Stránka 7 z 12
Napsal: 02.03.2011 14:40
od Dave
no s tou brzdovkou opatrně, co jsem čet tak některý barvy udělají gumový žmolky co pak jdou pěkně blbě dolů...
Jinak pajero super :OK:
Napsal: 01.05.2011 18:58
od Stenly
Po dlouhý době zase něco.Už mě maximálně vytáčelo přední řízení tak jsem to překopal nad nápravu a zatim to funguje suprově
dále jsem udělal jiný vložky do kol(maximální deformace)
Zbytek FOTA
Napsal: 01.05.2011 19:52
od jobik
Vypadá to dobře asi nejseš jedinej koho to řízení štve i já s tím něco do budoucna zamejšlim :lol:
Napsal: 06.05.2011 19:28
od Stenly
Napsal: 07.05.2011 19:35
od lukai
S tym vypinacom to neni daka slava. Mam osobnu skusenost ze vo vlhkom prostredi robil blbosti s regulatorom. Ja sa ho chystam uplne odstranit ako mi radilo uz viac ludi. A potom tam mas konektory z baterky ktore mozes tiez vytiahnut ked budes potrebovat.
Napsal: 07.05.2011 19:37
od Stenly
Já snim žádný problémy zatim nemám,byl celej nekolikrát pod vodou a pořád všechno funguje jak má :mrgreen: :wink:
Napsal: 07.05.2011 20:17
od Pedro
čéče to řízení vypadá dobře.
už jsi zkoušel funkčnost?
Napsal: 07.05.2011 20:37
od Stenly
Řízení funguje parádně akorát musim předělat drát co spojuje kameny,protože my občas chytne o tlumič :mrgreen: zachvíly dám video z testu :wink:
Napsal: 07.05.2011 20:49
od Stenly
Napsal: 07.05.2011 22:19
od Rison
To řízení vypadá perfektně, ale přeci při propružení nabíhá to táhlo a kola se musí o trošku vytočit nemáš s tím problem??
Napsal: 07.05.2011 22:37
od -Kage-
Sice píšeš že ti to funguje dobře, ale taky jsem s tím řízením dloooouho laboroval a mám už pár poznatků, pokud můžu poradit k nějakému zlepšení: .... chtělo by to servo dát ještě níže, aby táhlo od serva ke kameni bylo pokud možno co nejvodorovněji. Taky je dobré mít na servu co nejkratší páku, a u kola na kameni delší, bude to pak mít mnohem větší sílu ... A nejprve jsem to měl jako ty, jedno táhlo od serva na levé kolo a druhým táhlem propojené kola mezi sebou. To druhé táhlo se mi různě viklalo a při propružení se u kol hodně měnila sbíhavost. První problém dost vyřešilo na každé kolo jedno táhlo .. a zdá se mi že i ta změna sbíhavosti při propružení je lepší ...
Mám to ale trochu více překopané, pokud tě to zajímá tak mrkni: .....
FORD Expedition 2000 CCX-Trail
Napsal: 08.05.2011 10:11
od Stenly
[quote="-Kage-"]Sice píšeš že ti to funguje dobře, ale taky jsem s tím řízením dloooouho laboroval a mám už pár poznatků, pokud můžu poradit k nějakému zlepšení: .... chtělo by to servo dát ještě níže, aby táhlo od serva
Máš pravdu,trochu se mění zbíhavost musim stim ještě polaborovat.Nejspíš to udělám tak jak si psal :wink: a už se pracuje na pevnostním nárazníku :tleskam:
Napsal: 08.05.2011 10:30
od Gluck
Ja jsem si koupil rizeni od GPM tak uvidim jak to s nim pujde
Do takoveto zasadni zmeny se me nejak nechce ,ale sleduju to
a drzim palec :wink:
Napsal: 08.05.2011 10:39
od Stenly
To kovový řízení jsem tam měl a mělo taky vůle a povolovalo se i když jsem ty šroubky zalepil :?
Napsal: 08.05.2011 20:15
od Rison
Ja nechápu jak se vám může měnit jen sbíhavost když jsou ty kola spojené jednou neměnící se tyčí jediný co to může udělat že při propružení naběhně to táhlo od serva tím vytočí jedno kolo a od něj i druhé-tím pádem zahne ale nemůže se přeci měnit sbíhavost. Toť pokud se bavíme při odpružení obou kol. Pokud se bavíme o propružení jednoho kola tak asi ok protože to táhlo je dost dlouhý a jakoby se stáhne a změní se sbíhavost, ale myslím si že tragičtější že mi při propružení obou kol zahne auto.
Borci hned mě nekamenujte docela mě to zajímá a beru to z teoretického hlediska ikdyž geometrii na utě sem několikrát měřil jak 8prvkem tak 3Dčkem.