Stránka 1 z 1

Regl.AE-2,dotaz

Napsal: 12.10.2014 20:52
od Nossino
Ahoj chci se zeptat při jakém poklesu voltu by měl regl.vypnout a co všechno se vypne.Dneska auto přestalo jezdit dozadu,dopředu jelo ale omezeně.

Re: Regl.AE-2,dotaz

Napsal: 12.10.2014 20:57
od gecko-x
Myslím, ze by mel umět lipolky, tzn.,ze by mel vypnout +- 3.3V/článek. Teda za předpokladu, ze ho mas preply na lipolky ;-)

Re: Regl.AE-2,dotaz

Napsal: 12.10.2014 21:18
od Nossino
Včera jsem ho programoval dle návodu co je zde,3.1 první nastavení je VOLTÁŽ
1-Neodpojit motor když je baterie slabá !!!NEUŽÍVAT S LITHIUM A POLYMER BATERIEMI !!!! JEN S NiCad/NiMH BATERIEMI
2-Automaticky nastavuje voltáž (Základní nastavení).U 1 jsem nastavyl ne jestli jsem to dobře pochopil.

Re: Regl.AE-2,dotaz

Napsal: 13.10.2014 14:38
od renda567
Já mám na něj programátor a je tam spousta možností nastavení. To vypadá jestli jsi to nějak nepopletl a nenastavil jsi to špatně. Nejlepší nastavení je z výroby tedy tovární. Pokud to je možný tak si dej tovární nastavení a tam je standardně Lipo stop nastavený. Jinak jednoduchý způsob jak poznáš,že je slabá baterka je že ztratí výkon a má problém se rozjet. Já osobně na Lipo stop nečekám a podle toho jak to mám vypozorovaný měním baterku a nikdy se mně nestalo že by byla pod 3V což je pro lipol kritická hodnota.

Re: Regl.AE-2,dotaz

Napsal: 13.10.2014 15:40
od Nossino
Ještě tak vědět jak se nastavý tovární nastavení.

Re: Regl.AE-2,dotaz

Napsal: 13.10.2014 16:33
od sMERIn
Nossino píše:Ještě tak vědět jak se nastavý tovární nastavení.


Docela pěkně to tu popisoval PitaW ve svým vlákně Honcho z Vimperka... Koukni tam. Je to návod tuším bez použití programovací karty.

... Tady na to je vlákno:

Ae-2

Re: Regl.AE-2,dotaz

Napsal: 13.10.2014 18:05
od Nossino
Tak to je ten návod co jsem použil.

Re: Regl.AE-2,dotaz

Napsal: 28.10.2014 12:31
od renda567
Icyclaw píše:JInak ja nevim, vsichni preci na aute pozname, ze uz nema "silu". Zacne se to projevovat od nejakych 7.2V a to uz citis ze to neni ono hlavne pri vyjezdech apod. Takze Lipo stop je jen takovej sichr...


Plně s tebou souhlasím a taky jsem to sem napsal. ;-)
"Nossino" Pokud bych ti mohl důvěřovat tak programátor i prográmek mám doma a mohu ti ho půjčit. :-p

Re: Regl.AE-2,dotaz

Napsal: 28.10.2014 12:44
od eos
Odhadnout se to samozřejmě dá, ale bod vypnutí dost záleží na aktuální zátěži. Do kopce ti to vypne běžně o pár desetin voltu dřív, než po rovině. Takže myslím, že bez lipostopu by ses delší jízdou z kopce dostal pod limit snadno, aniž bys to spolehlivě zaznamenal. Třeba Ještěd klidně odjedeš na jednu baterku, včetně závěrečné asfaltky z kopce a zastaví tě posledních pár metrů jehličí před parkovištěm.

Re: Regl.AE-2,dotaz

Napsal: 28.10.2014 20:03
od eos
Lukáši, v téhle debatě nejde o to, na kolik baterek co ujedeš, ani jaká je spotřeba kterého auta.
Jde o dva fakty. Jednak o to, že lipostop, bez ohledu na výši nastaveného koncového napětí, měří aktuální napětí na svorkách baterie, a to se díky neúprosné fyzice relativně významně liší v závislosti na zatížení motoru. Proto za jízdy do kopce vypne tentýž lipostop už při vyšším napětí, než za jízdy po rovině, nebo s kopce. Zkusil sis to někdy přeměřit?
A s tím souvisí i druhej fakt. Jasně, že s běžným hardwérem v běžném terénu úbytek napětí spolehlivě poznáš, ale za jízdy s kopce, kdy to bere prd, to v pohodě pojede klidně i pod 6 voltů, kde už napětí klesá velmi strmě a články se tím také mnohem snáze rozchází. Takže bez lipostopu, stylem "to už dolů dojedu" se dostaneš pod limit článku nebezpečně snadno.
Pokud jde o brzdu v neutrálu, myslím, že z principu její funkce neexistuje jediný rozumný technický důvod, proč by měla její síla záviset na aktuálním napětí pohonné baterie, pokud není pod provozním napětím regulátoru, tj. dokud regl funguje. Jinak je tomu u reglu s tzv. aktivní brzdou, který jsem ale v expedici snad ještě nepotkal.

Re: Regl.AE-2,dotaz

Napsal: 01.11.2014 20:25
od Nossino
Díky za rady,mám axíka chvíli tak jsem nevěděl jak přesně to má fungovat.Koupil jsem ho z druhé ruky tak jsem ho znova nastavil dle návodu co je tady.Snad se mě to povedlo ale pro jistotu jsem koupil lipopípak.

Re: Regl.AE-2,dotaz

Napsal: 13.11.2014 20:42
od Nossino
ahoj nastal problém zatáčet jde,dozadu auto taky jede ale když chci jed do předu tak nic,na regl.zelená kontrolka svítí.Nesetkal se s tím náhodou někdo.

Re: Regl.AE-2,dotaz

Napsal: 14.11.2014 15:54
od spider.bd
Nossino píše:ahoj nastal problém zatáčet jde,dozadu auto taky jede ale když chci jed do předu tak nic,na regl.zelená kontrolka svítí.Nesetkal se s tím náhodou někdo.


Nazdárek
stalo se mi to a pomohla reklamace = výměna ESC (nebylo přepólované)
Co jsem v minulosti četl, tak se to takto může chovat, když byl přepólovaný.
Nicméně jestli ho máš ještě v záruce, tak ho vyndej z plastu a očisti spoje. Je to důvod k zamítnutí reklamace (voděodolný není vodotěsný).
Bob

Re: Regl.AE-2,dotaz

Napsal: 14.11.2014 17:35
od Nossino
Ne v záruce už není,koupil jsem staršího axika je tam AE1 ta funguje.Byl u toho ještě regl.AE2,tak jsem ji tam zkusil dát a tohle to dělá.

Re: Regl.AE-2,dotaz

Napsal: 14.11.2014 18:14
od spider.bd
Nossino píše:Ne v záruce už není,koupil jsem staršího axika je tam AE1 ta funguje.Byl u toho ještě regl.AE2,tak jsem ji tam zkusil dát a tohle to dělá.


Třeba bude mít někdo lepší informace ;-) B.