložiska, takže tamtudy převod nenamažeš. Jestli se nepletu, tak do prostředka k převodu je průchozí jeden ze sloupků pro držák serva.