Stránka 6 z 13
Re: Stadium Blitzer by carlos46
Napsal: 13.09.2012 23:41
od salvatore
Čoveče Carlos... obávám se, že to může být pravda. 11,5 závitu může točit cca nějaký 3.300ot/V a to násobeno i 8V při plně nabité LiPo není žádný zázrak (26.400 ot) což origo plechovka může dát v zásadě taky. No dobře 27T stejnosměr točí nějaký 18.000. Ale to je ta úplně ultra-mega nejobyč plechovka...
Jak se to chová, nemá to úplně nesmyslnej záběr na začátku?
Re: Stadium Blitzer by carlos46
Napsal: 14.09.2012 0:00
od carlos46
Nemá. Rozjede se v klidu. No a co zkusit tříčlánek? Regulátor je na to stavěný. Měl by to podle mě unést v pohodě i motor.
Re: Stadium Blitzer by carlos46
Napsal: 14.09.2012 8:05
od salvatore
No to samozřejmě asi řešení je...
Re: Stadium Blitzer by carlos46
Napsal: 14.09.2012 8:08
od carlos46
Takže staré pořekadlo "ráno moudřejší večera" se opět potvrdilo. A u mě již po bambilionáté. A stačila k tomu jen lahvinka burčáku :-D
Teď jsem si znova přenestavil celý regulátor a zjistil jsem, že včera nastavil plyn omezení na 90%. Nějak špatně jsem to včera pochopil. Teď už kola letí opravdu svižně. Tak doufám, že to bude stačit. Testnu to v pondělí. Nicméně jedna drobnost mě nejde do hlavy. Régl funguje pouze s jedním navoleným profilem jezdce. Když přepnu na druhý kde mám plyn jen na polovic, tak na ten auto nereaguje. Když to přenastavím, tak zase nefunguje ten první a takhle je to stále dokola. No ale co. Čert to vem.
Re: Stadium Blitzer by carlos46
Napsal: 14.09.2012 17:13
od minotaur
carlos46 píše:...Nicméně jedna drobnost mě nejde do hlavy. Régl funguje pouze s jedním navoleným profilem jezdce...
Možná to bude chtít ještě jednu lahvinku burčáku :lol: Jsem zvědav, jak to dopadne. Jo, hoď sem prosím odkazy na ten regl, motor a kartu, pokud jsem je nepřehlédl. Díky.
Re: Stadium Blitzer by carlos46
Napsal: 14.09.2012 17:30
od carlos46
Re: Stadium Blitzer by carlos46
Napsal: 14.09.2012 22:54
od carlos46
Hmm, možná to bude znít hloupě, ale jaký je limit u cutoffu? Od výrobce mám nastavené 3V na článek. Není to málo? Nemělo by to být 3,4V? Možná se pletu, ale mám pocit, že by to tak mělo být.
Re: Stadium Blitzer by carlos46
Napsal: 14.09.2012 23:00
od Filip
3,2 min já dávám 3,4 ale to je podle reglu některé vypínají dřívě některé přesně. A taky že při plném plynu to může klesnout a vypne.
Re: Stadium Blitzer by carlos46
Napsal: 15.09.2012 12:35
od minotaur
Nepleteš se. Ono ale hodně záleží na kvalitě akumulátoru a jednotlivých článků, ze kterého je složen. 3,4V je taková rozumná hodnota. Pokud si chceš přečíst trochu teorie, doporučuji tohle >>>
http://mgm-compro.cz/pdf/vnitrni-odpor-lipol-clanku-a-jeho-vliv-na-vypinaci-napeti-regulatoru.pdf
Re: Stadium Blitzer by carlos46
Napsal: 15.09.2012 13:23
od carlos46
Nepletu. Večer to doma vyfotím a hodím sem. Opravdu v základu je navoleno 3V.
Re: Stadium Blitzer by carlos46
Napsal: 15.09.2012 13:35
od minotaur
carlos46 píše:Nemělo by to být 3,4V? Možná se pletu, ale mám pocit, že by to tak mělo být.
Nepleteš se, že to má být 3,4V 8) Nic fotit nemusíš, ty 3V jsou "o držku". Pozitivní je, že to můžeš změnit.
Re: Stadium Blitzer by carlos46
Napsal: 16.09.2012 9:26
od carlos46
Tak to přeci jen ukážu...

Re: Stadium Blitzer by carlos46
Napsal: 16.09.2012 11:39
od cores
Na všech réglech mám 3,0 a nezaznamenal jsem probléma.Bylo mi to takhle doporučeno.DSYS to má stejně v manuálu na 3V.Prostě mi to poprvý vypne,tak měním baterku a doma jí hnedle trochu naláduju.
Re: Stadium Blitzer by carlos46
Napsal: 16.09.2012 12:32
od carlos46
Ok. Asi to tak tedy nechám. Ono už se ni stejně stalo, že jsem si jednou zapoměl zapnout pípák a baterku lehce podvybil. Balancér pak sice trochu protestoval a nechtěl mi jí vzít, tak jsem jí prdnul na pár minut bez. Pak už se s přehledem chytla. Jinak jsem se teď náhodně koukal například na Castle a ten má také automaticky 3V a zvýšit dle libosti majitele.
Re: Stadium Blitzer by carlos46
Napsal: 17.09.2012 18:45
od carlos46
Teď jsem si byl na chvilku zajezdit a vyzkoušet nový motor. Doma na stole to moc nevypadalo, ale venku...
Ku.va to je rychlost 8( Woe paráde. Jsem z toho nadšený. Koukal jsem teď na převody a pastorek a zatím vše v pohodě. Pro jistotu mám doma ještě náhradní. Proměřil jsem baterku a úbytek kapacity překvapivě minimální. Včera mě malinko svrběla ruka a nakonec sviňucha objednala jeden tříčlánek. Teď mám trochu obavy, jestli to bude vůbec řiditelné :NO:
Jo a ještě jedna věc. Za těch pár minut blbnutí docela utrpěli zadní gumy. Vypadá to, že budu muset brzy pořídit nějaké nové. Má někdo nějaký tip?
A nakonec... Na kapotě se usídlil nový maskot :-D
