Pajero made in Olomouc
Napsal: 26.12.2008 19:11
I já jsem se stal vlastníkem Pajera. První co jsem se pokusil vylepšit byly vůle v řízení, první krok byla výměna originálních táhel, která měla velké vůle v kloubech, za letecká, viz foto. Vůle se zmenšily tak o 50%.
Další úprava, vyhodil jsem plastový kolík procházející skrz šasi a nahradil jej ocelovou osou s tisícihrany + dvě ložiska.
a pak jsem udělal dvojpáčí ze serva na tuto osu
Zatím poslední úprava osadil jsem Pajero novým motorem, Atlas 70z, při pomalé jízdě jede opravdu velmi, velmi pomalu, krásně leze přes překážky a když potřebuju na plný plyn tak peláší že bych mu nestačil ani cvalem....
nicméně když jsem Pajero testoval při pomalé jízdě, všiml jsem si občasného zaškubnutí, přloživ ucho k zadnímu diferenciálu, slyšel jsem i zadrhnutí, tak jsem ten dif rozebral a hrůza, všechny tři šroubky spojující obě poloviny difu byly vyšroubovány a zaseknuty v plastovém krytu. Daň začátečnické nezkušenosti a uspěchanosti, takže šroubky ZALEPIT!!!
A ještě dostalo Pajerko předčasný dárek k vánocům a to nové pneušky od Losi


Další úprava, vyhodil jsem plastový kolík procházející skrz šasi a nahradil jej ocelovou osou s tisícihrany + dvě ložiska.

a pak jsem udělal dvojpáčí ze serva na tuto osu

Zatím poslední úprava osadil jsem Pajero novým motorem, Atlas 70z, při pomalé jízdě jede opravdu velmi, velmi pomalu, krásně leze přes překážky a když potřebuju na plný plyn tak peláší že bych mu nestačil ani cvalem....
nicméně když jsem Pajero testoval při pomalé jízdě, všiml jsem si občasného zaškubnutí, přloživ ucho k zadnímu diferenciálu, slyšel jsem i zadrhnutí, tak jsem ten dif rozebral a hrůza, všechny tři šroubky spojující obě poloviny difu byly vyšroubovány a zaseknuty v plastovém krytu. Daň začátečnické nezkušenosti a uspěchanosti, takže šroubky ZALEPIT!!!
A ještě dostalo Pajerko předčasný dárek k vánocům a to nové pneušky od Losi
