LordMerlin píše:...Jediné co si říkám a nevím jestli když nechám baterky jen tak volně ležet jestli neudělají nějakou neplechu ? Každopádně jak jednou zkratujete i jen krátce LIPO tak se v ní nastartuje nevratný proces končící průserem - tedy tuto baterku raději vyhodit
Pokud jsou v dobré kondicí a nehrozí náhodné zkratování (viděl jsem např. jiskřit prstýnek o balanční konekor), neměl by být problém. Ten nevratný proces vznikne při přebití nebo vybití článku pod cca. 2,8V...
Pleskanec píše:Jak to tak pročítám, každý říká něco jiného. Mě kluci v Rc Guru řekli, že třeba i na 14 dní nečinnosti se má nabít jen na cca 60 % / storage /. Když vím, že půjdu o víkendu jezdit, tak jí v pátek dobiju. Stejně musím dobít i NiMHky do vysílačky. Ale když jí nevyjezdím, myslím tím vůbec nepoužiju, tak jí mám vybít na těch udržovacích 7,4 V ? Nebo nechat nabitou na příště, jak píše Komaar.
Kvůli "tvrdosti" není vhodné články skladovat plně nabité a kvůli tomu co píšu výš ani úplně vybité. Tedy pokud baterku úplně vyjezdíš že ji regl vypne a víš že několik týdnů nebudeš jezdit, je rozhodně lepší nabít storage. Když čerstvě nabitou baterku vyjedeš třeba jen z třetiny nebo poloviny, lze skladovat tak jak je...