Dneska jsem smontoval tlumiče a začal pracovat na linkách. Když jsem naplnil tlumiče po okraj podle návodu a odvzdušnil, tak byly tak tuhý, že se nedaly smáčknout na dorazy. Po ubrání trochy oleje (ale jen málo, ne že by se musel vylít z půlky tlumiče) chodí tak, jak si představuju.
Kardany už jsou v poště, jsem na ně zvědavý.
Stavěl bych ještě teď, ale musím si to sakra trochu šetřit :-))))
Teď jsem se tu dočetl u kolegy stejný problém a navíc jsem se dozvěděl, že smontováním tlumičů v poloze se zasunutým pístem jsem (nevědomky) vytvořil podtlakový tlumič. A ten mi funguje podle očekávání, takže OK. :-) Já věděl, že ta stavba bude veselá :-))))
Neudělej chybu, co já. Chtěl jsem mít černej interiér, takže jsem ho zamaskoval, stříknul oranžový boky a pak podstříknul černou. (jak jsem koukal na netu, nebyl jsem sám) To je na hovno pod zrcátky to pak prosvítá. Udělej to jednou barvou i s interiérem a podstříkni to bílou.
bushman píše:No na to jsem zrovna myslel, jak budu stříkat interiér jinou barvou a pak zbytek kastle. Takže jestli to dobře chápu:
- všechno vystříhat, vyvrtat, vyzkoušet bez barvy-ANO - zevnitř stříknout barvou (jedna vrstva nebo dvě) a nechat zaschnout- za mě 2-3 - zevnitř stříknout bíle Ano
Maskovací samolepky jsem koukal, že tam jsou. Maskujete nějak okraje. abych si nezasvinil okraje té kastle z venku?-Není potřeba
Tak jsem včera zkompletoval nápravy dohromady s tlumiči a linky a sestavil převodovku. Kupodivu jsem tentokrát nenarazil na žádný problém, všechno šlo jako po másle. Dorazily mi ty nové kardany, vypadají celkem bytelně a tak nějak víc scale. :-)
Pak jsem se počal kochat kastlí a představoval si jí v různých barvách a v tom mi to došlo: Tam nejsou díry na nasazení kastle na věže! Ty se musí vyměřit a něčím vyvrtat. Aby to dobře sedělo, bylo to správně vyvrtáno, symetricky - a není tam ani naznačeno, kde ta díra má být. Tak jsem to zase odložil a radši se ani neptám, jak se tohle na té kastli odměřuje... :-)
;-) prestan se toho bat. Kastli placni nahoru aby to bylo vod voka rovne, fixou si udelej tecky kde budes vrtat, pak to odmer od nejaky hrany jestli jsou stejne, voni budou, vyvrtej to klidne vzduchovkou a je to, je to kus lexanu, stejne ti to do roka cely popraska, cela ta zadni klec se ti prolame skrz tu slupku dovnitr a ty ji stejne zahodis... :-D
Míro,nestraš ho,tvůj styl jízdy je jinej,ty dokážeš očesat zuby i v nezničitelným axial diferáku :wink: Mě třeba lexanka na Rubiconu vydržela do teď,t.j. 2,5roku jen s prasklinama u šroubů předního okna.Ani si nemyslím,že jí nějak šetřím,včetně nesčetně kotrmelců.Je fakt,je to jen lexan,tak tě to nemusí mrzet,když ti ho někdo rozšlápne,ale jinak vydrží dost.
Chlapi, můžete mi prosím poradit? Sestavil jsem převodovku, kluznou spojku, motor s pastorkem a spur. Vše podle návodu. Ale pamatuju se, že když se sesazoval spur a pastorek u jinýho auta, tak se pomocí papírku zkoušelo, jak velká mezera je mezi pastorkem a spurem - musel projít papírek a nepotrhat se. Tady v návodu o tom ale nepíšou - je to potřeba, nebo jak to děláte vy zkušenější? Srovnal jsem to na papírek, moc natěsno si myslím, že to neni dobře.
A druhá věc - v návodu píšou - utáhnout kluznou spojku nadoraz, následně povolit o dvě celé otáčky. Můžu nějak vyzkoušet, jestli to mám dobře - způsobit to proklouznutí?