Měl jsem je doma půjčené, jejich tvar a světlá výška mě uchvátily, ale nikdy jsem s něma nejezdil. Pár kluků to používalo na truck trialu, ale masově se to nikdy nerozšířilo, ale ten tvar je cesta správným směrem. Osobně to pro mě mělo hodně slabý rejd a bylo by komplikované ho zvětšovat, respektive by mi bylo líto do toho nějak řezat a pilovat. Životnost nemůžu nijak vyjádřit, ale mělo to šnekový převod ve dvou variantách - 25 a 40:1.
http://rcswine.rajce.idnes.cz/Worminator/Těžko říct, jaká bude tady životnost onroadových CVDček na autě +3kg, které bude jezdit v bahně, na kořenech, po šutrech, na skalách ... to se musí prostě vyzkoušet. Než LRP a Himoto, tak bych šel asi spíš cestou Xraye, který je etalonem kvality v onroadech. Kamarád měl kdysi zakázkové kardanové cvd do xraye, to by mohla být cesta, ale samozřejmě by to navyšovalo cenu. No až to někdo otestuje, tak se můžem bavit dál.
Více máš v SZ Jirko.