Stránka 1 z 3
Jeep Wrangler Kit (první expedičák)
Napsal: 02.09.2014 16:17
od Stiwo
Ahoj,
chtěl bych si udělat radost a pořídit si axíka. A konkrétně tohohle:http://www.rc-store.cz/RC-modely-Axial/ax90027-axial-scx10-2012-jeep-wrangler-unlimited-rubicon-110th-scale-electric-4wd-kit.html
Mám zkušenotsti jenom SCT a tak bych se chtěl poradit se zkušenějšími co se týče elektroniky :-p
Zatím mám vybráno toto:
rc souprava: Spektrum dx4c (
http://www.modelarina.cz/rc-souprava-sp ... 36450.html)
regl: Traxxas XL-5 (leží mi doma)
http://traxxas.com/products/parts/escs/xl5waterprooflvdmotor: Graupner 600 speed (
http://shop.rc4x4.cz/speed-600-eco-7-2v nebo
http://shop.rc4x4.cz/speed-600-8-4v)
Baterka: zatím asi 2S turnigy 5000mah hardcase co mám do sct
servo: libilo by se mi toto:
http://www.rcking.eu/cs/standard/64073- ... servo.html ale je dost drahé nevím jestli by nestačilo něco levnějšího :-p
Co na to říkáte? Myslíte že by to šlo? Pokud by jste měli nějaké návrhy, budu jen rád :YOP:
Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)
Napsal: 02.09.2014 16:35
od dodo36
Myslím že výběr super jen tyto rgly mám doma dva a nepřišel jsem na to jak nastavit 100% brzdu v neutrálu a u SCX Honcho to mám a je to na jízdu v terénu super
Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)
Napsal: 02.09.2014 16:39
od Stiwo
100% brzdu? já nevěděl že tam nějakou brzdu v neutrálu nastavit jde :-D
Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)
Napsal: 02.09.2014 18:34
od stverda1
Tento regl mám u traxxas telluride a bohužel tento regl brzdu v neutrálu nemá.
Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)
Napsal: 02.09.2014 19:37
od plutoone84
Určitě pořiď regl s brzdou. Jinak budeš nešťastnej.
Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)
Napsal: 03.09.2014 8:09
od Ming
Mě se brzda na reglu nějak "odprogramovala" (to není žádná výtka nebo něco, jen jsem línej to řešit) a při expedičním ježdění mi nijak extrémně nechybí. holt je jenom potřeba v kopci, když potřebuješ zastavit, pohledat o co to opřít :-D (kamínek, stromek, ...). A při sjíždění se nebát na minimum plynu a v podstatě to "brzdí" taky. U trialu kde potřebuješ aby auto fungovalo je to opravdu 100% nezbytné. Ale pokud budeš pořizovat, tak s brzdou.
Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)
Napsal: 03.09.2014 14:03
od Stiwo
Asi to zatím zkusím bez brzdy. Uvidím jak to jede a potom časem koupím něco s brzdou :wink:
Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)
Napsal: 03.09.2014 14:26
od plutoone84
Stiwo píše:Asi to zatím zkusím bez brzdy. Uvidím jak to jede a potom časem koupím něco s brzdou :wink:
Jojo, to jsem si taky říkal, já jsem měl ještě takovej super redl, že brzdil max 3sec. 2x mi to ujelo = 2 večery jsem opravoval a tak jsem ho hned vyměnil. Prostě ta brzda neutrálu je naprosto perfektní věc. Krásně pomaloučku sjedeš i strmej svah. Jen mi trošku u SCX10 vadí, že při dojíždění po rovině flokujou kola tak, že se postaví na přední nápravu. Ale když si na to dáš bacha a zvolníš, tak je to cajk.
Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)
Napsal: 04.09.2014 16:35
od Stiwo
No, ještě nad tím popřemýšlím :-p
Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)
Napsal: 06.10.2014 11:49
od Stiwo
Ještě bych se chtěl zeptat jak je to s závažím do kol. Mám to zkusit nejdřív bez toho nebo tam hned něco narvat (pokud ano tak co a kolik)? :-p
Kola budou zatím origo a budu je lepit už jsem jedny kola odlepoval (vařil) a šlo to bez problému.
Jinak kamarádovi leží doma DSYS asi 56A takže možná bude i regl s brzdou v neutrálu :D
Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)
Napsal: 06.10.2014 20:31
od Stiwo
Co si myslíte o tom servu?
Přišel jsem na jednu věc. Porovnejte prosím ceny a parametry těchto 4 serv řekněte mi, proč se ty ceny tak neskutečně liší? 8o
http://www.rcking.eu/cs/standard/64073- ... servo.htmlhttp://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz/ ... 12sec-22kghttp://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz/ ... 13sec-21kghttp://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz/ ... 16sec-20kg Mohl by mi taky někdo vysvětlit jaký je rozdíl mezi normálním a coreless motorem v servu (praktický rozdíl)?
Jo a nevíte někdo kolik zubů má ten "tisícihran" na JX servech?
Předem děkuji
Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)
Napsal: 06.10.2014 20:42
od plutoone84
Teď napíši svůj názor a zkušenost, který je čistě subjektivní:
Nevím, jak ostatní, ale já bych digitální servo nekupoval. Podle mě je to na expedici zbytečné.
Bráška má digitál za 1200kč neustále jakoby trimuje. Dělá to hluk, který evokuje pocit, že není něco v pořádku. Prý je to ale normální.
Já mám vodotěsnýho Savöxe za 900kč a jsem naprosto spokojenej. Má dostatečnej tah, a voda mu asi opravdu nevadí.
Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)
Napsal: 07.10.2014 16:54
od Stiwo
To poslední se dělá i v analogu a je o 20kč levnější :-p
Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)
Napsal: 07.10.2014 18:17
od Borik
Motory žádná sláva .... Záleží hodně na tom, jakou rychlost si u svého mazlíka přeješ. Ty Speedy jsou dost rychlé a nerozebíratelné a pokud bych preferoval pomalejší a plynulejší jízdu, chtělo by to motor s cca 45 závity. Pak vyjde maximální rychlost na dvoučlánek kolem 6-7 km/h. Dá se dál doladit počtem zubů u pastorku. Rychlejší auto bude s motorem 35 závitů .... Podívej se na motory, co dodává Modelex
http://www.rcmodelex.cz/rcmodelex/eshop ... 40-35T-RCM . Dají se rozebrat, vyměnit uhlíky a přebrousit - přesoustružit kolektor na kotvě.
A nejsou zase o tolik dražší, jak Speedy.
Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)
Napsal: 07.10.2014 21:24
od Stiwo
Na speedy jsem tady četl hodně chvály tak tedy nevím no :?
Jinak s 600 7,2V eco ta rychlost vychází na 7km/h s speedem 8,4V by to bylo asi 9km/h :roll:
Mně těch 9 připadá tak akorát, ale možná to bude tím že teď jezdím se Sleshem (SCT) 55km/h a je to tak akorát.
Trochu se bojím že když to bude na mně moc pomalé tak mě to nebude bavit. No asi bude ale power je power :twisted: