Stránka 3 z 5

Re: Li-pol

Napsal: 27.12.2015 14:27
od SMURF
Má někdo dlouhodobou zkušenost s lipolkama BH Power? díky za info

Re: Li-pol

Napsal: 27.12.2015 15:48
od gweck
Ahoj, jezdím poměrně intenzivně přes rok tři 3300 3S a dvě 2200 2S BH Power ve Wraithovi, všechny měkký obal, motor GT550, regulátor Mtroniks tio Rock, převody už nevím. Jezdím do vypnutí regulátorem což je nějakých 3,6-7 na článek. Ty tři tříčlánky se mi lehce nafoukly, hned asi po třech jízdách, dvoučlánky jsou v pohodě, ale ty taky jezdím málo. Jinak myslím v pohodě, po jízdě do nich nabiju 2800 až 3000, teda do těch 3S, vnitřní odpor neumím změřit
Ahoj Z

Re: Li-pol

Napsal: 28.12.2015 14:57
od SMURF
shodou okolností to chci taky do wraitha a mam ten samej motor, jen potřebuju 2s. Asi je vemu, kdyby měli makat aspon ten rok tak pořád ta cena ujde. Díky za info, ať to jezdí :FINE:

Re: Li-pol

Napsal: 28.12.2015 16:43
od ivandr
To se stává, tohle se stalo včera na závodech v Praze. Škoda relativně malá (baterky, kabely,karoserie, kaslík na aku). Baterky 2x2S odtekly, regl, servo pravděpodobně v pořádku. Mohlo to být o dost horší.

[youtube]IVO1bBhkuvA[/youtube]

Re: Li-pol

Napsal: 30.01.2016 13:19
od komaar
napadla mě otázka, co by se stalo, kdyby nás na expe přepadli indiáni?
zaútočili šípy a oštěpy a trefili li-po?
:)

Re: Li-pol

Napsal: 30.01.2016 13:30
od martan2002
Jestli je propodlá na skrz tak je na vyhození.
Ale jestli jenom hc tak možná bude fungovat.

Re: Li-pol

Napsal: 30.01.2016 20:54
od komaar
když jsem viděl různý videa hořících a čmoudících lipolek, tak jsem hlavně přemýšlel, co to udělá
ani ne tak o tom, jestli bych s lipolkou se zapíchnutým šípem dál jezdil

[youtube]mEjmk4UB2_E[/youtube]

:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=mEjmk4UB2_E

Re: Li-pol

Napsal: 27.03.2016 10:39
od rakpavel
Máte prosím někdo zkušenosti s touto baterií?

http://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz/eshop/0/0/5/1472

Re: Li-pol

Napsal: 27.03.2016 11:13
od Deff maniak
Budu ji kupovat za chvíli a nějak se jí nebojim.
Už mám od bighobby více baterek tedy přesně nanotech a jsou oka za dobrou cenu :OK:

Re: Li-pol

Napsal: 15.06.2016 14:03
od JirkaCH
Chtěl bych se Vás zeptat na názor jaký aku do expedičního auta.
určitě to bude Li-pol, ale dvou(7,4V) nebo tří článek(11,1V). Regulátor i motor zvládne oba typy.
U 3čl. bude z aku odebírán menší proud takže by měla déle vydržet ale je těžší a větší.
U 2čl. bude z aku odebírán větší proud tzn. napětí bude rychleji klesat, ale je menší a lehčí.
a druhý dotaz jaký to bude mít vliv na rychlost auta, motor je 55T
děkuji

Re: Li-pol

Napsal: 15.06.2016 14:24
od virtual
To se nedá jednoznačně říct, záleží jak jezdíš (jezdíš často i technický trial nebo delší cesty po lese?), s čím jezdíš (podvozek, možnosti převodů, prostor pro baterku apod.), co požaduješ atd.
Obecně se pro 3S výrazně mění převod do pomala, protože při stejném převodu je 3S o tu zhruba třetinu rychlejší.

Re: Li-pol

Napsal: 15.06.2016 14:47
od Borik
Tak to není - s vyšším napětím roste i proud - takže s tříčlánkem to bude žrát ještě víc, jak s dvoučlánkem ( při stejném motoru a převodu ). Jiná situace by byla, kdyby se u tříčlánku dal převod víc do pomala nebo vícezávitový ( = pomalejší ) motor. Pak by se projevil vyšší náboj u tříčlánku a doba jízdy by se prodloužila.
Asi není moc důvod dávat tříčlánek ( pokud nepotřebuješ model zrychlit ) - odběry u dvoučlánku nejsou nijak moc vysoké a hlavně není tak moc zatěžován BEC, takže se zahřívá mnohem míň.

Re: Li-pol

Napsal: 15.06.2016 18:13
od Tims
JirkaCH píše:Chtěl bych se Vás zeptat na názor jaký aku do expedičního auta.
určitě to bude Li-pol, ale dvou(7,4V) nebo tří článek(11,1V). Regulátor i motor zvládne oba typy.
U 3čl. bude z aku odebírán menší proud takže by měla déle vydržet ale je těžší a větší.
U 2čl. bude z aku odebírán větší proud tzn. napětí bude rychleji klesat, ale je menší a lehčí.
a druhý dotaz jaký to bude mít vliv na rychlost auta, motor je 55T
děkuji


Jak bylo řečeno, hodně zaleží co budeš jezdit a s čím.

Každopádně tvoje prvotní úvaha je špatná. Při stejným motoru to platí přesně opačně.
3čl = větší napětí = větší proud = větší otáčky motoru.

Na expe bych se na na 3s LiPo vykašlal. Raději tam dej 2s s pořádnou kapacitou.
55z motor je hodně pomalej, hodí se spíš na trial. Na expe je vhodnější něco rychlejšího - záleží na zpřevodování.
Já třeba na expe používám aku. 2s Lipo 3600mAh (je to málo), motor hpi saturn 35z.
Možná že motor 55z na 3s bude jezdit stejně jako motor 35z na 2s.

Časem jsem vypozoroval že čím má aku víc článků tím je větší šance že některej půjde do kopru.

Re: Li-pol

Napsal: 16.06.2016 8:23
od JirkaCH
Ano mám v plánu hlavně expe. Mám tak trochu (ne)dobrovolně podvozek T-10.
Proč a jak nechci řešit, vím že to není žádná výhra.
V současné době ho dávám dohromady, prodlužuji linky,
neb při max. skrutu na sebe narážel kardan se spojkou.
Ale zpět k aku. Motor 55z tam je podle doporučení výrobce.
Tak snad bude rychlost taková rychlejší chůze.
děkuji Vám za Vaše názory a rady, dám 2čl., kapacitu kolem 5Ah.
J.CH.

Re: Li-pol

Napsal: 06.09.2016 21:12
od Langos
Ahoj,
prosím máte někdo zkušenost nebo názor na tuto baterii? http://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz/ ... -HC-B-AKCE
chtěl bych to Traxxase Slash se sřídákem.
Díky