Stránka 1 z 1

Droop setup

Napsal: 05.12.2009 23:27
od Maximo
pánové věci znalí....jak vlastně funguje, jaké jsou výhody, nevýhody tohoto řešení, něco jsem našel ale s mojí angličtinou se toho moc pochytit nedalo....díkza odpovědi

Napsal: 06.12.2009 13:22
od aushaus
zkus google překladač 8)

Napsal: 06.12.2009 16:00
od MikeP
Ucelem "droop" setupu je zachovani delky chodu tlumicu a pritom snizeni teziste. Je nekolik moznosti, bus se da pruzina cela pod pist, pak ale auto v podstate vubec nepruzi. Vhodne jen pro extremne pomalou jizdu - crawlery.

Na scale auta se pouziva kombinace pruziny pod i nad pistem. Treba pul napul. Auto sedi nizko a pritom ma zachovano krizeni a jeste trochu pruzi.

Napsal: 06.12.2009 16:24
od Maximo
dík...google překladč jsem zkusil, játro zas nejsem, ale nějak to smysl nedávalo, samozřejmně se něco pochytit dalo, ale není to ono......potom se ale musí zvolit na obou pružinách cca poloviční tuhost pokud to dobře chápu??

Napsal: 06.12.2009 16:53
od MikeP
Občas je trochu problém vůbec nějaký dost malý pružiny sehnat.
To jak maji byt tvrde je otazka chovani pri jizde a zkouseni....

Napsal: 06.12.2009 17:51
od mocheek
Mám tlumiče od Junfac, který mají pružinu pod i nad pístem. Na moje lehké auto byli moc tuhý , tak jsem vzal pružiny pro AX10 http://www.tcscrawlers.com/TCS-Internal-Shock-Springs-for-Axial-AX10-Scorpion-Very-Soft-Strength-4-each-p-16664.html, rozžízl je v 1/3 a jsem naprosto spokojen

Napsal: 06.12.2009 20:21
od aushaus
Maximo píše:dík...google překladč jsem zkusil, játro zas nejsem, ale nějak to smysl nedávalo, samozřejmně se něco pochytit dalo, ale není to ono......potom se ale musí zvolit na obou pružinách cca poloviční tuhost pokud to dobře chápu??


no neni moc přesnej ale pomůže!
dělal jsem takovej pokus s kamarád, napsal jsem text, asi 4 souvětí, přeližil si to do němčiny, angličtiny,ruštiny (azbuka), španělštiny, japonštiny a pak zpátky do češtiny, a vůbec jsme nevěděli o co jde, protože se to úplně změnilo během těhto procesů! :twisted:
... ale to je trochu z jiného soudku

Napsal: 06.12.2009 23:07
od MikeP
mocheek píše:Mám tlumiče od Junfac, který mají pružinu pod i nad pístem. Na moje lehké auto byli moc tuhý , tak jsem vzal pružiny pro AX10 http://www.tcscrawlers.com/TCS-Internal-Shock-Springs-for-Axial-AX10-Scorpion-Very-Soft-Strength-4-each-p-16664.html, rozžízl je v 1/3 a jsem naprosto spokojen


Jo tyhle pouzivam taky, akorat je mam uvnitr LOSI tlumicu. :mrgreen:
poměr cca 1/3 nad a 2/3 pod, ale chtělo to víc nad, moc to skáče.
Další pokus bude asi 50 na 50.

Napsal: 06.12.2009 23:17
od Maximo
tak nevím...na scx mám origo tlumiče, pružiny a s tou náloží co veze(2 šestičlánky, 3í článek na osvětlení plus nějaký ty serepetičky) sedí tak že na pružení zbývá cca cenťák a zdá se mi že to funguje docela dobře

Napsal: 06.12.2009 23:20
od MikeP
Maximo píše:tak nevím...na scx mám origo tlumiče, pružiny a s tou náloží co veze(2 šestičlánky, 3í článek na osvětlení plus nějaký ty serepetičky) sedí tak že na pružení zbývá cca cenťák a zdá se mi že to funguje docela dobře


Kdyz to funguje, tak bud rad ne. A tim padem to nemusis resit.

Napsal: 06.12.2009 23:21
od Maximo
:P tjn.....jen mě zajmalo co je to zač a jak funguje, pponěvač jsem na to poslední dobou docela často narážel....

Napsal: 21.12.2009 13:59
od RedneCk
Názorný vysvětlení rozdílu droop - sprung na stránkách Junfac:
http://www.junfac.com/shop/index.php?ma ... f8d732edc4