Stránka 1 z 1

umístění regulátoru na scx10

Napsal: 29.10.2013 12:09
od Net
mám poměrně placatý reg dsys MDD56W
ale nějak nevim kam ho mám umístit
mohl by mi někdo dát nějaký tip?
třeba odkaz na fotku jak to tam máte nebo tak něco
moc děkuji

Re: umístění regulátoru na scx10

Napsal: 29.10.2013 13:47
od Ming
Čau
Já jsem elektro obecně řešil nějak takto http://ming.rajce.idnes.cz/Dingo/#P1020606.jpg a další dvě fotky. I když toto je verze I, aktuálně jsem do stejné (nové) krabičky umístil vše kromě hlídače napětí aku, pod haubnou nebyl vidět.

Re: umístění regulátoru na scx10

Napsal: 29.10.2013 15:21
od Net
ahoj, tohle tvé vlákno jsem sledoval, čtu všechny příspěvky od autorů co mají Dingo
a té tvé krabičky jsem si všiml, stáhl jsem si i všechny tvé fotky, abych měl inspiraci, dost jsem uvažoval o tom řešení co jsi měl předtím, a to krabičku na elektro dát mezi přední tlumiče a na ní baterku
jak je to s vyvážením auta? je lepší ta varianta baterka mezi tlumiče podél, nebo baterka napříč mezi motor a přední nápravu?

Re: umístění regulátoru na scx10

Napsal: 29.10.2013 15:48
od Ming
Varianta "krabička od uchošťourů" byla pouze pro regulátor, příjmač (a DSS1) byl plánovanej do původní krabičky pod baterku. Jenže problém byl utěsnění dvou krabiček a "spousta" propojek. Takže zamítnuto.
Aktuálně je elektro v jedné krabici a všechny vývody ve víku = co nejvýš. Baterka napříč byl víceméně bonus, náhodou jsem koupil krabici co se vejde a zbylo i místo na baterku jak je :-D (původně jsem plánoval naležato za převodovku). Jinak baterka napříč je níž než vepředu nad servem = těžiště níž a víc na středu. Mám i pryč držáky tlumičů, tlumiče mám chycené přímo na krabici.
Utěsnění krabice nijak neřeším, spoléhám jak to mají vymyšleno a hlavně nejezdím vodou hloub než po kola což stačí, voda (snad :-D) výš nedosáhne. A asi by ve finále stačilo oblepit "spáru" nějakou "izolačkou". Není to ponorka, je to auto.

Re: umístění regulátoru na scx10

Napsal: 29.10.2013 16:32
od Net
tohle řešení se mi taky moc líbí, všechno je to relativně pohromadě - regl, přijímač, baterka a motor, takže krátké kabely a nikde se nic nemotá, vyvážení auta taky v pohodě, jen jak jsem na to koukal, né a né přijít na to jak přidělat tu baterku, máš nějaký pomocný držák na rámu? mezi tlumičema a stupačkama je ještě jedna nevyužitá dirka přímo na rámu, takže by to bylo kam přišroubovat
máš nějakou fotku s vyndanou baterkou?, abych viděl to přichycení

ted jsem si všimnul těch úchytů tlumiču, ty tam vlastně nemáš ani ty držáky kastle, jak ti tam ted ve předu drží? na magnetech, na sucháči? z té fotky to nejde poznat

Re: umístění regulátoru na scx10

Napsal: 29.10.2013 20:13
od Ming
Plech držáku baterky je dvěma šroubkama a matkama chycenej přímo k boku krabičky. Sloupky (resp jejich konce) na kastli mám (jako dočasné řešení, než vymyslím něco geniálního) vlepené do destičky z PSH, která je prasácky gumičkou chycená ke krabičce. Přidal jsem fotky (z mobilu a skoro potmě).
btw. ty přední volné 2 konektory jsou připravený na naviják, ty 3 + 3 u XT60 (motor) jsou na ovládání světel (dva spínače) a pro připojení LiPo pípáku (aktuálně bude součástí "interiéru", než si to zase nějak rozmyslím ;-)).

Re: umístění regulátoru na scx10

Napsal: 29.10.2013 21:21
od Net
takhle si to taky udělám, ty vývody nahoře na krabičce jsou supr, když něco odpojuješ, nemusíš dovnitř
ten pípák si taky pořídim, a zabuduju ho do palubky, ty digi čísla budou jako tachometr
ale co ten bec? je to nutný?