Stránka 1 z 1
MAX projekt RWD
Napsal: 27.02.2014 10:39
od jancernik
Vzhledem k tomu, že pomalu začíná přicházet éra zadokolek, tak sem se taky do jedný pustil. Základ je podvozek Eagle TEH16-FM který má motor před přední nápravou.
Momentálně je motor za zadní nápravou, upravena přední náprava to trochu větší rejd a chystám variabilní uložení baterie napříč pře zadní nápravou, nebo podélně uprostřed podvozku.
Zadek


Předek a rejd



Re: MAX projekt RWD
Napsal: 27.02.2014 10:46
od sWiNe
hej čerňajs to je nechutné, ten rejd to je fakt jak z jiné galaxie :lol: už se to tu řešilo ale znova, jaké kurva poloosy dokáží tohle schroupnout?? co je to za hi-tech ty voe?
a to bude nějak slušně fungovat když bude motor i baterka všechno total vzadu? nebo dáš na předek půl kila závaží? co si pamatuju, tak jste rvali závaží s motorem dopředu a teď zas naopak ... :-p něco by vpředu asi mělo být, aby to řízení mělo nějakou odezvu ne .... jen moje lajcké úvahy, nikdy jsem pořádně nedriftoval, vrchol mojí driftovací kariéry bylo s dvojkou v krvi u balua v 2. patře :-)
EDIT: ajo dyť je to jen zadokola, dřív píšu než myslím ... ale ten podvozek (nebo nějaký jiný podobný s tímhle řízením) byl snad dělaný i jako čtyřkola ne?
Re: MAX projekt RWD
Napsal: 27.02.2014 10:56
od jancernik
No tohle je zadokolka, takže přední poloosy tu nejsou. Ani by se tam nevešly. Má to zavařený díry v "céčkách" a následně ubroušený aby byly uzoučký a zachovala se pevnost.
Co se týče rejdu a poloos, tak meximální rejd aby to poloosy zvládly, se pohybuje něco kolem 65stupňů.
Jinak když se jezděj čtyřkolky s CSkem, tak se žene váha dopředu aby byl zadek rychlej při přehazování. U zadokolek je to se zatížením dost laborace. Dává se závaží dozadu, kvůli gripu zadní nápravy aby se to vůbec rozjelo, ale u dopředu aby se řízení vůbec chytalo.
A hlavně se používají pneumatiky s rozdílnym gripem dozadu a dopředu.
Re: MAX projekt RWD
Napsal: 27.02.2014 11:05
od sWiNe
Ty voe koukám, že drift ježdění na nějaké slušné úrovní už je hodně hi-tech zábava a chce to celkem cit a jisté odborné znalosti ... hodně zajímavé.
A na závodech je všechno furt v jedné kategorii, tzn. tétéčko s diferákem vylitým tavkou soutěží proti xrayi s 2,5 CSkem a tak stejně proti Eaglu RWD s rejdem 85° ? :lol:
Re: MAX projekt RWD
Napsal: 27.02.2014 11:15
od jancernik
No tak i evoluce probíhá driftem. Před lety sme sšichni začínali s 50/50 a o CSku se nám ani nezdálo. Když se začínalo o CSku přemejšlet, tak nikdo nevěděl jak na o, nebo jak nastavit auto a dokonce se řikalo, že jezdit s CSkem je nemožný. Pak to sem pomalu začalo přicházet a pár šílenců do toho šlo. No a začalo se jezdit s CSkem maj 1,5. Kdo zkusil přeba 2,0 nebo 2,6, tak byl považován za šílence. No a dnes jde kategorie 50/50 do pozadí a drtivá většina jede jen CS. Na závodech se to už začíná dělit na dvě katedorie vzhledem k tomu, že obě kategorie mají odlišný styl jízdy.. 50/50 (do CS 1,3) a CS (od 1,3 nahoru).
No a vloni už lidi začínali stavět RWD ale ještě nikdo pořádně nevěděl jak na to. Našlo se pár lidí, co vítězoslavně stavěli zadokolky na drift s názorem, že všichni co jezdí drift jsou blbci, protože pořádnej drifťák musí hrabat jen zadkem. ALe tyhle projekty se nikdy nedočkaly nějakýho rozumnýho konce.
Dneska jsou v republice všehovšudy asi 3 fungující zadokolky. Takže letos asi kategorie RWD nehrozí, ale příští rok by to mohlo být reálný.
Prostě evoluce je všude.
Re: MAX projekt RWD
Napsal: 27.02.2014 11:18
od sWiNe
Paráda, díky za info.
To je to samé jak u nás v trialu ... evoluci nezastavíš, všechen vývoj jde pořád dopředu a nejde tomu zabránit! :-)
Tak piluj a postuj fotky technických vychytávek, docela mě to zajímá :-)
Re: MAX projekt RWD
Napsal: 27.02.2014 11:22
od jancernik
No u driftu už budou RWD asi strop. Dál to jít asi nemůže :)
Neboj, dám sem další fotky. Už na tom mám tlumiče a motor.
Večer to nafotim. Pak dám ještě pár fotek atomový Losiny do sekce Shortů :) :) :)
Re: MAX projekt RWD
Napsal: 27.02.2014 12:13
od Mira
Re: MAX projekt RWD
Napsal: 27.02.2014 12:23
od jancernik
No nevim nevim :-D