rotruck píše:Mno , tak koukám , že Číňani se už prokousali Hanysovou dokumentací a pustili se do výroby ...........
minotaur píše:Je to od Hanyse obšlehnutý? Že tam píšou "So, after 9 Months of gruelling Design work and Engineering...". Si říkám, taková náhoda, že by číňan zrovna udělal Tatru :lol:
Kdepak pánové, obšlehnutý určitě nee. Výkresy jsou jen pro koncové uživatele, nikoli pro sériovou výrobu. Jsem pro postavení a rozrůstání rodiny tater na podvozku HANYS:
http://forum.rctrucktrial.cz/viewtopic.php?f=8&t=1419A jelikož těch tater asi moc v Číně nemají trvalo jim to 9 měsíců, já výkresy dal dohromady za 6 měsíců a jsou stále otevřené a postupně aktualizované. Zapracovávám do nich poznatky a zkušenosti stavitelů, taky vlastní inovace. Chystám systém řízení z nejnovějšího modelu tatry řady Phoenix atd...
magor-no1 píše:jediné co se mi na tom nelíbí tak je ta sešroubovaná kabina , ale myslím že by se to dalo také nějak pořešit
Šroubky na kabině mají být, to je správně, slouží k montáži dodatečného pancíře:
http://www.armyrecognition.com/idet_201 ... 13__2.htmlDalo by se polemizovat o jejich zvolené velikosti???
magor-no1 píše:neměl by být ten motor dvanáctiválec ?
Pokud vím, tak poslední vzducháče, které se ještě do tater montují, tak jsou už jen osmiválce. To mají kluci z Číny dobře. Zde je k nahlédnutí katalog:
http://www.tatra.cz/underwood/download/ ... les_en.pdfmara126 píše:mít ty peníze tak si to raději necham postavit od Hanyse, to bude nesmrtelný
Nesmrtelnost je jedna ze skrytých vlastností postaveného modelu podvozku podle mých výkresů :YOP: