Stránka 56 z 121

Napsal: 26.05.2011 17:05
od Lee93
Kdo neví, co postavit pro svou drahou polovičku, tak tu má inspiraci :twisted: :mrgreen:

Obrázek

Napsal: 27.05.2011 7:01
od Lee93
Obrázek
Obrázek

Napsal: 27.05.2011 10:48
od petos
Krasne kusky jeep JK.
je to z akcie Paris/New York Transcontinental 2009
http://pny2009.com/cms/front_content.php?changelang=4



Obrázek



Obrázek

Napsal: 27.05.2011 11:34
od Leprasol
pěkný kousci...akorát nevim, esi dobře koukám, ale připadá mi, že maj ty krajní vepředu po dvou navijákách...to má bejt jako pro jistotu?

Napsal: 27.05.2011 11:49
od milan008
No, myslím, že v těch extrémních podmínkách kam jeli by jeden asi silou nestačil.

Napsal: 27.05.2011 16:43
od Trewor
2 motáky jsou dobrý k tomu, když nemáš k dispozici dost pevnej bod(strom, šutr, jiný auto) k tahání tak se taháš za dva. Ale to se řeší tak, že ti jde lano přes jednu kladku, spátky na kladku na nárazníku a zase k druhýmu bodu. Když takhle nestačí lano, páč je takhle využitá jeho třetinová dýlka, tak se na 1. kladku daj lana a kurty a na hák lana zrovna tak. Takže je to do nebe volající ptákovina pro neumětely co neuměj nebo nechtěj používat kladky. Je to tak 70kg navrch a když by zároveň jely ty dva motáky tak ti to vycucne i zdvojenou baterku takovym fofrem, že ani nestihneš říct "a je to v *****" :mrgreen:
Na co ale čumim jak puk je ten jekl za nárazníkem :roll:
Diť to má takhle vpředu přesah jak ovado. A neni k tomu jedinej důvod.
Taky mě zarazily ty vejfuky pod prahama co docela rychle v terénu orvou a že chtěj jet na bionaftu :roll: . S tim, že maj táhnout 2 přívěsy vážně nevim nevim, co na to ty CRD motory řeknou. Vono totiž takhle naložený auto bude mít tak 3.5t ( pro představu LR Discovery na Camel Trophy měly běžně 3.6 max 3.8t) a k tomu vlek, 40" kola, vysoký těžiště a máte z toho jízdu opravdu za trest. No ať sito užijou 8)

Napsal: 27.05.2011 16:50
od UFO
..ten brouk je dobře madmaxovskej :lol:

Napsal: 27.05.2011 17:36
od PetrH
... a proč mají dvojitý šnorchly?

Napsal: 27.05.2011 17:55
od CptSlow
PetrH píše:... a proč mají dvojitý šnorchly?


Čím víc proužků, tím víc adidas!

Napsal: 27.05.2011 18:17
od Trewor
Větší šnorchl je normálně pro motor a druhej bejvá nasávání do větrání/klimošky a někdy je spojenej i s odfukama převodovky, rozvodovky, náprav, kompresorem či naftovym topením.
Co mě ale zarazilo, je jak blbě maj ten hlavní vedenej skrz haubnu :roll: Každej se snaží mít na šnorchlu co nejmíň spojek a přechodek a voni to udělaj tak blbě jak to jen jde. přitom Safari dělá fakt pěknej co prochází výřezem v boku haubny. Aspoň vidíte co vznikne z toho když se němci a frantíci pustěj do americkýho auta.

Jo a už jsem našel proč tam maj ty jekly....oni z toho dělaj loďku a za tohle držej hydraulický ramena s plovákama :EVIL: k tomu už fakt nemám slov

Napsal: 27.05.2011 18:23
od Dave
Ten s francouzskou vlajkou ještě docela jde, ae celkově ty auta jsou podle mě spíš zkažený než upravený do terénu...

Napsal: 27.05.2011 18:24
od PetrH
Hmmmmmm

Napsal: 27.05.2011 22:01
od Janatik
jdu si takhle po ulici, bohuzel jsem to nestihl vzit z vicero stran ....

http://janatik.rajce.idnes.cz/Off_Road_ ... G_4251.jpg

Napsal: 27.05.2011 22:12
od milan008
Pánové, ty Jeepy v roce 2009 objely celý svět, pouště, ledovou sibiř, mrkněte na ten odkaz, je tam asi milion fotek, tak to asi nebyli zádný vořezávátka který čekají na radu pár modelářů, myslím, že dobře věděli co dělají.

Napsal: 27.05.2011 22:52
od jobik
A jak koukám tak taky byli v u Nás v ČR. :wink:
http://www.pny2009.com/cms/front_conten ... 626&lang=4 :wink: