ja nejsem takový znalec rc ale nějáké úpravy mam na svém rc mam ale nejou nějak závratné takzě spíš nějaké kryty atd to jako udělám ale takové úpravy asi jak ty dělat nebudu :-(
Zdravím, chci si udělat úpravu předího řízení dle pana - mrak03 - , nic lepšího po dlouhém pročítání tu asi není, ale tu starší úpravu. Zeptám se co k tomu potřebuji za spojovací materiál, vím že asi, závit tyč M3 . Kloubky používáte průměr 6 ? a :-p akorát nevím jak se nazývá ten dvojkloub u mraka03 na obrázku na levo. Díky.
Ahoj Mraku, opravdu obdivuju tvou trpělivost s některýma byť začátečníkama. Opravdu snad lépe jsi to popsat nemohl a kdyby každý četl, nebo se aspoN´pídil, než se na něco zeptá... no děs. Jinak velká pochvala. Teď jsem pořídil ccčko a zítra se pouštím do upravy. To bude masakr :-D ale těším se až to bude v cajku. Porto že s origo verzí to oprvadu se zatáčením nemá nic společného. Tak MOOOOOOOC Díííííky
i já děkuji za chválu, doplnil jsem snad naprosto srozumitelný i pro technicky nechápající začínající nemodeláře - šroubovače postup montáže WK převodovky s naším upraveným hlavním soukolím
Ja sa priznám, že pred zhruba vyše mesiacom, keď som len uvažoval o kúpe CC-čka a pozrel som do tohto vlákna, len som na sucho preglgol a radšej som ho po pozretí fotiek zavrel :-D . Absolútne mi to nič nehovorilo a myslel som, že tieto úpravy budem robiť ako posledné. Ale postupne, ako som si auto zložil a pomaly ho skúšam, tak začínam chápať v čom je problém pri riadení, prečo je lepšie prerobiť zadné linky a pod. Raz za dva týždne to tu prelistujem od začiatku a vždy si uvedomím, že som pochopil niečo nové. No a momentálne som už v situácii, kedy by som prerobil najradšej všetko hneď a naraz :-D
Teraz sa chcem však pustiť do prídavnej prevodovky. Už ju mám doma. Mrak, Ty používaš 15-zubový pastorok o module 1 s nejakým zrýchleným spurom a funguje to tak ako na tom videu, ktoré tu máš. Ak použijem pôvodný spur a 16-zubový pastorok o module 0,6 zo stavebnice, v čom bude rozdiel? Bude to pomalšie s väčším ťahom, alebo ako?
Prípadne, vedel by si mi poslať ten spur na SK a najlepšie rovno aj s tým pastorkom (ak ich máš "skladom")?
Taurus84 píše:Ja sa priznám, že pred zhruba vyše mesiacom, keď som len uvažoval o kúpe CC-čka a pozrel som do tohto vlákna, len som na sucho preglgol a radšej som ho po pozretí fotiek zavrel :-D . Absolútne mi to nič nehovorilo a myslel som, že tieto úpravy budem robiť ako posledné. Ale postupne, ako som si auto zložil a pomaly ho skúšam, tak začínam chápať v čom je problém pri riadení, prečo je lepšie prerobiť zadné linky a pod. Raz za dva týždne to tu prelistujem od začiatku a vždy si uvedomím, že som pochopil niečo nové. No a momentálne som už v situácii, kedy by som prerobil najradšej všetko hneď a naraz :-D
Teraz sa chcem však pustiť do prídavnej prevodovky. Už ju mám doma. Mrak, Ty používaš 15-zubový pastorok o module 1 s nejakým zrýchleným spurom a funguje to tak ako na tom videu, ktoré tu máš. Ak použijem pôvodný spur a 16-zubový pastorok o module 0,6 zo stavebnice, v čom bude rozdiel? Bude to pomalšie s väčším ťahom, alebo ako?
Prípadne, vedel by si mi poslať ten spur na SK a najlepšie rovno aj s tým pastorkom (ak ich máš "skladom")?
Pokid pouzijes jen prevodovku bez toho pasorku a spuru (to ma mrak jako komplet naprodej), tak auto hodne zpomalis. Motor ktery pouzivame s temhle prevodama ma asi 21000ot a vychazi krasnej pomer sily (citlivosti) a rychlosti. Napis mrakovi PM ;-)
přesně tak, bez upravenýho spuru je to šnečí rychlost a to tak, že i na jakýkoliv trial nepoužitelné, cena zrychlenýho spuru + pastorek - 400kč + pošta