No, asi takhle.
Brácha proto, že spolu minimálně 3 roky (nebo jak ho dlouho máš Helmuta) bydleli oba ve Vimperku (můj nahoře u Zámku), taky jsou to obá tříkilový - turbový "siláci". :twisted: :wink: Tvýho jsem tam nikde neviděl a to jsem projel celý město, byl načerpat na tom Robin Oilu s myčkou dole u hlavní a odhlásit jsme to byli rovnou na dopravce (úřadu).
Co se týče 300 TD (DT) je v ČR minimum (myslím k prodeji) a když už tak za strašnou řepu (kilo a vejš) ! Já za něj dával ve finále 15.000 Kč ... :lol: Samo, že do něj něco padne, ale hlavně práce, kterou zmáknem s Adamem. :wink:
Najeto má 420 tis. km a myslím, že je právě zajetej ... :idea: Předchozí majitel ho měl 10 let, najel s ním 200 tis. km a bez jediné závady, pouze oleje, filtry, destičky/kotouče a žhavičky (jednou za 5 let). Turbo, vstřiky, čerpadlo samozřejmě původní. Olej taky nežere, resp. naprosto zanedbatelně.
Pokud myslíš tzv. "vrzáky" tak o těch vím a chystám se na ně spolu s olejem (i v automatu s filtrem) filtrama, brzdama a ostatním co ho čeká. Je to moje třetí "čtyřka" takže už tak nějak vím. Nemáš, když už se bavíme, ke stažení servisní manuál ? Budu potřebovat pár drobností, jako kolik oleje do motoru, převodovky a jak sundat nárazníky a plasty z dveří a prahů ... Jinak jsem reglej na Mercedes classic clubu, už od doby prvního svýho "méďi" ...
Čerpadlo umí prý dobře i Přemek Doležal v Jihlavě, taky bych ho rád "zrepás" společně se vsřikama, abych měl zase na půl milionu km klid ... :lol: Né, že by teď bylo něco špatně, ale tak nějaká ta prevence, že ?
Co máš za rok ? Tohle je 1990.
Co se plánů týče, tak ho dát do kupy co se plechařiny týče, poladit drobnosti ohledně mechaniky a dát mu lak. Pak si jenom užívat polikání kilometrů s úsměvem na rtech.
PS: To žebrování (sání k turbu) na blatníku mě bere, to se jim fakt povedlo ! :twisted:

Bezpečnost, především ... :twisted:
