Stránka 2 z 6

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 20:26
od Pitrisek
Tak tu rozteč kol už vysvětlil Stiffi špatně jsem to přečetl, ale ten nárazník nechápu 8o

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 20:29
od mrak03
KATEGORIE CC A TT zůstává, v praxi to bude tak že se nejdřív odjedou kategorie CC a TT , pak se pojede OPEN

jeden řidič bude moct jet s jedním autem buď CC nebo TT, a následně s jedním OPEN

ohledně nárazníků, třeba Pitrísek s hiluxem nemohl nikdy konkurovat kterýmukoliv lexanu bez nárazníků

mimo to, snažím se to víc přizpůsobit reáným autům byť s různým levlem úprav

šířka nárazníku by měla být na hranu předních blatníků, nepočítají se lemy blatníků

Obrázek

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 20:33
od stiifii
ja si treba myslim ze tohle nebude fungovat, tak si ten naraznik daj na to dingo nebo tak proste vysoko a uzkej a bude to uplne stejny... ARB naraznik proste neni na trial a pitrisek s toyotou ani nemel v planu nekomu konkurovat...

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 20:37
od Pitrisek
Takže u mě je auto cajk řazené do TT a táta bude v Open? Když nemá u Forda nárazník na šasí?

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 20:40
od cendab
To se týká jenom lexanek...I když koukám na to tvoje tak mi to cak nepříde....počítaj se blatníky u Jkjako fendry nebo jako součást karoserie?

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 20:50
od Pitrisek
Tak já nevím jak to má origo Jkčko ale myslím si že co mám já fendry, tak to má JK jako origo. Ale nevím jak to je. A co se týče tatovo Fordu tak jak to bude?

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 20:54
od mrak03
de jenom o to, že když se s lexanem bez ničeho opře rohem o překážku tak se lexan prohne a auto přejede, tím že bude mít třeba trubkovej nárazník na šasí a opře se o překážku tak se lexan neprohne a tím je tahle část pevná a srovnatelná s boudou ABS (bez ohledu na to kde je nárazník u ABS boudy přišroubovanej)

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 20:58
od cendab
Tátovo ford neni lexan....nárazník pevně připevněnej k rámu se řeší jen u lexanek...teda myslim...To znamená že třeba já a moje mega lexanka na WraithChéru má proti CCčkum výhodu a tak tam musim dát nárazník....a já ho tam nedám tak že pojedu ve speciálech...tedy OPEN... 8)

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 21:11
od mrak03
cendab píše:Tátovo ford neni lexan....nárazník pevně připevněnej k rámu se řeší jen u lexanek...teda myslim...To znamená že třeba já a moje mega lexanka na WraithChéru má proti CCčkum výhodu a tak tam musim dát nárazník....a já ho tam nedám tak že pojedu ve speciálech...tedy OPEN... 8)


a proč proti cécéčku když to je jiná kategorie, snažím se trochu vyrovnat šance ABS proti Lexanu, a nárazník je to nejmenší

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 21:19
od stiifii
tohle ale neni o abs a laxanu...podle me je to stejny jako bys chtel nejak srovnat rc4wd gumy s lepsima ripsawama tim ze musi mit tvrdy vlozky nebo co ja vim...

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 21:33
od cendab
Je to jedno...nač stahovat kalhoty když je louže ještě daleko...na jaře se kouknu na pravidla a podle toho se zařídim... 8)

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 21:35
od ivandr
mrak03 píše:a proč proti cécéčku když to je jiná kategorie, snažím se trochu vyrovnat šance ABS proti Lexanu, a nárazník je to nejmenší

Promiň, ale neni mi jasný proč nějakým nařízením vyrovnávat šance?

Když budu jezdit ABSkovou kasli a budu mít dojem, že lexanky maj výhodu, no tak si tam hodím lexanku, abych teda nebyl znevýhodněnej. Když budu jezdit trial s ABS kaslí s hromadou scale doplňků na střeše, tak mi musí bejt jasný, že mám vysoko těžiště atd. atd. Budu s tím jezdit protože se mi to líbí :YOP: . A asi se moc dobře neumístím.

A když budu chtít bejt někde vepředu tak asi zvolím holou lexanku.

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 21:47
od mrak03
na velkejch autech maj taky nárazníky, trubky, traverzy, zatím žádný nařízení není, případně bude jen úprava pravidel, nemusíme řešit nárazníky ale proč by nemohly na autech bejt

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 21:57
od maztekk
Musím se zastat Mraka. Pokud to chápu tak zmizí kategorie CC a TT. Bude se tedy jen řešit co je scale (vzor 1/1) a co open (všechen zbylí bastl)((to jsem trochu přehnal ale každý snad pochopí jak to myslím)), tudíž už se nebude řešit jestli jedeš stím(CC) či oným(axial) ale půjde jen o vzhled. Všichni zbylí o nic nepřijdou páč byli stejně v TT a kategorie CC bude oživená tím že už nemusíš mít jen CC. Chápu to nebo jsem úplnej mimoň?

Re: diskuse pro trial 2015

Napsal: 03.12.2014 21:59
od cendab
Co si pamatuju pravidla trialu u velkech aut tak mimo kategorie O jako original nebyly nárazníky povinné,kdo je chtěl tak je měl..kdo ne tak ne ....V Očkách povoleno sundání pouze plastových nástavců a fendrů.... 8)