Někdy se podívej, jak se starají špičkoví jezdci onroadů o své modely a motory. Motory rozeberou, vyčistí jak ložiska, tak i vnitřek motoru, vytáhnou rotor a kolektorovou dráhu přejedou na soustruhu diamantem, vyměňují často uhlíky, zabíhají je .... prostě se o ty motory starají tak, aby byly ve špičkové kondici a hlavně se předešlo všem nepříjemnostem, které by při soutěžní jízdě měly fatální následky. A to jejich motory ani zdaleka netrpí tak, jak u těch offroadů, kde se často mění směr rotace a o brzdění ani nemluvě. ( viz předchozí příspěvek Eose ). Takže toto jsou věci, které bys určitě mohl do určité míry ovlivnit a tu spolehlivost motoru podstatně zvýšit. Psal jsi, že eletriku svěřuješ těm, kteří tomu rozumnějí a přitom pošleš fotky, kde i to nejjednodušší zapojení je udělané blbě. Takže pokud takoví odborníci si nejsou jisti vysvětlením pana Davida, tak to ani nepřekvapuje. Psal jsi, že ten motor a servo má ve svých autech plno dalších modelářů a funguje to spolehlivě, jen ne u DSYSu ... ( " ..hele maji to vsichni na ruznych sestavach a v pohode..ale ne u dsysu!!" ). Tak proč jsi vlastně kupoval ten reglec, když jsi měl negativní ohlasy ?
p. david spoleha na "blbce" kteri za tento pro nas nepouzitelny regulator utrati kc..
Je vidět, že elektronika není jediné, čemu nerozumíš.