Stránka 61 z 140

Re: Vaše auta 1:1

Napsal: 23.04.2015 6:25
od maztekk
:-D Ve finále, když se chce tak jde všechno ;-)

Re: Vaše auta 1:1

Napsal: 23.04.2015 22:00
od Woyta
O jedne na prodej v cechach vime. :)
http://www.autickar.cz/clanek/mx-5-s-wa ... tny-napad/

Re: Vaše auta 1:1

Napsal: 27.04.2015 23:36
od aviaro
Jsem zkoušel nový nářadíčko od Nikonu ... :twisted:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Jinak kábro je fakt pecka ! :P

Re: Vaše auta 1:1

Napsal: 30.04.2015 13:44
od Deff maniak
Nevím proč ale tenhle fiatek se mi moooc líbí :twisted:

Re: Vaše auta 1:1

Napsal: 14.05.2015 9:34
od Joseph_Breaker
Tož taky přihodím svojí DailyCar, není to nic extra, naprosto obyčejná Octávka. Je to 1,9 TDi 66kW rv. 1997 přestavěná na Facelift. Závodník to sice není, ale kouzlo tohle auto má ve smyslu bezporuchovosti, jednoduchosti, a spotřebě.....Proto ho mám, a mám ho rád :tleskam: :OK:
Obrázek
Obrázek

A tady porovnání - 5cm oktávky s +15cm patrolem
Obrázek

Re: Vaše auta 1:1

Napsal: 15.05.2015 20:31
od cores
Dnes mám pěknej zážitek z křižovatky.Vysmátej týpek stojí u staře vypadajícího Fordu Mustang z roku 1969,zaparkovanym na trávě.Přišel k našemu okýnku a jestli bychom mu nepomohli natočit motor.Jasně že pomůžem a za chvilku otevírá kapotu a pod ní byl zánovní motor V8 COBRA s 350 koníkama. Málem mi vypadly oči z tý nádhery.Kára každej plech jinej,vnitřek vybydlenej jen novej otáčkoměr na palubce.Propojily jsme kabely,bestii natočily a on nám za neuvěřitelnýho burácení motoru a pískání protáčených gum zmizel z dohledu. Prej to byl dárek od manželky.......Šťastnej chlap.....

Re: Vaše auta 1:1

Napsal: 16.05.2015 19:43
od aviaro
Sup se má taky moc dobře, včera dostal nový bačkory ! :wink:

BBS RK501 - 2-dílný, kovaný disky 8.5x18" et32 - Hankook 225/40 ZR18... :)

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Vaše auta 1:1

Napsal: 16.05.2015 21:21
od Mira
Vidim, ze ty disky uz nejakej kilometr schrouply, neuchazi ti? Lidi maj s tema sroubovanejma blby zkusenosti...

Re: Vaše auta 1:1

Napsal: 16.05.2015 21:53
od Redneck440
Cores: ten popis sedi na auto znamyho. Nebyl to tenhle?
Obrázek

Re: Vaše auta 1:1

Napsal: 16.05.2015 22:07
od cores
Ten tvůj vypadá jak leštěnka,tamten jak vytaženej po 30ti letech ze stodoly.Lak matnej,dveře i kapota jiný barvy,ale plechy měl krásně zdravý.Bylo to na veteránskejch značkách.Měl jsem vybitej telefon a nemohl ho sfotit.Každej chlap co jel okolo čuměl co se děje :-D

Re: Vaše auta 1:1

Napsal: 17.05.2015 15:49
od aviaro
Mira píše:Vidim, ze ty disky uz nejakej kilometr schrouply, neuchazi ti? Lidi maj s tema sroubovanejma blby zkusenosti...


Jasně, něco už si zažily, ale neuchází a jsou absolutně rovný. Detaily se časem doladí. :wink:

Kvalitní kola snesou dost.

Re: Vaše auta 1:1

Napsal: 21.05.2015 17:30
od Adam62_cz
Mira píše:Vidim, ze ty disky uz nejakej kilometr schrouply, neuchazi ti? Lidi maj s tema sroubovanejma blby zkusenosti...


Tato kola mají šroubovaný jen střed, přední i zadní límec je vcelku. Takže není jedinný důvod proč by měla ucházet. :idea:

Re: Vaše auta 1:1

Napsal: 21.05.2015 18:12
od Mira
Jo, jakoze je vlastne nasroubovanej jen ten prostredek... Aaha, tak to jo. Ja myslel ze jsou klasicky sroubovany, tzn dva limce a prostredek, muzes si zvolit sirku... Tak nic ja muzikant 8)

Re: Vaše auta 1:1

Napsal: 22.05.2015 23:54
od maztekk
Ale tak stejně jsou dojebaný a na suba se moc nehoděj, nejvíc se mě osobně líbil jak si ho koupil Luboši. Prostě klasická schade. Tyhle disky luxus na golfa, třeba na zimu :-p I když zimní osmnáctky bych asi kupovat nechtěl :-D

Re: Vaše auta 1:1

Napsal: 23.05.2015 22:32
od Mira
Tak si dovolim malou recenzicku.

Jsem zde znamy tim, hlavne v tomto vlakne, ze felicii, ktery kdyz se podivas pod spravnym uhlem pod predni blatnik, tak misto podbehu vidis skrz auto k druhymu kolu, nepovazuju za dobry auto. Felicie mela zustat favorit a motor, puvodne ze stare praoctavie (dale skoda 100, 105, .....az 135), uz nemel dostat prepracovanou hlavu a zit dal ve filcce.

Kazdopadne nyni skodovka vyrabi auto, ktery myslenku spatneho auta dotahuje jeste mnohem dal.

A to je prosim novy rapid.



Svuj skvely stary francouzsky bezporuchovy majestatni vuz mam v servisu pac umrelo vysokotlaky cerpadlo co stoji vic nez je trzni hodnota meho specialu a jako nahradni kolotrk mam fungl nagl rapida.

Prvni dojmy byly rozpacity, uvnitr vse brutalne plastovy, materialy zadny, prijde mi, ze tuhle tvrdou gumosmes tlaci nejaka linka rovnou z recyklatu. Ve dverich jsou 4 ruzne vyplne, jeden plast navazuje na druhej, sedacky nemaj zadnej mikroplys nebo tak, jen takovej ubrus .... Odhlucneni neexistuje, jizda po kostkach = brutalni hluk, rezonace vseho, prehlusi to hlasity hovor i radio a je to fakt az bolestivy megahuceni. Cely podvozek je celkem nervozni a auto dost drnca.

Prekvapil me motor. 1.2 s turbickem je prijemna, neni zrava a pokud jedete s prazdnym autem, je to svizny svezeni. Ma turboefekt, chybi mu kroutak, ale za motor palce nahoru. Ovsem. Jakmile zaprahnu karu, blbejch 400 kilo sterku na ni (hromadecka) a motor ma co delat, to samy nalozeni posadkou ci dotankovani doplna znamena znatelny ubytek vykonu. Brzdy celkem staci, i ty bubny (?!?!) vzadu, ale jen do chvile nez potrebujes zpomalit nalozenej. Znacne otupi a fakt to moc nebrzdi.


Brutalni vec je ale karoserie. Tvary libivy, coz o to. Ale koumal jsem jednotlivy dily karoserie, slicovani, a... Prijde mi, ze je to vyrazeny z jednoho kusu plechu :mrgreen: . Kde maj ostatni auta ruzny okapy, drazky, kde se slejzaj treba 4 dily samonosky a jsou zapertlovany do sebe, tady vidim jen jeden tvarovanej plech. Mavl jsem nad svymi dojmy rukou, preci jen tupci to neprojektovali a ja nesezral Salamounovo hovno.

Tak jezdim, uzivam si tvar volantu ne nepodobny tomu z bmw 1 (i kaplicka a budiky delaj pri tom mrknuti pri jizde takovej dojem) a rikam si Bud rad, ze se vezes a ze sem neprsi.


TO JSEM SI OVSEM RIKAL DO PRVNIHO DESTE.


Zijete se mnou v republice, vite, ze venku uz par dni chcije. Jednou takhle pri dojezdu k pumpe brzdim a slysim splouchani. To si fakt delas prdel, no, je prazdna tak sploucha. Natankuju, zvuk sleduju - a sploucha furt. Tak jsem se tomu nekolik dni smal, dokud jsem nezaviral za dcerou zadni dvere - KAAAAMO NAPRSELO DO OBOU ZADNICH DVERI, JE TAM TOHO FAKT DOST, pri pohybu dverma citis a nasledne slysis tu hybnost vody. Zespoda dveri odtud naprsena voda velmi zvolna netesnosti mezi plechy unika, zanda odkapnicka, nic zamerneho. Vazne nekdo verite, ze jsou ty dvere pozink? :-D :-D kdyz ted dva dny neprselo tak se voda ztratit nestihla. Uz prsi zas. :-D


To me vazne dorazilo. Melo to 5000 km, ja najel dalsi dva. Jako to je brutus to se na me nezlobte. Dyt to zevnitr shnije tak za dve sezony :FINE: heh... Po zaruce... :FINE:


Naznaky frajeriny rapid ma. Spaceback je navic hezkej (ja drazdim sedana, kufr celkem velkej, hlavne pekne pristupnej jak se po skodovacku otevira i se sklem. Chapu i to, ze je to LEVNE AUTO, ze to rozhodne neni aspon octavka s aspon golfovym podvozkem, i kdyz se tak tvari a pozor, spoustu neznalych ho tak i vidi, a proto se nestydi za to plazit o x desitek tisic nez za konkurencni "levna auta" (treba c4 elyse, primy konkurent, co je aspon pozink, ovsem zvuk pribouchnuti dveri je totozny jako na skode 120, velmi specificky s dlouhym dozvukem, vsichni byste jiste na dalku poznali, uz proto bych s tim taky jezdit nemohl, pro obrazek takova Toyota ma cely vyvojovy oddeleni jen na dovirani dveri, maj vykoumany tlaky vzduchu uvnitr, dvere se po nacvicenem pohybu zapesti z krajni polohy luxusne zaklapnou i u tricet let stare corolly)...

Obrázek


Obrázek


Trochu fantazie.... Bez te na pozici koncernoveho designera stejne neberou...


Edit
Taky de blbe zavirat kufr. Tlak vzduchu ho nakonci dycky pribrzdi natolik, ze 3x z peti pokusu nezapadne druhy zoubek zamku, pak sviti kontrolka, obtezuje to, tasky v rukach a mlatis s kufrem jako kokot, bezva