Stránka 7 z 9

Napsal: 23.07.2012 22:31
od Bandolik
No něco vymyslím díky.

Napsal: 23.07.2012 23:37
od swab
nevim co pořád řešíte diferák na CC de zavřít tim co je v něm bez tavky a bez dif locku stačí jedno planetový přesunout a je to....

Napsal: 24.07.2012 12:01
od Bandolik
Jak přesunout mužeš to trohu rozvést nebo nafotit at mám představu, zatím jsem to vymyslel. Včera jsem to rozebral vyčistil odmastil ty velky kolečla přilepil k tělu diferáku a zase zavřel zytím to vypadá že to drží no a pro jistototu až sem pojedou lidi s čech pan Mrak s panem Pstružinou tak si nechám dovést ty vylisky do diferáku a kdyby lepidlo povolilo tak to tam prostě strčím a mám klid. Akorát ti dva to ještě nevědí tak se s nima musím domluvit ale myslím že s tím problém nebude jsou to moc šikovný lidičky aspoň soudě podle toho co je na fotkách a co už doma mám :-)

Napsal: 24.07.2012 14:50
od swab
nafotim to a udělám další návod do vlákna s radama na CC ale nejdřív až zejtra

Napsal: 24.07.2012 17:33
od Bandolik
Dík to budeš hodnej nějak si to neumim představit co a jak tam posunout a to jsem to měl rozdělaný už několikrát :-D

Napsal: 25.07.2012 10:20
od swab
koukni do rad je tam jak to udělat ;-)

Napsal: 25.07.2012 22:03
od Bandolik
díky koukal jsem vypadá to jednoduše skusím to podle toho jak to vypadá by to mělo fungovat :-D

Napsal: 26.07.2012 17:56
od Bandolik
Tak jsem to zablokoval dle tvé rady jsem zvědavý co to bude dělat v terenu, dotaz kolik zavaží by se mělo dát do kol? Odkoukal jsem tu na foru že míváte od 60 do 90g na kolo, tak nevím jestli je lepší víc či mín. Dík za rady.

Napsal: 26.07.2012 20:01
od mrak03
třeba trialový auta vyvažujem od 120g na kolo

Napsal: 26.07.2012 20:19
od Bandolik
Jejda tolik :-) a na expediční pajo teda stačí těch 90 jo, protože si pořad tak nějak doufám, že z toho svýho drobečka udělám expediční autičko :-)

Napsal: 26.07.2012 22:42
od mrak03
to nejde poradit, to musíš během ježdění ladit podle toho jak se to chová ,

Napsal: 26.07.2012 22:53
od Yamaha
ja jsem dal do predku Pajera 110g na kolo,takže celý jedno kolo ted má 150g,jel jsem jenom 1 a je to cítit hned,ale jenom zlepšení.

Napsal: 27.07.2012 12:10
od Kuba93
Pozor ale na prevazeni.. Pokud v CC nebudes mit redukcni prevodovku a das moc zateze, tak auto nebude mit v kopcich silu a to nejprudsi treba ani nevyjede, a pokud ano, tak s problemama a obrovskou spotrebou, samozrejme pak zalezi este na motoru..

Napsal: 14.08.2012 19:17
od Bandolik
Tak přátelé při nedělním závodě se na jednom z autíček vyskytl problém začlo prokluzovat jedno zadní kolo, hned na místě bylo několik názorů čím to je a pravdu měl ten kdo říkal že se ohobloval ten tisícihran v diferáku
Obrázek
a ted mám otázku musím koupit celý diferák nebo se dá sehnat jen toto ozubené kolečko ? Nepředpokládám že tohle má někdo doma v šuplíku takže, nemohl by tedy někdo poradit kde koupit nový ? Jde mi o to aby s daným obchodem byly dobré skušenosti moc díky za rady.

Napsal: 14.08.2012 19:30
od mrak03
doma mám ale je jednoduší koupit nový třeba tady
http://www.mz-racing.net/p451-50602-diff-bevel-gear/