Re: Vaše auta 1:1
Napsal: 24.05.2015 15:37
Mam firemni Spaceback 1.6 naftu ambiente a taky me to moc neoslovilo.
Sedacku mam sice az vzadu ale na misto si moc nestezuju. Jen mi pri nastupu docela prekazi B sloupek. A doprava jsem skoro slepej, obzlast kdyz nekoho vezu.
Stredova operka neskutecne prekazi pokud se chce clovek pripoutat. jak sklopena, tak odklopena.
Radicka na 3 a 5 lehce mimo dosah.
Co je spatneho na kulatem profilu volantu? Tady je neprijemna hrana a zatim jsem nenasel prijemnou polohu jak drzet volant.
Rizeni tupe, preposilovane s velkou tendenci se vracet na stred. Na volantu necitim ani kdyz sjizdim z asfaltu. Jen hluk gum napovi.
Plyn se chova jako by mel 5 stupnu. Pricemz na prvni stupne se nic nedeje a pak auto nahle tahne jak zbesile.
Kdyz jedu jako spolujezdec a musim sedet vepredejc, tak se pod koleno mlatim o ostrou hranu na palubce.
Odpruzeni mi prislo nastavene rozumne.
Mira: Sundej plastove podbehy a uvidis skrz spoustu aut. To je jedinnej duvod pro se do skodovek pro Indii montovali. Jinak se auto ocesalo o hodne veci.
Co se tyce viditelnych svaru, tak ve VWG se snazi aby uzivatel nemel sanci videt jedinny svar a auto pusobilo solidne. Stresni panel je napriklad laserove pajen.
Sedacku mam sice az vzadu ale na misto si moc nestezuju. Jen mi pri nastupu docela prekazi B sloupek. A doprava jsem skoro slepej, obzlast kdyz nekoho vezu.
Stredova operka neskutecne prekazi pokud se chce clovek pripoutat. jak sklopena, tak odklopena.
Radicka na 3 a 5 lehce mimo dosah.
Co je spatneho na kulatem profilu volantu? Tady je neprijemna hrana a zatim jsem nenasel prijemnou polohu jak drzet volant.
Rizeni tupe, preposilovane s velkou tendenci se vracet na stred. Na volantu necitim ani kdyz sjizdim z asfaltu. Jen hluk gum napovi.
Plyn se chova jako by mel 5 stupnu. Pricemz na prvni stupne se nic nedeje a pak auto nahle tahne jak zbesile.
Kdyz jedu jako spolujezdec a musim sedet vepredejc, tak se pod koleno mlatim o ostrou hranu na palubce.
Odpruzeni mi prislo nastavene rozumne.
Mira: Sundej plastove podbehy a uvidis skrz spoustu aut. To je jedinnej duvod pro se do skodovek pro Indii montovali. Jinak se auto ocesalo o hodne veci.
Co se tyce viditelnych svaru, tak ve VWG se snazi aby uzivatel nemel sanci videt jedinny svar a auto pusobilo solidne. Stresni panel je napriklad laserove pajen.