Stránka 1 z 2
AE-2 regulator, prepnuti baterek
Napsal: 25.01.2014 17:02
od CizaPavel
Opraven nadpis.
Zdarec panove, mam velkou prosbu. Stal jsem se hrdym majitelem Axial Honcha RTR, a doma se mi povaliji nejaky NiCd batery paky, 3ks 1500mAh, tak mi prijde skoda je vyhodit. Chci se zeptat, nemate nekdo polopatickej navod jak preprogramovat regulator aby nehlidal lipolky, diky.
Re: AE-3 regulator, prepnuti baterek
Napsal: 25.01.2014 19:59
od eos
Ty máš RTR Honcho se stříďákem AE-3? Normálně se dělá s AE-2..
Tak, jako tak, stačí hledat:
topic5418.html - to je návod pro normální stejnosměrnej AE-2 z RTR setu.
Pokud bys měl opravdu střídavej AE-3, je to trochu složitější, ale princip je stejnej.
Všechno najdeš tady:
http://www.axialracing.com/instructions
Re: AE-3 regulator, prepnuti baterek
Napsal: 25.01.2014 20:38
od CizaPavel
Aha, tak to sem zvoral to mam AE-2, dik moc mrknu na to.
Re: AE-2 regulator, prepnuti baterek
Napsal: 31.01.2014 13:14
od CizaPavel
Zdare panove jeste jednou, mam dalsi otazku. Auto napajim Ni-Cad batekama 1500mA a nemam tucha jestli jsou tvrdy nebo ne. A auto mi po cca 10 min do kopce (je pravda ze bylo -12°C) zacalo vynechavat, jako kopec prekazka v kopcu nebo pisek, auto by melo hrabat ale ono se jakoby cuklo a jako by se vylo, musim znova zmacknout plyn a pak zase to stejny, dam ho na rovinu a jede v pohode. Je mozny ze jsou ty baterky slaby, nedodaji takovej proud jakej by si regulator vzal, padne na nich napeti a regulator vypne? - upozornuju ze mam asi porad zaplej lipo stop, zkousel jsem ho vypnout dle navodu ale kdyz ho mam zadipovanej tak nevidim na ledku takze je to spis takovej pokus dle zvuku.
Co vy na to? Slaba baterka? nebo Je to tim Ni-cad? nebo je to tim ze nemam vypnutej ten lipostop nebo neco horsiho?
Diky
Re: AE-2 regulator, prepnuti baterek
Napsal: 31.01.2014 17:02
od PitaW
Já si myslím, že to bude baterkama v kombinaci s teplotou.
Re: AE-2 regulator, prepnuti baterek
Napsal: 31.01.2014 19:02
od CizaPavel
Tak uvidim, zitra to pudu zkusit a uvidim jak to bude vypadat pri nule, a pak uvidime ja kbude teplejc. No a pak uvidime, kdyztak pak pudou novy baterky. Diky
Re: AE-2 regulator, prepnuti baterek
Napsal: 31.01.2014 19:17
od PitaW
Jestli tě to baví, tak bych začel uvažovat nad silnějšími baterkami. Když koupíš
TADY 2 kousky, tak ti to vydrží na 7-10 hodin ježdění a i s dopravou to vyjde na 1200,- a máš po starostech :wink: Jo a cca za 10 dní je máš po objednání doma
Re: AE-2 regulator, prepnuti baterek
Napsal: 31.01.2014 20:38
od CizaPavel
Dik za typ, jasne ze me to bavi ale rikal sem si ze vyuziu ty co mam doma, no asi hold budu muset objednat ty Zippy a bude, jestli je to fakt na tolik hodin, tak to je masakr, su zvyklej na 2000mAh jezdit u mini reva 20-30min a hotovo. :D
Re: AE-2 regulator, prepnuti baterek
Napsal: 31.01.2014 20:42
od CizaPavel
Jo jeste mam jeden dotaz ale tyka se spiny a motoru, mate nejak krytej motor, nebo zalepeny otvory - vim ze jsou vetraci ale trocha me nejde do hlavy ze se vsechen bordel dostava dovnitr?
Re: AE-2 regulator, prepnuti baterek
Napsal: 31.01.2014 21:06
od PitaW
Je mi to jasné. Co je doma to se počítá, ale na ty procházky je ta výdrž fakt pohoda, že nemusíš každou chvilku stavět a vyměňovat. Když to vemu kolem a kolem, tak já vlastně nikdy nepotřeboval víc jak ty dvě baterky, ať to byli trialové závody, nebo expedice. Je to fakt pohodlné. A za ty peníze :wink:
Co se týče motoru, tak plno lidí tady na fóru používá přes motor silonky. Tedy většinou ti co mají rádi bahno a vodu. Já třeba topím furt a občas motor dostane velký kopr, že už se v blátě zasekne a ač to bude znít možná divně, silonky, či jiné ochrany zásadně nepreferuji. Důvod je takový, že jsem to jednou zkusil, krásně jsem celý motor zatěsnil silonkou, dokonce dvojitou vrstvou a šel do bláta. Pravdou je, že než se zasekl motor, tak to trvalo fakt dlouhou dobu, jenže díky silonce nešel vůbec propláchnout. Ono zas v těhle extrémních situacích ponoří auto do čisté vody, potůček hluboká louže, řeka, nebo jen čutora s vodou, propláchne a valí dál. Na suchu se bordel do motoru moc nedostane. Je jasné, že v uvedených případech se motor rychleji opotřebí, ale zase plechovky za 3 stovky nejsou tak hrozná investice a vlastně mě neodešel úplně ani jeden motor. Když vím, že půjdu topit, tak dám ten starší motor, který už topený byl a nový motor kupuju jednou ročně a to jen kvůly lepšímu pocitu a že třeba hůř brzdí a není už tak výkonný jak nový.
Re: AE-2 regulator, prepnuti baterek
Napsal: 31.01.2014 21:43
od CizaPavel
Ty jo tak to je super, tak pohoda, je fakt ze 300Kc neni traga, ja mel strach, ze po jedne dvou akcich umre. A staci ho proplachnout, nebo je potreba rozborka a cisteni a mazani?
Re: AE-2 regulator, prepnuti baterek
Napsal: 31.01.2014 21:57
od lebkoun
Všechny otvory na motoru zadělej aby se ti tam nedostaly kamínky a bordel kterej se ti tam může seknout.Nateče ti tam jen voda kolem osiček která zas vyteče a neměl by být problém.Já osobně to nijak nerozebírám a nečistím a jedu dokut to neumře.Topím to co to jde a za dva roky mám teprve druhý motor.
Re: AE-2 regulator, prepnuti baterek
Napsal: 01.02.2014 7:17
od CizaPavel
Sakris tak zadelat nebo ne :D, mate nekdo fotku jak je to zadelany, cim a tak. Ted v zime bych se nebal chlazeni, otazka je co v lete.
Re: AE-2 regulator, prepnuti baterek
Napsal: 01.02.2014 12:13
od PitaW
Já být tebou tak to fakt neřeším. Dej tam nezatěsněný motor a jezdi. Sám uvidíš co to bude dělat. Já kouupu auto třeba 2 hodiny v kuse. Doma pak dám očistu, vypláchnu motor, kolektor prostříknu kontaktolem a jezdím dál.
Tady je třeba celodenní ježdění a izolaci motoru fakt neřeším a jak jsem psal, tak motor měním po roce :lol:
[youtube]bOf6HJeArAc[/youtube]
[youtube]XN_3w51b_dM[/youtube]
Re: AE-2 regulator, prepnuti baterek
Napsal: 01.02.2014 13:05
od komaar
pres otvory motoru mam sitku, aby se tam nedostal vetsi bordel (kaminek)
voda a jemny bordel vytece a da se v pohode proplachnout
sitku treba proti komarum z hobbymarketu
nebo stary kovovy cednik