Re: "SPiNTiRES" nebo "coming soon" MudRunner! ;) :D
Napsal: 12.12.2017 15:55
Mam zopar dotazov k MudRunnerovi :
1. je opraveny bug hmotnosti kolies vs hmotnosti auta vs tuhosti pruzenia ?
2. addony mozu prepisovat parametre auta ? Napr. snorchel zvysi brodivost, modifikovane turbo rychlost atd.
3. vylepsilo sa dynamicke riesenie Havok constraints (aby sa model netriasol a z nicoho nic nerozpadol) ? S tym potom suvisi aj spajanie objektov s radovo rozdielnymi hmotnostiami
4. je mozne kombinovat tereny - inymi slovami - mozem mat na jednej mape hlboky sneh (biely), pustny piesok (zlty)a aj hlboke bahno (hnede) ?
5. je mozne MudRunnera jazdit s volantom ?
6. je vylepseny damage model ? Nie raz sa mi stalo, ze som nabehol na malu haluzku a naskocilo nenormalne poskodenie, alebo iba trochu som poskocil a buuum - 100% poskodenia (nemyslim tym zabijak aut na mape River - vlna na asfaltke nedaleko od garaze za riekou, to bolo super, skoda, ze to dali prec)
7. opravili poskodzovanie diferakov
8. vratila sa celna vlna pri brodeni ?
9. narastla velkost map ?
10. je dostupny map / truck editor ?
11. su v hre poriesene moznosti inych nakladov, moznost vylozit klady a nechat ich niekde ako most, potom sa vratit pre novy naklad a tie prve klady zostanu na mieste ?
12. synchronizacia prostredia v MP - ja "znicim" strom, bude na mape chybat aj ostatnym hracom ? Ja niekde manualne zlozim klady - budu ich na tom mieste vidiet aj ostatni hraci ?
13. pribudli nove features, pre ktore sa to oplati kupit a zabudnut na ST160303+STPlus ?
Bod 13 je samozrejme zasadny.
Pisane na palube G-BOAC 18 kilometrov nad Atlantikom na linke London Heathrow - New York JFK
EDIT 13.12.2017 0500Z :
Tu https://ulozto.sk/!ZPFswN6eLUtk/mody-7z je ten archiv zdrojakov modov. Su tam .X, vsetky xml, stringy, textury, jednoducho komplet okrem .max modelov, tie uz nemam. Keby sa niekomu chcelo, mohol by skusit prerobit Phoenix 8x8 alebo Jamal 8x8, su to najpokrocilejsie modely s plne animovanym podvozkom a riadenim. Ci to MR vobec zvladne. Takisto su pouzite specialne addony vylepsujuce vlastnosti zakladneho auta - custom prevodovka, snorchel (Jamal), alebo specialna rally nadstavba s pridavnym motorom :mrgreen: V baliku je taktiez riadeny vlek na dlhe klady, povodna zidonova T813 s realnou palubovkou, animovanym volantom a vylepsenymi texturami v kabine. Je tam aj paskvil V3S postavena na nejakom dost starom modeli, opat s plne animovanym podvozkom, trialova verzia ma animovany hydraulicky posilovac riadenia. Takisto je v archive aj sranda menom Juggernaut, ktory povodne vznikol ako tech demo animovanych kardanov, tu ma specialne zaujima, ci by tie kardany fungovali v MR. V ST bola ich animacia uzasna, model ich ma 11, ked si dobre pamatam.
1. je opraveny bug hmotnosti kolies vs hmotnosti auta vs tuhosti pruzenia ?
2. addony mozu prepisovat parametre auta ? Napr. snorchel zvysi brodivost, modifikovane turbo rychlost atd.
3. vylepsilo sa dynamicke riesenie Havok constraints (aby sa model netriasol a z nicoho nic nerozpadol) ? S tym potom suvisi aj spajanie objektov s radovo rozdielnymi hmotnostiami
4. je mozne kombinovat tereny - inymi slovami - mozem mat na jednej mape hlboky sneh (biely), pustny piesok (zlty)a aj hlboke bahno (hnede) ?
5. je mozne MudRunnera jazdit s volantom ?
6. je vylepseny damage model ? Nie raz sa mi stalo, ze som nabehol na malu haluzku a naskocilo nenormalne poskodenie, alebo iba trochu som poskocil a buuum - 100% poskodenia (nemyslim tym zabijak aut na mape River - vlna na asfaltke nedaleko od garaze za riekou, to bolo super, skoda, ze to dali prec)
7. opravili poskodzovanie diferakov
8. vratila sa celna vlna pri brodeni ?
9. narastla velkost map ?
10. je dostupny map / truck editor ?
11. su v hre poriesene moznosti inych nakladov, moznost vylozit klady a nechat ich niekde ako most, potom sa vratit pre novy naklad a tie prve klady zostanu na mieste ?
12. synchronizacia prostredia v MP - ja "znicim" strom, bude na mape chybat aj ostatnym hracom ? Ja niekde manualne zlozim klady - budu ich na tom mieste vidiet aj ostatni hraci ?
13. pribudli nove features, pre ktore sa to oplati kupit a zabudnut na ST160303+STPlus ?
Bod 13 je samozrejme zasadny.
Pisane na palube G-BOAC 18 kilometrov nad Atlantikom na linke London Heathrow - New York JFK
EDIT 13.12.2017 0500Z :
Tu https://ulozto.sk/!ZPFswN6eLUtk/mody-7z je ten archiv zdrojakov modov. Su tam .X, vsetky xml, stringy, textury, jednoducho komplet okrem .max modelov, tie uz nemam. Keby sa niekomu chcelo, mohol by skusit prerobit Phoenix 8x8 alebo Jamal 8x8, su to najpokrocilejsie modely s plne animovanym podvozkom a riadenim. Ci to MR vobec zvladne. Takisto su pouzite specialne addony vylepsujuce vlastnosti zakladneho auta - custom prevodovka, snorchel (Jamal), alebo specialna rally nadstavba s pridavnym motorom :mrgreen: V baliku je taktiez riadeny vlek na dlhe klady, povodna zidonova T813 s realnou palubovkou, animovanym volantom a vylepsenymi texturami v kabine. Je tam aj paskvil V3S postavena na nejakom dost starom modeli, opat s plne animovanym podvozkom, trialova verzia ma animovany hydraulicky posilovac riadenia. Takisto je v archive aj sranda menom Juggernaut, ktory povodne vznikol ako tech demo animovanych kardanov, tu ma specialne zaujima, ci by tie kardany fungovali v MR. V ST bola ich animacia uzasna, model ich ma 11, ked si dobre pamatam.