Teď jsem byl 2 dny na služebce a musím říct, že jsem se na toto téma díval často, protože mě poslední 2 stránky opravdu pobavily a je mazec, jak se to tu vyhrotilo :-D QuwinZZy- já se nikoho nezastávám, ale ty jsi to tu rozštípal fakt nejvíc :-D V životě jsi nic neřídil, ale největší odborník na plečky. Až budu někdy kupovat auto, tak tě vyzvednu, abys mi pomohl z výběrem :-D Je třeba to tu už drobet uklidnit ;-)
O autech se v práci bavíme každý den s 10-30 kámošema a co je lepší a horší už každého přešlo. Samozřejmě si občas do nikoho někdo rejpne s jakou značkou jezdí. Sám jsem měl 3 roky Megana 2000 1.6 16v a byl spokojený. Když tak vzpomínám, tak jsem měnil pouze provozní věci(destičky,olej atd.) Do práce jezdíme s více partami, takže každou chvíli sedím v jiném autě, což čítá asi 12 aut různých značek. Peugeot 607, Audi A6 3,0q,Volvo S60, Toyota Avensis,VW Golf4, Pasat, F Mondeo, atd. Všechny auta mají vždy + a - , Každému fakt vyhovuje něco jiného a každý má svůj vkus. Někdo opravuje vícekrát za méně peněz a nikdo vůbec, jenže když se u těch novějších něco zes..e, tak je to stojí víc. Auta jsou fakt sázka do loterie. My už to hlavně bereme, aby jsme bezpečně dojeli do práce a na auto bylo spoleh.
No a já jsem 4 rok víc a víc zamilovaný do Adolfa :HI: Nejlepší auto co jsem kdy měl ;-) Zánovní 24let starý vůz, který na cestách stále slušně diktuje a mám s ním hodně příhod. Tuhle se mi kolega Karel ptá " Hele jak si včera předjížděl ty auta do kopce, šlapal si až na podlahu (funkce kickdown u automatu, kdy auto podřadí a nebo dá motoru pořádně napít) Povídám že jo a že to podřadilo. On povídá " My jeli za tebou a tobě to vůbec nezahulí" Za čas jel zase za mnou a jeho spolujezdec, když jsem opět předjížděl, povídá " Ty jo, jak mu ten starej pelech jede" Kája mu povídá, že mi to jezdí pěkně. On se mnou jezdí často. Ten druhý si všiml té akcelerace bez žádného dýmu a povídá, že je to staré, ale asi to má málo najeto. Kája mu řekl " No jenom přes půl miliónu. :-D
Tuhle jsem byl v servise na výměnu olejů motoru, převodovky a zkontrolování celého podvozku, udělat geometrii a zvednutí předku na pružinách. Mám z něj velkou radost. Podvozek je stále jak nový, bez jediné vůle a není zrezlý. Stále na něj beru pouze originální díly, které jsou vcelku levné a o pár korun dražší, než náhražky. Takže teď má najeto 544000km a chová se jako nové auto. Za měsíc a půl jde do lakovny na přestříkání 6ti dílů karoserie, výměny blatníku a to bude taková poslední tečka k rádoby plné renovaci. Fakt nesmrtelné auto, které mě ještě nezklamalo a ještě k tomu prodejní cena roste :lol:
Aktuální foto- ostatní foto ZDE