Stránka 1 z 6

diskuse pro trial 2015

Napsal: 02.12.2014 21:14
od mrak03
můžete psát Vaše postřehy, nápady

navrhuju od nové sezony pár změn

minimální šířka auta 195mm , vnější obrys včetně náprav, kol, karoserie , prostě CC-01 v originále

přední nárazník, pevný, pevně spojený se šasim u lexanek, u ABSek stačí na karoserii, v celé šířce předních blatníků bez fendrů, (tím se odstraní značná výhoda lexanek bez nárazníků) - neřeší se, zůstává jako do teď

v případě zájmu kategorie OPEN, bez technických pravidel, jediná podmínka je vejít se do stávající šířky branek,

určitě sem na něco zapomněl, tak postupně doplním

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 02.12.2014 21:28
od cendab
Jdu do speciálů...OuPEN třída... 8)

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 02.12.2014 21:50
od sistri
Tss no tak dám hold nárazník :lol:

jinak nějaké plány mám i do Openu ale ty si zatím nechám pro sebe :wink:

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 16:27
od romca2
Ahoj všem
Jen za mě nejezdím tak často jak bych chtěl. Tak s rezervou.
Ale dal bych vstup do sekce bodovač + závodník který ovládá model s tím že se pokusí chodit a šlapat mimo předpokládanou dráhu aut pokud to pude. A NIKDO JINÝ NEVSTUPUJE do sekce.
Viděl jsem na závodech že i klubový Fotograv který pořádá závod přijde k pásce a ptá se bodovače zda smí do sekce za účelem pořízení fotek. A to tak že o tom ví i závodník.
Maj psáno zhruba- Po otevření závodu do tohoto prostoru už nesmí vstoupit žádný řidič, kromě startujícího.
V sekci může mít pilot jednoho navigátora hlasí předem, každá další pomoc bude hodnocena jako nedovolená a pilot bude diskvalifikován ze sekce, přičemž obdrží plný počet trestných bodů za neprojetou sekci.
Při opakování bude pilot diskvalifikován do konce soutěže.
A když to bude někdo dělat naschvál někomu tak ten co tam vstoupil.
Jen návrch zda nechcete něco použít aby byly v sekce skoro stejné pro všechny vozy a klid a jasno???

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 17:50
od Pitrisek
Hele Mraku to myslíš ten rozměr 195mm i pro Axial?? A co když mám JKčko kde je přední nárazník prostě malej?

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 17:58
od cendab
Pudeš do speciálů jako já... 8)

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 18:16
od Pitrisek
Aha tak to bude jen kategorie cc a speciál :-D Ani s Toyotou bych se na těch 195 nedostal :-D

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 18:18
od Wendis
už nebude TT a CC?
Takže axial spadá v podstatě do kategorie open díky šířce?

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 18:40
od stiifii
a vy jste mentalove? :lol: minimalní šířka? to zn od 195mm nahoru

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 18:43
od Wendis
no dobrý jsem mental a tohle jsem přehlídnul ale moje otázka trvá bude TT a CC nebo ne?

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 18:50
od cendab
No ten bod o tom nárazníku mi moc nesedí...To je srovnatelný s tím že omezíme poloměr zatáčení protože nám to odstraní značnou výhodu upraveného zatáčení na CCčkách...a pak ještě uzávěrky a dvourychlostní převodovky a absence zrcátek... 8)

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 18:51
od Pitrisek
Aha tak to jsme se přehlídli víc lidí :-D Ale stejně mám peška s předním naraznikem.

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 20:05
od mara126
A co řešíte na náraznikách ? na velkejch offroudech je maj snad taky ne ?, tak by to mělo být i na modelu.

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 20:17
od mrak03
Pitrisek píše:Hele Mraku to myslíš ten rozměr 195mm i pro Axial?? A co když mám JKčko kde je přední nárazník prostě malej?



TAK TEĎ NECHÁPU JÁ CO ŘEŠÍŠ, 195 JE MINIMUM, AXÍK JE ASI 225 , TAK TEN SE VEJDE

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 20:22
od cendab
Ale je to lexan a nárazník nemá přes celou kastli... 8) vlastně má...Tak že nic