Stránka 7 z 574
					
			
				Re: "SPiNTiRES" - KIROVETS K-700 - str.5, TATRA 148 str6. :)
				Napsal: 09.03.2014 16:22
				od Max
				Vždyť ti to psal jak na to a napsal to jasné a srozumitelně.
Je to rychlejší ,uděláš to sám a nemusíš to stahovat.
			 
					
			
				Re: "SPiNTiRES" - KIROVETS K-700 - str.5, TATRA 148 str6. :)
				Napsal: 10.03.2014 7:57
				od zidon155
				Tak konecne zase makam na 
LR CAMEL - pixelherder mi s nim doost pomaha - no a uz vypada k svetu! :-)

 
					
			
				Re: "SPiNTiRES" - KIROVETS K-700 - str.5, TATRA 148 str6. :)
				Napsal: 10.03.2014 9:56
				od Maktoko
				ja niesom dobry angličtinár, takže vyčitať info s oficial page nehrozí  a preto sa to opytam tu. Má niekto info o tom či v hre bude aj možnosť obladania volantom?
			 
					
			
				Re: "SPiNTiRES" - KIROVETS K-700 - str.5, TATRA 148 str6. :)
				Napsal: 10.03.2014 21:17
				od zidon155
				jojo - volant by mel byt ;)
Najdi 5 rozdilu :-D

 
					
			
				Re: "SPiNTiRES" - KIROVETS K-700 - str.5, TATRA 148 str6. :)
				Napsal: 12.03.2014 10:34
				od zidon155
				
			 
					
			
				Re: "SPiNTiRES" - KIROVETS K-700 - str.5, TATRA 148 str6. :)
				Napsal: 13.03.2014 9:48
				od zidon155
				[youtube]ZCK1t1gytiI[/youtube]
 :OK:
			 
					
			
				Re: "SPiNTiRES" - KIROVETS K-700 - str.5, TATRA 148 str6. :)
				Napsal: 16.03.2014 1:02
				od zidon155
				
			 
					
			
				Re: "SPiNTiRES" - KIROVETS K-700 - str.5, TATRA 148 str6. :)
				Napsal: 17.03.2014 9:56
				od zidon155
				Landy novej zadek a textury ;)

 
					
			
				Re: "SPiNTiRES" - KIROVETS K-700 - str.5, TATRA 148 str6. :)
				Napsal: 17.03.2014 20:54
				od Dominik6692
				Konecne pěkny LR  :OK: vypada suprově.. kdy bude hotový? :) a neví se nahodou kdy vyjde siberian map??? :)
			 
					
			
				Re: "SPiNTiRES" - KIROVETS K-700 - str.5, TATRA 148 str6. :)
				Napsal: 18.03.2014 19:29
				od jaryn
				Fešácký LR, klobouk dolů. Mám jednu otázku. Když bych chtěl u Tatry 148 nebo 815 S3 zneviditelnit texturu nákladu poradíte  někdo jak? Předpokládám, že stačí něco v xml souboru vypnout. Pokud ano, předpokládám, že nějak takto jako to bývalo v LSku :<!-- xxxx-- > Díky za případnou radu. Jaryn
			 
					
			
				Re: "SPiNTiRES" - KIROVETS K-700 - str.5, TATRA 148 str6. :)
				Napsal: 19.03.2014 9:55
				od zidon155
				To bys musel vymazat jedine v 3d maxu, kdybys chtel prazdnou korbu ... ( aso to chces, vid? ).
Kdyz zneviditelnis texturu tak ve hre bude cerna ..
			 
					
			
				Re: "SPiNTiRES" - KIROVETS K-700 - str.5, TATRA 148 str6. :)
				Napsal: 19.03.2014 12:46
				od jaryn
				Ano, to byl důvod. Do 3D maxu se hrabat nebudu (jsem pouhý prostý pobíječ much na PC :-) Děkuju za odpověď  pane Zidon a držím palce s LR a dalšíma super auťákama. Hezký den. J.
			 
					
			
				Re: "SPiNTiRES" - KIROVETS K-700 - str.5, TATRA 148 str6. :)
				Napsal: 19.03.2014 20:12
				od draxtaxx
				poradí mi někdo jak u vozidla udělat možnost zapřáhnutí vlečky? předem díky  :tleskam:
			 
					
			
				Re: "SPiNTiRES" - KIROVETS K-700 - str.5, TATRA 148 str6. :)
				Napsal: 19.03.2014 23:09
				od zidon155
				MTVR TRUCK made by "arraial" ;)
DOWNLOAD: http://www.oovee.co.uk/forum/files/file ... -or-7-ton/
draxtaxx: jak to myslis? Jako zapojit vozejk? To jde jen u urcitych vozu pismenem "T"... ;)
A nebo pokud to chces k nejakymu vozu dodelat tak musis jit do media/classes/trucks a tam si najit nejakej ten nakladak a do jeho xml pro to vlozit prislusny radek ( nejlepe zkopirovat z jineho, ktery to ma a pak uz akorat upravit cisla pro spravnou pozici ..)
neco jako toto: 
<CombineTruck>
    <GameData>
		<Socket Type="hook" Offset="(-7.688; -0.887; 0.0)" />
	</GameData>
(tohle je treba z HEMMT truck - musis upravit ty cisla aby ti to sedelo podle tvyho ...)
 ;-)
 
			 
					
			
				Re: "SPiNTiRES" - KIROVETS K-700 - str.5, TATRA 148 str6. :)
				Napsal: 21.03.2014 9:03
				od zidon155