Stránka 2 z 3

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 27.10.2013 11:51
od cendab
Jo s těma kolama sem to měl taky...jinak regl funguje tak že dík...včera sem snim dal Drábky a je sice trochu necitlivej ale použitelnej... 8)

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 27.10.2013 12:07
od minotaur
To cendab: Jak často vynášíš koš? :lol: Musím se zeptat kolegy, co Vaterru má, jestli to o tom reglecu ví - taky si stěžoval na jistou necitlivost. Vono se potvrzuje, že RTFM k něčemu občas je... :mrgreen:

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 27.10.2013 12:19
od cendab
No já ho po první jízdě vyškub z auta s tim že je nepoužitelnej...vůbec sem nevěděl kam sem ho hodil nebo jestli sem ho někomu nedal.Kouk sem tenkrát na něj a když na něm nebyl žádnej čudlik tak sem jeho nastavování neřešil...Měl sem holt smůlu že sem kupoval jednu z prvních v ČR a to ještě návod nebyl přeloženej...Každopádně je dobrej v tom že veme i 12ti závitovej motor...brzda sice taková měká ale přes převodovku auto zastaví....a na 15ti závitovim Orionu se ani nezahřál..a to sem ho nijak nešetřil.... 8)

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 27.10.2013 12:39
od Pickwick
přesně tak, je jasný že není TOP ale je v crawler modu použitelnej a navíc voděodolnej akorát škoda té brzdy že se nedá přitáhnout. Naštěstí zatím nemám s čím srovnávat takže za mě spokojenost :) Právě jsem to složil se závažím v kolech a vyrážím do Klánovického lesa to vyzkoušet :)

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 27.10.2013 20:45
od Pickwick
Takže test se zátěží dopadl super je to fakt znát auto není tak lehký a daleko líp leze..takže kola se 60g půjdou na zadek a dopředu dám tak 80-100g a uvidí se...

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 28.10.2013 9:25
od Frenky
Aby jsi za chvíli nekupoval nové poloosy difi a komplet převody taková rotační hmotnost u tak rychlého auta nevím nevím ...

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 28.10.2013 20:29
od Pickwick
já s ním sice moc nelítám to auto není ve velké rychlosti moc stabilní, ale přeci jen budu s váhou opatrnej už jsem ohnul na předku jednu tu spojovačku u řízení ale je fakt že jsem s tím zkoušel docela extrémní skoky a na to už kašlu. chci to spíš na lezení. Těch 60g by snad nemělo být moc a víc raději dávat nebudu. Když jsem koukal kolik nacpou lidi do předku wraitha a vydrží to i rychlou jízdu tak snad tohle problém nebude ne?

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 02.11.2013 22:35
od Pickwick
Takže další úprava proběhla, instalace LED osvětlení..inspiraci jsem našel na youtube k nahlédnutí házím odkaz na fotky..sem mi nejdou vkládat.
http://karema72.rajce.idnes.cz/Twin_Hammers_upravy

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 03.11.2013 20:57
od mivy
minotaur píše:..Musím se zeptat kolegy, co Vaterru má, jestli to o tom reglecu ví - taky si stěžoval na jistou necitlivost. Vono se potvrzuje, že RTFM k něčemu občas je... :mrgreen:


o crawler modu vim, protože sem četl ten f. angl. manual :wink: Matně si vzpomínám, že jsem kdysi dávno ve vedlejšim vlákně cendu upozorňoval, že to má vícero modu nastavení.. přiznám se ale, nezkoušel sem ho ještě :oops:

2 Pickwick: na ty závaží v kolech bych se vykašlal, VTH přece jenom jezdí dost rychle; mně se osvědčili 2 úpravy: zavřít ten přední diferenciál a pak menší pastorek - dal sem tam 20T a konečně rozeznám rozdíl mezi 1. a 2. rychlostí :wink:

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 03.11.2013 22:50
od Pickwick
závaží přidávat teda raději nebudu, nechám tam zatím jen těch 60g v předních kolech to mi přijde že není tak strašné a ten pastorek určitě pořeším..
může to být třeba něco jako tyhle?

http://www.peckamodel.cz/produkt/nahrad ... modul-48dp
http://www.peckamodel.cz/produkt/nahrad ... modul-48dp

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 04.11.2013 8:13
od mivy
jo, to by mělo být ono,
jen s tim 18T si nejsem jistej jak to dosáhne na spur (zkoušel sem nasadit i 14T a to rozhodně nedosáhne - motor nejde v držáku tak blízko přisunout)

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 04.11.2013 8:21
od cendab
Jo taky sem si pročet vlákna a našel zmínku o nastavení regulátoru...tenkrát sem byl asi moc nadrženej na ježdění že sem to přehlíd...Každopádně menší pastorek je super...dával sem 19zubu a je to fakt na doraz menší by hrozilo poškození spuru....Přední diferák sem na tvrdo nezavíral z důvodu velkýho namáhání...fakt upně stačí napnění hustym olejem..krásně to funguje..přijedeš ke kamenu a stačí trošku přidat plyn a diferák se plynule uzavře.... 8)

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 04.11.2013 12:34
od Pickwick
našel jsem ještě origo od vaterry 20T tak jsem ho objednal dokonce se dělá i 18T a 19T ale nesehnal jsem ho tady nikde. Ted sakra ani netuším kolik zubů je tam vlastně původní? Já to nepočítal :)
Jinak první noční vyjížďka se světlama a 2 mřížky v řiti.. :cry: holt jsem je houba špatně přilepil..ostatní půjdou na epoxid a 2 budou bez to se nedá nic dělat no..

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 04.11.2013 13:57
od cendab
Pastorky sou stejný jako na Axíka....dejte sem někdo ten modul já si to nepamatuju... 8)

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 04.11.2013 18:57
od mivy
origo pastorek má 28T a je to modul 48DP,
taky jsem tam dal od Axial (protože mám i scx10), ale jinak si mysli že na značce nezáleží, vybíral bych podle ceny