Stránka 66 z 218

Napsal: 28.12.2010 12:47
od salvatore
Teda Ausíku! Jedno z nej videí co jsem kdy viděl!

Napsal: 28.12.2010 13:04
od PeeT156
je to fakt hezký :-)

Napsal: 28.12.2010 13:31
od aushaus
salvatore píše:Teda Ausíku! Jedno z nej videí co jsem kdy viděl!


to bude tim že jsem to netočil já :mrgreen:

ne, ale je to opravdu povedený :wink:

Napsal: 28.12.2010 17:03
od Maximo

Napsal: 28.12.2010 19:20
od Spider

Napsal: 28.12.2010 19:56
od Filip
A nebo tak takhle (ten oranžový).
http://www.youtube.com/watch?v=eo50xoz8swo&feature=fvw

Napsal: 28.12.2010 20:19
od Maximo
tak to byl solidní veletoč :lol:

Napsal: 28.12.2010 20:25
od matbre
když už jsme u toho ničení.........ještě že ten kluk vystoupil........okolo 1:20 jde vidět že mu z toho auta trčí nohy (au) :?

http://www.youtube.com/watch?v=HiNLPltC ... re=related

Napsal: 28.12.2010 20:30
od aushaus
Filip píše:A nebo tak takhle (ten oranžový).
http://www.youtube.com/watch?v=eo50xoz8swo&feature=fvw


Zajímavý je že když byl v tý největší rotaci, extrémně se mu zvýšily otáčky motoru.

Napsal: 28.12.2010 20:36
od Filip
to mi čekni že si na takový výjezd ani nezapne pásy? Já se zapnu jen co do patrola vlezu. No ale možná jestli neměl 4body tak s pásu mohl vypadnout.

Napsal: 28.12.2010 20:38
od pajiki
aushaus píše:Zajímavý je že když byl v tý největší rotaci, extrémně se mu zvýšily otáčky motoru.


protože jak dostaneš náraz tak se tělo vzapře a jednoduše sešlápnul plyn.... zažil jsem to nic příjemnýho.... :?

Napsal: 28.12.2010 20:41
od aushaus
pajiki píše:
aushaus píše:Zajímavý je že když byl v tý největší rotaci, extrémně se mu zvýšily otáčky motoru.


protože jak dostaneš náraz tak se tělo vzapře a jednoduše sešlápnul plyn.... zažil jsem to nic příjemnýho.... :?


Aha, moc zkušeností s řízením auta nemám (překvapivě), ale zdá se mi to docela nebezpečný :roll:

Napsal: 28.12.2010 20:48
od pajiki
nic bezpečnýho na tom nevidím ani já, toto moje práce a šel jsem hodně podobně

Napsal: 28.12.2010 23:24
od Adam62_cz

Napsal: 28.12.2010 23:31
od Trewor
Filipe: helo ono je docela běžný jezdit v terénu bez pásů, jelikož se samy dotahujou a při skákání za ně taháš tak rychle, že se přestanou odvíjet a tahaj tě a za nějakou dobu to je dosti nepříjemný. V tomhle případě mu to dokonce"zachránilo život" jak sám napsatl viz: if i would have had my seat belt on i would have been dead the roof pillars snapped and pushed the roof on to the steering wheel the dash and bulk head snapped in half thanks for the interest.
Zjednodušenej překlad...kdybych měl pásy byl bych mrtvej, jelikož se zbortily sloupky a střecha se přimáčkla až na volant a bulk head(to je motorová přepážka myslim) se zlomila vejpůl.
Ale při takovejhlech vylomeninách je fakt blbost pásy nemít. A ralšejch se některejm místům vyhnout když nemáš bezp. rám co vydrží "všechno" viz http://www.youtube.com/watch?v=6z80H4C1 ... re=related
A je to jeho blbost, takhle krátký auto na tak velkejch kolech když se drápe do tak prudkýho kopce...končí to takhle od 1:00 http://www.youtube.com/watch?v=TMTw9vuR-Kk
A sešlápnutí plynu(vlastně zapření se) je takovej reflex, stejně jako si krejt rukou hlavu...