Stránka 1 z 1
tundra svk
Napsal: 28.12.2009 21:29
od Dowi
tak je tu dalsi slovensky highlift :lol: sice este nie je dokoncena ale aj tak ju sem hodim ... a prosim trocha sucitu som v tomto obore uplne novy :wink: zatial iba par fotiek:
http://dowi.rajce.idnes.cz/tundra/
ps: tu ,,kabelaz,, si nevsimajte :lol:
Napsal: 28.12.2009 22:04
od jerry-mouse
To ako ze mas dve tundry? Pozeram ze rovno siel do linkov a aj pomerne slusne gumy si si nahodil. :tleskam: len tak dalej zacinas to pomerne slusne. :idea: :wink: Tak nech ti to aj slape a nie ako mne kde mi uz aj prasky na nervy dochadzaju z toho mojho Forda. :evil: Tri dni som sa sr.l s riadenim prednej napravy ked som tyce riadenia otocil smerom dopredu a az potom zistil ze to jednoducho tak nikdy nemoze byt. Pretoze niektore veci jednoducho nefunguju ked ich pretocis opacne. :roll: Ty co to uz skusali tak vedia o com tu trepem. :mrgreen:
Napsal: 28.12.2009 22:08
od Dowi
jerry-mouse píše:To ako ze mas dve tundry? Pozeram ze rovno do linkov si siel aj pomerne slusne gumy si si nahodil. :tleskam: len tak dalej zacinas to pomerne slusne. :idea: :wink: Tak nech ti to aj slape a nie ako mne kde mi uz aj prasky na nervy dochadzaju z toho mojho Forda. :evil: Tri dni som sa sr.l s riadenim prednej napravy ked som tyce riadenia otocil smerom dopredu a az potom zistil ze to jednoducho tak nikdy nemoze byt. Pretoze niektore veci jednoducho nefunguju ked ich pretocis opacne. :roll: Ty co to uz skusali tak vedia o com tu trepem. :mrgreen:
tak najprv som tam mal listaky a origo gumy ale ani s jednym listom to nevypadalo ze by to chcelo pruzit :lol: mam len jednu tundur este druha by mi tu chybala :lol:(blbo som to tam napisal a vyznelo to ako keby som mal 2 ) inak to riadenie som ja tiez robil 3dni :lol:
Napsal: 28.12.2009 22:23
od jerry-mouse
Dopredu ho nikdy ani neskusaj davat, lebo ti bude blbo zatacat. Ked su spojovacie tyce vzadu tak ked zatacas tak vnutorne koleso sa trosku viac natoci lebo robi nensi radius a druhe koleso co robi vacsi radius tak sa nataca o trosku menej lebo opisuje vacsi kruh. Je to normalne a logicke ale ked to otocis dopredu tak to fachci uplne opacne cize vnutorne male zatocenie a vonkajsie zase velke zatocenie proste na hlavu. Riesenim je zlozitejsi system prepakovania alebo nastavit vacsiu rozbiehavost prednej napravy alebo sa nato jednoducho vykaslat ale co potom uzavierka pr napr.. ? :roll:
Napsal: 29.12.2009 8:09
od Anborn
Pak nám sem hoď videjko jak ti šlape ten zvukový MFC-02 modul. Slušná věcička jak utratit 8 000,- Kč, jen to hvízdne :lol: Na začátečníka jsi to vzal teda zhurta 8) Ať ti to jezdí :wink:
Napsal: 29.12.2009 11:22
od bavorak
Nevidím důvot proč neotočit řízení do předu! Já to mám a šlape to na jedničku. Stačili malé úpravy a zhruba hodinka práce. Kola mi jdou více do rejdu, sice to chtělo trochu práce s pilníčkama :lol: ,ale za ten výsledek to stálo. A hlavně jsem mohl vyhodit ten nesmyslnej vehement co mu u Tamiya říkaj řízení,které mělo v těch množství spojů vůle jak prase! :wink:
http://bavorakx5.rajce.idnes.cz/Zahradn ... MG0763.JPG
Napsal: 29.12.2009 16:42
od Dowi
pohral som sa s linkami a troska tym zvacsil krizenie:
http://dowi.rajce.idnes.cz/tundra/#PC290150.JPG
Napsal: 29.12.2009 16:45
od Dowi
Anborn píše:Pak nám sem hoď videjko jak ti šlape ten zvukový MFC-02 modul. Slušná věcička jak utratit 8 000,- Kč, jen to hvízdne :lol: Na začátečníka jsi to vzal teda zhurta 8) Ať ti to jezdí :wink:
za tu cenu by som ho nikdy nezobral :wink: kupil som ho za 1600kč... chybali tam len 4led diodky :wink:
a ake servo by ste mi poradili tam hodit? teraz tam mam hodene 3.5kg aby to aspon jazdilo ale neni to nic moc
Napsal: 29.12.2009 16:57
od cores
Na řízení minimálně 10 kg a více.Raději jdi do lepšího a máš pokoj.Jezdím od začátku HITEC a parádička.Tichý a silný.
Napsal: 29.12.2009 20:43
od jerry-mouse
bavorak píše:Nevidím důvot proč neotočit řízení do předu! Já to mám a šlape to na jedničku. Stačili malé úpravy a zhruba hodinka práce.
Presne tak som si to aj ja myslel len ked som to prehodil tak neboli take iste uhly pri natacani ako ked to bolo origo a nemyslim tie ktore maju vpliv na otacanie a ktore ako pises idu prepilovat. Trapili ma tie uhly ktore ked zatocis tak jedno koleso ktore je trebars vnutorne tak sa natacia o trochu viac ako to druhe vonkajsie ktore opisuje vacsi kruh a je zaroven menej natacane aby sa zbytocne pri zatacani nedrela guma a neposobila zbytocna sila na loziska a ine pohyblive casti prednej napravy ktori by sa tak zbytocne predcasne odporucali do vecnych lovist. Schvalne skus sa pozriet na tvoje auto ked zatocis povedzme do prava ci lave koleso je menej zatocene ako prave! Asi najskvor bude lave viac zatocene ako prave :roll: a prave toto som nevedel stravit tak muselo ist riadenie dozadu s trochu vytvarovanou spojovackou aby riadenie makalo ako ma. :wink:
Napsal: 29.12.2009 21:10
od milan008
No, já nemám tundru, mám nápravy z Hiluxe, nevím jaký je mezi nimi rozdíl, ale ať dám řízení dopředu nebo dozadu je to pořád stejné, akorát si spojovací tyčí nastavím rozbíhavost nebo sbíhavost jak potřebuju, a to vím jistě neboť jsem řízení teď po generální přestavbě podvozku dělal asi třikrát :!:
Napsal: 29.12.2009 22:19
od baracuda
ja mam taky hiluxe, a tipuji že ty nápravy sou shodné (tundra=hilux=F-350)
jenom tam sou jiné krytky diferáku,...
taky to mám obracene a jede to bez problému, obe kola zatačejí stejne,...
vemte si nekdo manual a tam máte kolik mm to má být vzdálené ty oka na ty tyči, to že jedno kolo je zatočené víc než to druhé za tim múže být podle mne jedine prední rozbíhavost nebo sbíhavost,...
Napsal: 29.12.2009 22:32
od bavorak
Přesně jak to napsali kluci v příspěvkách předemnou! Zas takové možnosti nastavení tam nemáš a tím ,že přehodíš řízení do předu ,tak si tak maximálně ze zbíhavosti uděláš rozbíhavost a naopak! :wink: