Stránka 10 z 14

Re: Dakar Jamal 1:6

Napsal: 22.02.2016 20:05
od Fikes
Zdravím vás....
tak jsem se konečně dočkal ,,víček,, měchů!!

Obrázek

ale naskýtá se mi problém :-p :-p,, s jakou pružinou začít??
Podělí se ňáký Tatrovák jaké použil pružiny?? Tím myslím průměr drátu pružiny a váhu modelu..
nerad bych nakupoval pružiny které mi budou úplně k ..... a hlavně potřebuji začáteční představu...

Obrázek

Obrázek


moc dííky všem modelářům...

Re: Dakar Jamal 1:6

Napsal: 22.02.2016 20:52
od Hanys
http://forum.rctrucktrial.cz/viewtopic. ... =20#p36193

V čem je problém? Pružiny co jsem kupoval stály cca 8,-kč/kus. Nakonec byly nejlepší ty z nejtenšího drátu z objednávky. Finanční ztráta nepotřebných pružin se rovnala poštovnému.
Váha podvozku Jamalu cca 6kg.

Re: Dakar Jamal 1:6

Napsal: 22.02.2016 21:14
od Fikes
Hanys píše:http://forum.rctrucktrial.cz/viewtopic.php?f=29&t=1436&start=20#p36193

V čem je problém? Pružiny co jsem kupoval stály cca 8,-kč/kus. Nakonec byly nejlepší ty z nejtenšího drátu z objednávky. Finanční ztráta nepotřebných pružin se rovnala poštovnému.
Váha podvozku Jamalu cca 6kg.


No problém není celkem žádný jen potřebuju představu....
a myslím že když začnu na průměru 2,00-3,00mm tak bych se mohl trefit..
s předpokládanou váhou cca 40Kg :-p :-p

Re: Dakar Jamal 1:6

Napsal: 27.02.2016 23:23
od Fikes
MÁM VIDEO!!! :tleskam: :tleskam:

https://www.youtube.com/watch?v=RIuMg52 ... e=youtu.be

a trošku jsem si hrál...
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Dakar Jamal 1:6

Napsal: 28.02.2016 22:38
od Fire
je to prostě obr 8o , ale fandím tomu :FINE:

Re: Dakar Jamal 1:6

Napsal: 28.02.2016 23:05
od Pajik_CZ
koukal jsem na video a nemůžu se ubránit dojmu špatného zpřevodování - moc rychlé. Pojede to pořád přes spojku, která nebude mít dlouhou životnost....

Re: Dakar Jamal 1:6

Napsal: 29.02.2016 17:58
od Fikes
Pajik_CZ píše:koukal jsem na video a nemůžu se ubránit dojmu špatného zpřevodování - moc rychlé. Pojede to pořád přes spojku, která nebude mít dlouhou životnost....



Už jsem nad tím přemýšlel...ale dokud to nepostavím na zem a neprojedu,,jsou to jen spekulace...A závodní vůz musí být svižnější ;-) ;-)

Re: Dakar Jamal 1:6

Napsal: 29.02.2016 19:16
od Klingy
Já bych se bál toho kardanu se divim že takovej sestup vubec dává.Já bych to raději řešil nákou transmisí třeba přez řemen nebo řetěz a mohl by sis tak ještě zvolit i převod

Re: Dakar Jamal 1:6

Napsal: 29.02.2016 20:38
od Pajik_CZ
souhlas s klingym, převod se snese a vyřeší i problém kardanu. Závoďák má být rychlý, ale musí se umět taky rozjet i jinde, než na dlooooouhé rovné ploše :FINE: jsem zvědavý na první jízdy, protože mašina vypadá perfektně !

Re: Dakar Jamal 1:6

Napsal: 29.02.2016 21:40
od BAXAN
vypadá to suprově :) jsem zvědav jak to dopadne ve výsledku :) :tleskam:

Re: Dakar Jamal 1:6

Napsal: 25.04.2016 19:53
od Fikes
Kolegové modeláři....
řeším menší problém!!! po zpřevodování serva řízení se mi otočil smysl otáčení serva...
jak docílit aby se mi servo otáčelo naopak?? :-p
mám rc souprava FS GT3C ale jak jsem koukal nenašel jsem funkci změny otáčení
děkuji na odpovědi...

Re: Dakar Jamal 1:6

Napsal: 25.04.2016 20:57
od gecko-x
V menu vysílačky si změn REV 1. Kanálu. Nebo pokud myslis ještě druhou příčinu tak při úpravě serva podle ing. Černého, kterou použil i Hanys, je potřeba prepajet dva krajní kabliky na potenciometru serva, aby motor dorovnaval zpravnym směrem.

Re: Dakar Jamal 1:6

Napsal: 25.04.2016 22:25
od Fikes
gecko-x píše:V menu vysílačky si změn REV 1. Kanálu. Nebo pokud myslis ještě druhou příčinu tak při úpravě serva podle ing. Černého, kterou použil i Hanys, je potřeba prepajet dva krajní kabliky na potenciometru serva, aby motor dorovnaval zpravnym směrem.


:tleskam: DÍÍÍKY :tleskam:
už to fachčí tak jak potřebuju!!!!
ale chvilkama už sem nevěřil že to na vysílačce jde...taková základní funkce!!!
:OK:

Re: Dakar Jamal 1:6

Napsal: 25.04.2016 22:29
od gecko-x
Není zač, ;-)

Re: Dakar Jamal 1:6

Napsal: 25.04.2016 22:29
od Mila198
gecko-x píše:V menu vysílačky si změn REV 1. Kanálu. Nebo pokud myslis ještě druhou příčinu tak při úpravě serva podle ing. Černého, kterou použil i Hanys, je potřeba prepajet dva krajní kabliky na potenciometru serva, aby motor dorovnaval zpravnym směrem.

POZOR :-I je nutné přehodit i kabely pro napájení motoru, jinak servo shoří, protože se naopak nebude dorovnávat! 8(