Stránka 7 z 15

Re: Řízení SCX10

Napsal: 15.06.2014 12:18
od tomas71
Já se taky přidávám :YOP:

Re: Řízení SCX10

Napsal: 15.06.2014 12:50
od cendab
Hele je to docela zajímavý ale hezkej a zajímavej věcí je plnej internet...to proč je nemám na svým autě je z 90% cena...Tak že by bylo dobrý než začneš přijímat obědnávky taky říct co za to vlastně budeš chtít...? 8)

Re: Řízení SCX10

Napsal: 15.06.2014 13:24
od milan008
No, fakt, předprodej za zvýhodněnou cenu je kolik?

Re: Řízení SCX10

Napsal: 15.06.2014 15:59
od Borik
Autíčko mám zatím někde na cestě na lodi, ale taky bych se přidal k tomu předprodeji ... jen je třeba vědět, za kolik to bude. Když je to teda ta zvýhodněná cena a k tomu sleva pro brňáky ... ;-) :OK:

Re: Řízení SCX10

Napsal: 15.06.2014 16:08
od Slick7
Tak už jsem to konečně trochu dal dohromady, info a případné objednávky zde: http://www.mstechnology.cz/tuning-rizeni-Axial-d201.htm
kdyby nebylo něco jasné, tak se zeptejte, ještě to dám do Marketu, ať to tady nezapadne.

Re: Řízení SCX10

Napsal: 17.06.2014 18:20
od Grizzly
mara126 píše:
Slick7 píše:
mara126 píše:neni lepší když ty kola budou chodit stejně, tak jak to má Ivan

Co myslíš stejně? Vnitřní kolo musí být vždy víc vytočené, než vnější, to jsou zákony geometrie zatáčení. :-p

Tak to nechápu proč se většina lidí snaží udělat zatáčení obou kol stejně, když je to k ničemu :-p


Pro Máru : Slick má pravdu. Pokud používáš diferák, tak to v trialu není moc znát. U své původní Liazky, jsem měl kola také souběžně a díky difu to točilo pěkně. Když jsem postavil AVII, kde je všechno zavřené, tak to najednou točilo oproti Liazce větší oblouky. Když se mi povedlo, aby kola chodila jak píše Slick, musel jsem to řešit rozbíhavostí, tak najednou točí stejně jak Liazka a když se nad tím zamyslíš, tak je to logické. Každý mě na závodech podezříval, že mám větší úhel, než povolených 45 stupňů, že to točí tak dobře, ale nikoho nenapadlo se podívat, co dělají kola v rejdu.

Pro Slicka : vymyslel jsi to dobře, už jsem zaslal také objednávku.

Re: Řízení SCX10

Napsal: 17.06.2014 18:59
od mara126
Logické to je, vnější kolo ti tolik nehrne a lépe nabíhá, na Venomu sem to měl taky tak, stačila lehká rozbíhavost a bylo.

Re: Řízení SCX10

Napsal: 17.06.2014 20:38
od ivandr
Pánové,pokud se podíváte na tyto fotky z mého prvního příspěvku, tak vidíte, že vnitřní kolo má taky větší úhel natočení než vnější. A proto jsem to dělal.
Není to o tolik jako u spojovačky za nápravou, ale i tak to zatáčí podstatně lépe, než původní řízení :YOP: .
A nemusel jsem kupovat žádný tuning :FINE: .

ivandr píše:Obrázek

Obrázek

Re: Řízení SCX10

Napsal: 17.06.2014 20:41
od Adam62_cz
Raději tuning řízení, než páku kterou urazim po prvním metru...

Re: Řízení SCX10

Napsal: 17.06.2014 20:54
od ivandr
Adam62_cz píše:Raději tuning řízení, než páku kterou urazim po prvním metru...

Netuším jakou páku myslíš :-p .
Pokud chceš utrácet za tuning-utrácej. Já mám radost z toho co jsem si sám udělal a ne koupil. A už jsem s tím něco najezdil a nic neurazil, asi to je tím jak kdo jezdí.

Re: Řízení SCX10

Napsal: 17.06.2014 20:59
od Adam62_cz
Páku na servu...

Re: Řízení SCX10

Napsal: 17.06.2014 21:08
od ivandr
Adam62_cz píše:Páku na servu...

Páka na servu je duralová a část 2mm plech. Celý to je celkem slušně krytý...

Re: Řízení SCX10

Napsal: 17.06.2014 21:10
od Adam62_cz
No nebudu se tady stebou hádat, vím očem mluvím..

Re: Řízení SCX10

Napsal: 17.06.2014 21:12
od ivandr
:OK:

Re: Řízení SCX10

Napsal: 17.06.2014 21:13
od mara126
Adame je ježdění a Berounský ježdění, vy tam ste trochu jinej level :-D