Stránka 4 z 5

Re: Li-pol

Napsal: 06.09.2016 21:41
od tomas71
Mám od nich dvě baterky a jsem spokojen

Re: Li-pol

Napsal: 06.09.2016 21:55
od ivandr
50C by mělo na Slashe v pohodě stačit. Mám od nich 2. aku, používám je v 1:8 buggyně druhý rok a na závodech.
Nezaznamenal jsem žádnej problém a zatím ani snížení kapacity, nebo vyšší odpor.

Re: Li-pol

Napsal: 07.09.2016 6:57
od Langos
Diky moc, jeste se zeptam. Zatim jsem do slashe dal baterky co mam na expedici, maji 20c. Mam ho kratce. Muzu je ponicit, nebo jim to nevadi, jen je tedy ochrana odstavi driv, protoze nedavaji dostatecny proud. Diky

Re: Li-pol

Napsal: 07.09.2016 8:23
od Apollo
Dát je tam můžeš, akorát Ti to moc nepojede.

Re: Li-pol

Napsal: 07.09.2016 10:35
od Langos
Jezdí to cca 10 min a pak to zastaví régl.. baterka pak má podle měřáku ca 3,8 na článek.
Prostě už není schopná dávat ty proudy.
Díky za radu

Re: Li-pol

Napsal: 07.09.2016 21:26
od eos
Ty násobky Céček nesmíš brát tak doslova. To bys podle údajů výrobce mohl v polních podmínkách trvale svářet obloukem. Klidně počítej v praxi s max. čtvrtinovými použitelnými proudy, jinak půjde běžný spotřební článek, jako třeba Turnigy pomalu, ale jistě pod kytky. Například běžnou Turnigy 5000mAh 20-30C, která do decentní expedice bohatě stačí, ve stockovym TT-01 nafoukneš během pár ostřejších jízd, ačkoli by papírově měla snést 100A(!!!) trvale :-D

Re: Li-pol

Napsal: 07.09.2016 21:35
od lebkoun
Zničit by jsi jí neměl ale opravdu je to znát na tom výkonu.Je to asi jako kdyby jsi jezdil na nimh baterky.

Re: Li-pol

Napsal: 07.09.2016 22:29
od Langos
No vypíná to brzo, na měřáku je pak 3,8 na článek.. nerad bych si je odrovnal, páč jak píšete na expe to je pohoda.. koupím dvě tyto: http://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz/ ... -HC-B-AKCE
což by teda mělo stačit. Teda doufám.

Re: Li-pol

Napsal: 08.09.2016 7:14
od tomas71
Tak záleží i na převodu, zkus dát lehčí a třeba to pojede normálně. 20C jsme jezdili v závodních on-roadech normálně a baterky přežily(a to jsem je nešetřil). Vždyť dřív nic jinýho nebylo.

Re: Li-pol

Napsal: 08.09.2016 9:48
od Langos
Mám zipy s 20C a jednu 30C, spíš to stáhnu na vysílačce na nějakých 80 - 90%, aby tam nešli největší štosy a příští týden koupím ty silnější baterky.

Re: Li-pol

Napsal: 08.09.2016 19:06
od eos
Zippy články jsou lepší, než to, co dávaj do Turnigy.
Skoro bych si troufl tvrdit, že dnes jsou low-endový baterky s papírově shodnými parametry znatelně horší, než před pár lety. Asi tak o tolik, o co jsou dnes levnější. - Obecně vzato běžný "spotřební syndrom".

Re: Li-pol

Napsal: 08.09.2016 21:57
od Chazzy93
Něco na tom bude. Jednu Turnigy mám rok, používám ji velmi často, a je naprosto v pohodě. Druhou Turnigy mám půl roku, tu využívám málo a už se nafoukla. A Zippy, kterou mám taky půl roku, je uplně vpohodě a to ji využívám víc než tu druhou nafouklou Turnigy...

Re: Li-pol

Napsal: 05.11.2016 11:58
od kesi
Neví prosím někdo, zdali jsou tyto baterie voděodolné: http://www.rcauto.cz/zbozi/9553/BH-Powe ... --70C-.htm ??

Re: Li-pol

Napsal: 05.11.2016 14:40
od gweck
Ahoj, jestli myslíš, voděodolné ve smyslu jestli se dovnitř nedostane voda, tak ne. Ale pokud myslíš jestli bude fungovat i pod vodou, tak ano, jestli tedy nehodláš jezdit po dně slaného moře :OK:
Hoj Z

Re: Li-pol

Napsal: 22.11.2017 18:59
od Carsh DRC
Ahoj,
chviličku mám li-polky a chci se optat jak fungují při + a - teplotách. Jestli jim to nějak nevadí. Když chci jezdit po rozpálené pláži či na zimní expedičku.