Stránka 1 z 3

Jeep Wrangler Rubicon

Napsal: 04.08.2013 20:37
od maztekk
Zdar klucí,
Tak jsem si udělal radost a pořídil si nového axíka. Ze zpracování mě něco překvapilo a něco naopak zklamalo ale to se samosebou doladí. Zatím jsem dal řízení a spodní linky do kovu a dopředu dal čtyřlink. Vyměnil jsem regulátor, servo a včera to jel poprvé projet. Dost mě překvapila rychlost s novým reglem, origo motorem a převody. Driftuje to slušně a to jsem si objednal i motor 20Z a jiný pastorek, takže až to tam nandám bude to neskutečná raketa :-D Je smůla že nemám nikoho na akční foto tak aspoň pár normálních :YOP:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Hned po třech kotrmelcích jsem si utrhl přední okno, což mi přijda jako největší slabina kastle :-(

Re: Jeep Wrangler Rubicon

Napsal: 04.08.2013 20:42
od nivak
Tak blahopřeju k novýmu přírůstku :BYE: :BYE: :BYE: a to přední okno urval i kamarád po pár kotrmelcích

Re: Jeep Wrangler Rubicon

Napsal: 04.08.2013 20:49
od maztekk
JJ, to uchycení dvěma šroubky vymyslel nějaký pacient :evil:

Re: Jeep Wrangler Rubicon

Napsal: 04.08.2013 21:30
od PitaW
Paráda. Gratuluju k přírustku. Tak to pak musíš přivést ukázat.

Re: Jeep Wrangler Rubicon

Napsal: 04.08.2013 22:10
od Langos
Gratulace, vypadá to pěkně

Re: Jeep Wrangler Rubicon

Napsal: 04.08.2013 22:23
od maztekk
Díky kluci.
Péťo to víš že přivezu a ne jenom to, akorát je na tom ještě práce jak na kostele a času se mi teď moc nedostává. Dnes jsem byl u kámoše v servise pro závaží do kol. Zítra ho tam dám, baterku už jsem předělal do předu před motor, pak musím vystřihnout podběh, nalakovat novou kastli, přidělat hard top, rozebrat nápravy, převodovku a napustit vše A00. Pak bych taky rád implantoval interiér z wraitha atd....

Re: Jeep Wrangler Rubicon

Napsal: 05.08.2013 5:52
od maztekk

Re: Jeep Wrangler Rubicon

Napsal: 05.08.2013 5:54
od maztekk
Bude to asi tím že regl je do 35T a motor origo myslím 55T, takže asi dlouho nevydrží a pak nandám 20T z wraitha :YOP:

Re: Jeep Wrangler Rubicon

Napsal: 05.08.2013 8:30
od PitaW
Na ten régl jsem zvědavý, jak bude sloužit. Četl jsem tuhle na něj recenzi na rc.305 myslím od Minotaura a vypadá to moc zajímavě, už jen tou cenou. Jinak já už teď dělám, že do rozvodovek v nápravách dávám tu A00, ale zbytek, hlavně výstupy náprav, vyplním nějakou hustější vazelínou, aby ta 00 nevytékala tolik ven.Stačí tak 2cm na každý konec.

Re: Jeep Wrangler Rubicon

Napsal: 05.08.2013 9:26
od maztekk
Tak tu recenzi si budu muset najít, zatím nemám nastavenou brzdu tak se snad dozvím jak ji nastavit :YOP:

Re: Jeep Wrangler Rubicon

Napsal: 05.08.2013 10:00
od sWiNe
No já bych teda řekl, že počet závitů u reglu se udává "od" a ne "do". Takže s 55kou by to mělo být ok ale s dvacítkou to pravděpodobně bude KOčko.

Re: Jeep Wrangler Rubicon

Napsal: 05.08.2013 10:12
od Gluck
Swinak ma pravdu paklize je na reglu napsano 35T,tak to znamena ze je OD 35ti zavitu výše .
Takze 20T motor bych tam ani nezkousel mozna to da ale s vodnim chlazenim,coz jak predvedl
nekde Minotaur neni problem :mrgreen:

Re: Jeep Wrangler Rubicon

Napsal: 05.08.2013 10:14
od PitaW
Tady máš první část http://rc.305.cz/view.php?nazevclanku=vodotesny-stejnosmerny-regulator-mtroniks-tio-rock-c&cisloclanku=2013050002
a tady druhou s testem vodotěsnosti http://rc.305.cz/view.php?nazevclanku=test-vodotesnosti-regulatoru-mtroniks-tio-rock-c&cisloclanku=2013050004
Co tam píše, tak že má régl jen dvě možnosti. Brzda v neutrálu off a crawler mod- je zaplá.

Re: Jeep Wrangler Rubicon

Napsal: 05.08.2013 10:20
od virtual
maztekk píše:Bude to asi tím že regl je do 35T a motor origo myslím 55T, takže asi dlouho nevydrží a pak nandám 20T z wraitha :YOP:


Hmmm, nová hračka a hned pěkně poladěná, tak ať dělá samou radost!
Jak píšou ostatní, limit reglu je opačně, tedy 34 závitů a víc je OK, míň závitů by nemusel přežít... beztak je Jeepu na jízdu stylem "bugyna na plnej plyn" asi i škoda.

Re: Jeep Wrangler Rubicon

Napsal: 05.08.2013 10:32
od sWiNe
Taky jsem měl kdysi axiala na offroad a zároveň jako nějakou náhražku Blitze. Chvilu mě to bavilo, ale autu to není moc příjemné (třeba s brzdou v neutrálu teda určitě) a požitek z jízdy se zdá zprvu super, ale vlastně je to jen takové hopskání o ničem :lol: spíš přihoď nějakou stovku a kup nějakou kravinu na blbnutí ... no ale tak já ti vlastně rozumím 8)